Ik zie nu pas dat je een meisje bent ( niet op gelet )quote:Op zondag 21 juni 2009 14:34 schreef kleinzusje het volgende:
Nalby: Weinig op FOK!, maar cool en Te lekker !
quote:Op zondag 21 juni 2009 14:41 schreef Nalbandian het volgende:
KZ: obsessieve Andy Roddick fan met het hart op de juiste plek
Fed-Fan: toffe user met een collectie slechte grappen waar je vrolijk van wordt
Wimmers: heeft heel veel kennis van sport, en is stiekum fan van Nalbandian (al zal hij het nooit toegeven!)
Timmers: idem veel kennis van sport, en in het bezit van veel humor!
Ambro: de GSM-mod. Ik verdenk hem ervan een snellere connectie tot de Fok!-server te hebben om altijd als eerste GSM te tikken.
Chriz2k: tennistalent met vlijmscherpe humor (in Fok! termen een baas)
Vaduz: toffe mod die nog een leven heeft naast Fok!![]()
quote:Op zondag 21 juni 2009 14:38 schreef Djahani het volgende:
[..]
ik dacht dat Nalby een lekker wijf was met volle koplampen.
Nah, de echte heeft wel man boobiesquote:
Tsja, misschien is hij kalendequote:
Neuken ?quote:
kloptquote:Op zondag 21 juni 2009 17:26 schreef Tim86 het volgende:
Ik heb begrepen dat ik mijn anus hier van een veer kan laten voorzien?
Graag, kijk er echt naar uitquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 1% gewijzigd door kleinzusje op 22-06-2009 09:03:34 ]All I need is for my man to live up to his role
Onwetendheid is zaligmakend (Nalby)
quote:Op zondag 21 juni 2009 23:58 schreef Chriz2k het volgende:
kleinzusje: ik verdien goud geld aan het layen van elke pick die zij in de tennisgame doet.
En omdat ie oog heeft voor heerlijke damesquote:Op zondag 21 juni 2009 22:30 schreef -Vaduz- het volgende:
qonmann, omdat hij met goede suggesties komt.
Ha, boomknuffelaartjequote:
quote:Op zondag 21 juni 2009 15:12 schreef kleinzusje het volgende:
Puk: Sinds de overwinning in de XL game, spoorloos ( ondergedoken in bunker)
Brah: Steeds te laat, maar held op IRC
Wat sympathiek dat je aan me denktquote:Op zondag 21 juni 2009 20:33 schreef qonmann het volgende:
OK:
The Art nog niet genoemd ?
.. en The General voor die mooie OP's
eva.
eva.
Naja man !quote:Op dinsdag 30 juni 2009 17:51 schreef TheArt het volgende:
[..]
Wat sympathiek dat je aan me denkt![]()
Over mezelf: eikel omdat ie iedereen afkraakt die een domme opmerking maakt. En een rare dodo met al zijn bijnamen
Dat vind ik wel liefquote:Op dinsdag 30 juni 2009 17:54 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Naja man !
Jij weet zo veel van tennis, volgt de dames, kennis van stats en bent soms wat sjaggo in je commentaar.
Maar je kennis van zaken! Hulde
Dat meen ik !quote:
Kennis van zakenquote:Op dinsdag 30 juni 2009 17:51 schreef TheArt het volgende:
[..]
Over mezelf: eikel omdat ie iedereen afkraakt die een domme opmerking maakt. En een rare dodo met al zijn bijnamen
Linkje ?quote:Op dinsdag 30 juni 2009 18:09 schreef franklop het volgende:
wil ik wimderon toch wel even eren, omdat hij als enige op dit forum Cadel Evans blijft supporten
Ongeveer alle Tour de france bergetappes topics van vorig jaar, en met als hoogtepunt toch wel de Dauphine Libere topics dit jaar!quote:
quote:FF: Een raar ventje, die liever bij z'n parkieten blijft maar wel veel van tennis weet
Ik denk dat Ambro, jij en ik de grootste klootzakken zijn tegen de fokkende medemens die te dom is om de eigen veters te strikkenquote:Op dinsdag 30 juni 2009 17:51 schreef TheArt het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 30 juni 2009 19:57 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Ik denk dat Ambro, jij en ik de grootste klootzakken zijn tegen de fokkende medemens die te dom is om de eigen veters te strikken
Waar zijn ze gebleven ?quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |