Hmm nee, ik dacht eerder aan dit soort wijfen:quote:Op zondag 21 juni 2009 13:45 schreef Schunckelstar het volgende:
meestal zijn dat dit soort types:
[ afbeelding ]
AAARRGGGGG, DIT HAALT ECHT HET BLOED ONDER M'N FUCKING NAGELS VANDAAN! wat een kanker wijven....quote:Op zondag 21 juni 2009 13:51 schreef Bonzai. het volgende:
[..]
Hmm nee, ik dacht eerder aan dit soort wijfen:
![]()
![]()
Convulsie.quote:Op zondag 21 juni 2009 13:51 schreef Bonzai. het volgende:
[..]
![]()
![]()
Emo homo met kinderstem die fan is van tokiohotel. Faal.quote:Op zondag 21 juni 2009 13:59 schreef Bonzai. het volgende:
Bij jongens vind ik het trouwens een pak erger hoor![]()
Moet dat nou? Van die uitgetokte huiswijven die menen aan een 2e jeugd te beginnen.quote:
Oquote:Op zondag 21 juni 2009 13:51 schreef Bonzai. het volgende:
[..]
![]()
![]()
quote:Op zondag 21 juni 2009 13:51 schreef Bonzai. het volgende:
[..]
![]()
![]()
quote:Op zondag 21 juni 2009 13:59 schreef Bonzai. het volgende:
Bij jongens vind ik het trouwens een pak erger hoor![]()
Mooi paars is niet lelijk...quote:
HOAX, ze heet Anja!quote:Op zondag 21 juni 2009 14:02 schreef afcajos het volgende:
hallo ik ben connie en ik het weekend doe ik altijd lekker gek:P Ik houd van reizen, katten en me gewoon eens lekker laten verwennen!
[ afbeelding ]
Dat soort tuig
Foto wordt gehost op de site van haar vriendinquote:
Niet, zie mijn edit, ze is leerkracht van groep 7 en 8.quote:Op zondag 21 juni 2009 14:11 schreef Adelante het volgende:
[..]
Foto wordt gehost op de site van haar vriendin
Je komt ze tegenwoordig zelfs tegen op Marktplaats, Griekje. Héél goedkoop, maar het kan tegenwoordig.quote:
Ook zo debiel jaquote:Op zondag 21 juni 2009 13:47 schreef admiraal_anaal het volgende:
Ik hou van verrassingen, je mag me altijd verrassen met een vakantie
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |