Hoe weet je dat ?quote:Op zondag 21 juni 2009 17:20 schreef tong80 het volgende:
Ach er is iemand die ooit met Erica Terpstra heeft geneukt.
Uit alleen is soms voldoendequote:Op zondag 21 juni 2009 16:07 schreef Bolter het volgende:
Wat ben je ook voor stomme huilie als je daar over gaat lopen zeuren. Als je niet wil dat mensen er iets van zeggen dan moet je daar ook je bek over houden.
Ik doe niet andersquote:Op zondag 21 juni 2009 19:34 schreef CaptainCookie het volgende:
[..]
Praat je in het echt ook in jezelf?
Dat ben ik met je eensquote:Op dinsdag 23 juni 2009 11:14 schreef saaw het volgende:
Een simpl 'rot zeg' of 'stel je niet zo aan' voldoet inderdaad wel.
Ik hoef geen medelijden ofzo maar als iemand aan me vraagt hoe het gaat dan vertel ik dat. Als je dat niet aan kan moet je het maar niet vragen hoor.
Tuurlijk, maar dit geef je dan ook aan. En blijkbaar zijn er meerdere mensen geweest die dat tegen TS zeiden, dus liep ze er dus gewoon over te zeuren.quote:Op zondag 21 juni 2009 19:31 schreef termuis het volgende:
[..]
Uit alleen is soms voldoendesoms hoef je daar geen zachte en opbeurende woorden voor te ontvangen. Af en toe iemand gebruiken als praatpaal werkt vaak genoeg
Of in god gelooft, dan was je nog slechter afgeweest.quote:Op zondag 21 juni 2009 15:58 schreef koningdavid het volgende:
Je had ook dood kunnen zijn dus het valt best wel mee.
wtfquote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |