dat was geen droom.....quote:Op woensdag 24 juni 2009 22:08 schreef automatic_ het volgende:
Guard, werkte jij nu bij de ICT afdeling op de UvT of heb ik dat gedroomd?
Hehe. Even een vraagje danquote:
Oke, dat zou wel leuk zijn als je dat wilt vragen. Bedoel; ik zou denken dat het misschien moet gaan, omdat er VPN/Certificaten op zittenquote:Op woensdag 24 juni 2009 22:24 schreef Guard het volgende:
Hmm ja wireless en mobieltjes gaat nog niet echt lekker, er zijn maar een paar modellen waarop ondersteuning wordt gegeven (lees: daarvan weet men dat het werkt).
Ik zal eens kijken of ik van iemand iets los kan krijgen over dit specifieke model....
nope, doet het gewoon hier.quote:Op woensdag 24 juni 2009 21:57 schreef aardappel het volgende:
even serieus, ligt bij jullie de fp er ook uit?
Ooh oud oud collegaquote:
een fietspad ligt er niet echt. je moet er echt door de wijk heen. vanaf reeshofdijk eerste rechts en dan eigenlijk proberen aan te houden dat je parallel met de baron van voorst tot voorst rijdtquote:Op woensdag 24 juni 2009 22:59 schreef SwiffMeister het volgende:
Heej mensen, als ik van de bredase weg langs de baron van voorst tot voorst weg naar de vossenberg (industrieterrein bekend van oa de hornbach) wil rijden op de brommer, hoe kan ik dan het best door de reeshof rijden? Want op een gegeven moment houdt het fietspad langs de baron van voorst tot voorst weg op (bij de total en de reeshofdijk), en op de weg mag ik eigenlijk niet rijden (is opzich wel te doen, maar rijdt liever via een weg waar ik wel mag rijden)
Is er in de reeshof ergens een fietspad of een weg die paralel loopt aan de baron vvtv weg?
Want dat kon ik vanochtend eigenlijk niet vinden, en door de reeshof is het voor mij een stuk korter dan over de dongenseweg (waar ik de weg wel ken)
Trouwens wel super onhandig dat de straatnamen van de reeshof op alfabet zijn uitgekozen... "ja het was een straat met een B waar je doorheen moet..."
quote:Op donderdag 25 juni 2009 09:11 schreef Crazy-M het volgende:
weet iemand hoevaak je op je milieu pasje naar de milieu straat kunt om vuil te storten ?
Ik dacht zelf onbeperkt maar heb ook al ergens gehoord maar 5 keer is.
Je komt er echt niet snel overheen, heb toen zowel ik als een maat van mij onze beide pas gekochte huizen gingen opknappen/verbouwen, gingen we per weekend zeker een keer of 3 op en neer naar de Albion, en iedere keer op dezelfde pas, nooit iets gehoord dat we over de limiet zouden zitten.quote:Op ieder adres waar afvalstoffenheffing wordt betaald heeft men recht op een milieupas. Daarmee kan van elke soort afval een bepaalde hoeveelheid worden gestort. De hoeveelheid is zodanig gemaximaliseerd dat een normale particulier er nooit overheen komt. Gebeurt dat wel, dan moet men het zakelijk tarief betalen. Voor restafval moet ¤ 5,- per kubieke meter, per keer betaald worden.
Auto, kun je mij even je emailadres pm-en?quote:
Kan je die misschien ook naar mij sturen?quote:Op donderdag 25 juni 2009 12:14 schreef Guard het volgende:
[..]
Auto, kun je mij even je emailadres pm-en?
Heb een doc voor je waarmee je waarschijnlijk wel verbinding met het UvT-wireless kunt maken....
ja kan...quote:Op donderdag 25 juni 2009 12:15 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Kan je die misschien ook naar mij sturen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |