UI's:quote:D�ar lig tuss'n Déénkel en Regge 'n laand
oons mooie en neerige Tw��nte
't Laand van katoen en 't laand van d'n es
den greun is in wéénter en l��nte.
Doar ruust de rouw op d'n kaamp in de wéénd
geet 't rad van de möl in de bekke gezwéénd
D�ar steet nöast d'n eek'n d'n beuk en de dan
Dat is oons zo leeve land Tw��nte (2x)
----quote:-_Guitarist_- = David
ACT-F= Teun/ Mr.T/ Harry
Blawh = Bas
Bob-B = Bob
Chr1st1aan = Christiaan
Damzkieee = Gijs
Drizzt_DoUrden = Justin
drumstickNL = Matthijs
Fems = Femke
Intelligence = Patrick
jjstyle333 = Joost
Konami = Metin
Lamzak_ = Timo
Lastlivingsoul = Tamara
Luiheid = Gerben
MarkoAlmelo = Marko
Mdrop = Martijn
MinderMutsig = Kirsten
norich = Henrike
Oldenzaal = Daniël
Ratelslangetje = Selma
ReMcOrE = Remco
Rikketik = Bart
Robinhoo = Robin
Roycooooo = Roy
rulerofdeath = Wouter
Rumille = Peter
Samzz = San
skippy22 = Richard
TheGirlNextDoor = Nathalie
Boerenvolkquote:Op zondag 21 juni 2009 15:58 schreef Robinhoo het volgende:
Ja er is 1 zaal. De kelder daar zijn alle buitenlanders.
Voor de rest is het meeste gewoon boerenvolk
Ik sta nooit in de keuken, maar ik kan m wel voor je laten maken uiteraard, als jij bij mij aan de kassa/drive komt. Vanavond ben ik er wel, van 7 tot 1quote:Op zondag 21 juni 2009 16:03 schreef Bob-B het volgende:
Nath, je moet nog een keer een big tasty voor mij maken (zonder tomaat obvious, anders wordt het zulks natte bende)
Okequote:
Vanavond gaat niet lukken maar wellicht volgende weekquote:Op zondag 21 juni 2009 16:19 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ik sta nooit in de keuken, maar ik kan m wel voor je laten maken uiteraard, als jij bij mij aan de kassa/drive komt. Vanavond ben ik er wel, van 7 tot 1
Nee, mogenavond wel.quote:Op zondag 21 juni 2009 16:20 schreef Bob-B het volgende:
[..]
Vanavond gaat niet lukken maar wellicht volgende weekMoet je elke avond werken?
Meubelplein in Enschede.quote:
Hmm, misschien.quote:Op zondag 21 juni 2009 16:24 schreef Mdrop het volgende:
[..]
Dankje, Zal een drukte ween vanavond nu heel Canisius vrij is toch?
misschien via een php scriptquote:Op zondag 21 juni 2009 17:45 schreef Mdrop het volgende:
En dan moet je ook nog een manier vinden om het er goed uit te laten zien.
Hebben we al eens gedaan (tussen deel 50 en 70 ergens?) en dat werd groot, log en zag er niet uit, op meerdere manieren niet, dus is echt de beste methode.quote:Op zondag 21 juni 2009 17:35 schreef Rumille het volgende:
Idee voor de OP:
Is het misschien handig om de namenlijst te combineren met de UI's?
dat is 24 juliquote:
Oke, ging je daar nu wel of niet heen?quote:
Je kunt geen PHP in Fok invoegen, enkel de optie om vanuit PHP een image te laten te maken en die in FOK te laten zien.quote:
quote:
quote:
ja klopt, daar kwam ik ook achter. Anders had ik gedacht om iets te maken met links naar een fobo enz. te maken. maja dat wil niet.quote:Op zondag 21 juni 2009 18:42 schreef Mdrop het volgende:
[..]
Je kunt geen PHP in Fok invoegen, enkel de optie om vanuit PHP een image te laten te maken en die in FOK te laten zien.
waarschijnlijk niet. misschien 1 dagquote:Op zondag 21 juni 2009 18:36 schreef Robinhoo het volgende:
[..]
Oke, ging je daar nu wel of niet heen?
quote:
Wees jij maar eens 3 maanden kansloos werkeloos vol totale verveling, dan juich je een werkdag ook wel toequote:
SPOILER: Wie is het?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ojaquote:Op zondag 21 juni 2009 21:19 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Wees jij maar eens 3 maanden kansloos werkeloos vol totale verveling, dan juich je een werkdag ook wel toe
Echt he.. altijd als ik hier ben dan komt er een pm.. maar zelden tot nooit als ik er niet ben.. stelt mij beetje teleur hoor, alleen maar aan mij denken als ik er benquote:
Ohnee is waar ookquote:Op zondag 21 juni 2009 22:23 schreef rulerofdeath het volgende:
maar skip, jij hoefde toch nooit te werken?
Mooi topic hé, over die vlinders, ja ik verveelde me zonder Robin, dus zoek ik wel iemand andersquote:Op zondag 21 juni 2009 22:23 schreef rulerofdeath het volgende:
maar skip, jij hoefde toch nooit te werken?
kloptquote:Op zondag 21 juni 2009 22:24 schreef Bob-B het volgende:
[..]
Mooi topic hé, over die vlinders, ja ik verveelde me zonder Robin, dus zoek ik wel iemand anders![]()
quote:Op zondag 21 juni 2009 22:23 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Echt he.. altijd als ik hier ben dan komt er een pm.. maar zelden tot nooit als ik er niet ben.. stelt mij beetje teleur hoor, alleen maar aan mij denken als ik er ben
Valt dit ook onder een LAT relatie?quote:
Ik denk altijd aan je Maar dan ben je er toch niet voor die pmquote:Op zondag 21 juni 2009 22:23 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Echt he.. altijd als ik hier ben dan komt er een pm.. maar zelden tot nooit als ik er niet ben.. stelt mij beetje teleur hoor, alleen maar aan mij denken als ik er ben
quote:Op zondag 21 juni 2009 22:31 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Valt dit ook onder een LAT relatie?
quote:Op zondag 21 juni 2009 22:27 schreef skippy22 het volgende:
[..]
Je nieuwe flikker vriend is er nog bobje
Wat heb jij een zuur leven danquote:Op zondag 21 juni 2009 22:33 schreef Bob-B het volgende:
[..]er zijn weinig reacties waar ik écht om moet lachen
Ja kan ik mijn nickname veranderen?quote:
knipperlicht toch?quote:Op zondag 21 juni 2009 22:31 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Valt dit ook onder een LAT relatie?
Ja hoi.quote:Op zondag 21 juni 2009 22:29 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
kloptmeesterlijk topic
vooral die opmerking over dat bbq pakket vond ik echt
en wat MM zei moest ik ook al aan denken
Hmm daar ben ik niet zo van.. ik ga maar eens verder zoeken, misschien ga ik voor een hondquote:
Voor een LAT-relatie?quote:Op zondag 21 juni 2009 22:49 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Hmm daar ben ik niet zo van.. ik ga maar eens verder zoeken, misschien ga ik voor een hond
quote:Op zondag 21 juni 2009 22:49 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Hmm daar ben ik niet zo van.. ik ga maar eens verder zoeken, misschien ga ik voor een hond
Om onvoorwaardelijke liefde van te krijgenquote:
Kirstenquote:
Die krijg je nu toch alquote:Op zondag 21 juni 2009 22:53 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Om onvoorwaardelijke liefde van te krijgen
Je hebt geen idee hoeveel liefde ik nodig heb hequote:
Ik heb je net nog een pm gestuurdquote:Op zondag 21 juni 2009 22:57 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Je hebt geen idee hoeveel liefde ik nodig heb he
Oh die achter club99 tochquote:Op zondag 21 juni 2009 22:58 schreef Robinhoo het volgende:
Naar me vriendin fietsen. Ja bob ik heb een vriendin.
waar ging die 8 dagen over?quote:
totaal niet verwachtquote:
hoe is het?quote:
Zo lang geleden dat we elkaar gesproken haddenquote:
en ons fobo contact dan?quote:Op zondag 21 juni 2009 23:15 schreef Chr1st1aan het volgende:
[..]
Zo lang geleden dat we elkaar gesproken hadden
quote:
Dat was maar 1 berichtje ofzoquote:
whahahaquote:
Goed hoor.quote:
Slaap lekker MMquote:Op zondag 21 juni 2009 23:26 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Goed hoor.![]()
Hier ook alles goed?
Ik ga mijn bed opzoeken. Slaap lekker.
met mij welquote:Op zondag 21 juni 2009 23:26 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Goed hoor.![]()
Hier ook alles goed?
Ik ga mijn bed opzoeken. Slaap lekker.
Basquote:
Als je het doet doe het dan wel goed hequote:
quote:Op zondag 21 juni 2009 23:33 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Als je het doet doe het dan wel goed he
Gooi dan zo'n heerlijk verhaal erin die ik je onlangs toegezonden heb en waar je wel tig keer op bent gekomen
quote:Op zondag 21 juni 2009 23:34 schreef Cuegirllie het volgende:
Maar ik ga slapen.. van klaarkomen word je moe
Waarom denk je dat ik wegging van msnquote:
Hmmm hmmmmquote:Op zondag 21 juni 2009 23:36 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Waarom denk je dat ik wegging van msn
Welke?quote:Op zondag 21 juni 2009 23:35 schreef Blawh het volgende:
Nieuwe plaat van Moby is wel erg lekker trouwens.
quote:Op zondag 21 juni 2009 23:40 schreef skippy22 het volgende:
Dat wordt weer de hele nacht met de handjes onder de lakens
Nou.... kan me toch heel wat betere platen bedenken van Moby dan dit gejammerquote:
Ik heb het over de gehele CD he, niet alleen dat nummer.quote:Op zondag 21 juni 2009 23:43 schreef Chr1st1aan het volgende:
[..]
Nou.... kan me toch heel wat betere platen bedenken van Moby dan dit gejammer
Ohquote:Op zondag 21 juni 2009 23:46 schreef Blawh het volgende:
[..]
Ik heb het over de gehele CD he, niet alleen dat nummer.
Kom er zo achter, paar min. istie binnenquote:Op zondag 21 juni 2009 23:48 schreef Blawh het volgende:
[..]
Het is wel in die stijl, dus dikke kans dat je het niet kunt waarderen.
je houdt gewoon niet meer van mequote:
IKquote:
én msnquote:
quote:
Ja, da's geen probleemquote:Op maandag 22 juni 2009 01:09 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
![]()
![]()
Lekker saampies![]()
Kan ik daar blijven overnachten?
Super super! Lekker knusquote:Op maandag 22 juni 2009 01:14 schreef norich het volgende:
[..]
Ik heb nog wel een beetje ruimte dus moet lukken
Ooeehhquote:Op maandag 22 juni 2009 01:23 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
Oeh nice![]()
Dan blijft het niet bij slapen he schatje
Ben er bijnaquote:Op maandag 22 juni 2009 02:03 schreef norich het volgende:
Kom je nog? Ik heb mn bed voor jou speciaal netjes gemaakt![]()
Dan heb je dus wel je ogen dicht gehadquote:Op maandag 22 juni 2009 09:01 schreef rulerofdeath het volgende:
goedemorgen
De hele nacht geen oog dicht gedaan en toch verslapen
ja, voor 2 uur waarvan 1 teveelquote:Op maandag 22 juni 2009 09:24 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Dan heb je dus wel je ogen dicht gehad
quote:
haha!quote:Op maandag 22 juni 2009 09:46 schreef Damzkieee het volgende:
WTF is dit voor sexchat snachts, get a room Marko en Norich
joah, ik zie welquote:Op maandag 22 juni 2009 10:57 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]Maar je leeft weer
En vanavond dan maar vroeg je bed in
En dan zien dat Schumacher de Stig is en toch ook weer nietquote:Op maandag 22 juni 2009 11:36 schreef Chr1st1aan het volgende:
Nieuwe Top Gear aflevering is te downloaden olééé
Dan maar anderhalf uur later naar fitness, top gear gaat voor gezondheid
Dat had ik gisteren al gezienquote:Op maandag 22 juni 2009 11:43 schreef Mdrop het volgende:
[..]
En dan zien dat Schumacher de Stig is en toch ook weer niet?
Waarom wil je hem dan downloadenquote:Op maandag 22 juni 2009 11:57 schreef Chr1st1aan het volgende:
[..]
Dat had ik gisteren al gezienEn ja ik wist ook wel dat dat niet waar was
Omdat de aflevering langer duurt dan 5 min?quote:Op maandag 22 juni 2009 11:58 schreef Mdrop het volgende:
[..]
Waarom wil je hem dan downloaden?
Ga maar is richting school, tot vanavond ofzo!
Ow dacht dat je alles wel had gezienquote:Op maandag 22 juni 2009 12:00 schreef Chr1st1aan het volgende:
[..]
Omdat de aflevering langer duurt dan 5 min?
waar haal je de afleveringen vandaan als ik vragen mag?quote:Op maandag 22 juni 2009 11:36 schreef Chr1st1aan het volgende:
Nieuwe Top Gear aflevering is te downloaden olééé
Nieuwsgroepenquote:Op maandag 22 juni 2009 13:01 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
waar haal je de afleveringen vandaan als ik vragen mag?
Goed hoor. Leventje gaat rustig door.quote:Op maandag 22 juni 2009 13:11 schreef MinderMutsig het volgende:
Goed hoor. ben nu druk bezig om de caravan klaar te maken voor het weekend. We gaan een weekend naar Den Haag en op zondag lekker naar Parkpop.
Hoe is het met jou?
dan heb je vast meer geslapen dan mijquote:
Denk het welquote:Op maandag 22 juni 2009 13:20 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
dan heb je vast meer geslapen dan mij
Justinquote:
redelijk?quote:
hmm, ik ben niet kapot, maar ik heb vannacht ook zowat geen slaap gehad. zal voort nog wel komenquote:Op maandag 22 juni 2009 19:54 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Man wat ben ik gaar... vannacht nauwelijks geslapen, vervolgens weer die oersaaie weg van Hulst naar Capelle a/d IJssel, er gebeurde niks in de bieb en daarna weer diezelfde saaie weg terug... ik ben KAPOT
hoe dat?quote:
dit jaar weer veel kosten om hem door de APK te krijgen en ook veel kosten te verwachten in het komende half jaar (die niet persé nu nodig zijn)quote:
quote:Op maandag 22 juni 2009 20:09 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
dit jaar weer veel kosten om hem door de APK te krijgen en ook veel kosten te verwachten in het komende half jaar (die niet persé nu nodig zijn)![]()
![]()
hmm, dan zou die toch zonder problemen door de APK moeten komen lijkt me. Wat moet er aan gebeuren dan?quote:
nieuwe koplamp-unit aan beide kanten, nieuwe uitlaatklem + einddemper en minimaal 1 nieuwe velg + band... en dan natuurlijk de kosten van de jaarlijkse beurt met APK nog!quote:Op maandag 22 juni 2009 20:16 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
hmm, dan zou die toch zonder problemen door de APK moeten komen lijkt me. Wat moet er aan gebeuren dan?
wtf heb jij met de auto gedaan?quote:Op maandag 22 juni 2009 20:24 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
nieuwe koplamp-unit aan beide kanten, nieuwe uitlaatklem + einddemper en minimaal 1 nieuwe velg + band... en dan natuurlijk de kosten van de jaarlijkse beurt met APK nog!
Peterquote:
koplampen is vanwege kapotte reflectoren ofzoiets... uitlaat lek kan iedereen gebeuren en einddemper is natuurlijk ook een keer opquote:
stoeprandjes gepakt?quote:Op maandag 22 juni 2009 20:40 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
koplampen is vanwege kapotte reflectoren ofzoiets... uitlaat lek kan iedereen gebeuren en einddemper is natuurlijk ook een keer opmaar die velgen (1 is te krom voor APK, 2 andere ook krom maar kan nog) snap ik zelf ook he-le-maal niks
er is, voor zover ik mij kan herinneren, het afgelopen jaar niks ernstigs gebeurd met mijn auto (terwijl ik reed of er in zat) waardoor de velgen krom geworden zouden kunnen zijnquote:
en je laat er ook geen anderen in rijden?quote:Op maandag 22 juni 2009 20:49 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
er is, voor zover ik mij kan herinneren, het afgelopen jaar niks ernstigs gebeurd met mijn auto (terwijl ik reed of er in zat) waardoor de velgen krom geworden zouden kunnen zijn
als kameraad als bob terugrijdt in mijn auto, zit ik er altijd naast (hele weg ook wakker) en heb tijdens die ritten ook niks raars gemerkt afgelopen jaar...quote:Op maandag 22 juni 2009 20:51 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
en je laat er ook geen anderen in rijden?
voetbal jij met velgen?quote:
Da's maar goed ook.quote:Op maandag 22 juni 2009 22:27 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
voetbal jij met velgen?
en het afgelopen anderhalf uur is er niets gezegd
quote:Op maandag 22 juni 2009 22:28 schreef Rumille het volgende:
[..]
Da's maar goed ook.
En ik voetbal met mijn ongelofelijke talent.
Ligt aan jezelfquote:
Twente bood me een contract aan, maar hun visie lag me niet echt.quote:Op maandag 22 juni 2009 22:36 schreef Robinhoo het volgende:
Ga naar een andere club, of ben je nog steeds niet gescout?
Twenthe Goor ?quote:Op maandag 22 juni 2009 22:37 schreef Rumille het volgende:
[..]
Twente bood me een contract aan, maar hun visie lag me niet echt.
Kom maarquote:Op maandag 22 juni 2009 22:39 schreef Rumille het volgende:
[..]
SC Twenthe
Kon ook naar AVC Heracles.
Dat niveau kan ik zelfs nog aanquote:Op maandag 22 juni 2009 22:42 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
Kom maar![]()
er is nog wel een plek vrij 3e elftal 6e klasse
Almelo <-> Enschedequote:Op maandag 22 juni 2009 22:43 schreef Robinhoo het volgende:
Ik moest dit jaar meedoen met ons 2e elftal tegen Heracles 2.
GVD HET WAS 1 GROTE RELMATCH
Nee we zijn gewoon een boerendorpquote:
quote:Op maandag 22 juni 2009 22:45 schreef Robinhoo het volgende:
[..]
Nee we zijn gewoon een boerendorpFleringen.
Eddy Zoeyquote:Op maandag 22 juni 2009 22:57 schreef Rumille het volgende:
[..]
Wij hebben anders wel Jarno Harms en Alberto Stegeman.
Ok, wij hebben Jarno Harms
Maar toch, Vroomshoop zit wel in een toffe reclamequote:Op maandag 22 juni 2009 23:01 schreef Blawh het volgende:
Jarno Hams, alsteblieft zeg. Zie hem nog in ZAK rondlopen met z'n foute matties.
Nee, dit durf ik niet recht in z'n gezicht te zeggen.
Mag ik je aanraken.quote:Op maandag 22 juni 2009 23:02 schreef Rumille het volgende:
[..]
Maar toch, Vroomshoop zit wel in een toffe reclame.
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |