quote:Op zondag 21 juni 2009 12:02 schreef LightLuke het volgende:
Had je ook een zwarte suzuki swift moeten gebruiken
Dat is het ook!quote:Op zondag 21 juni 2009 12:02 schreef Xlarge het volgende:
En dan aan de andere kant, wanneer Mario met zijn hoofd tegen een zwevend stukje muur springt, spat het als een stuk suikerglas uit elkaar
In de meeste hedendaagse games is het ook zo vriend. Ik spel net nog COD: World at War. Staan een paar wijnflessen, ik trek mijn Panzerschreck. Blijven die flessen staan.quote:Op zondag 21 juni 2009 12:05 schreef padlarf het volgende:
TS kan enkel nog DOS games spelen!![]()
![]()
!1111
![]()
![]()
11111
Gabber. Je bent toch geen mongool.quote:
Wat een kutspel dan, zelfs in Duke3D konden de flesjes kapotquote:Op zondag 21 juni 2009 12:12 schreef Sigmund666 het volgende:
[..]
In de meeste hedendaagse games is het ook zo vriend. Ik spel net nog COD: World at War. Staan een paar wijnflessen, ik trek mijn Panzerschreck. Blijven die flessen staan.
En je kon de hoeren geld geven en dan lieten ze hun pixeltieten zienquote:Op zondag 21 juni 2009 12:14 schreef LangeJan het volgende:
[..]
Wat een kutspel dan, zelfs in Duke3D konden de flesjes kapoten de biljartballen ook trouwens.
Hehequote:Op zondag 21 juni 2009 12:15 schreef CaptainCookie het volgende:
[..]
En je kon de hoeren geld geven en dan lieten ze hun pixeltieten zien
En als je er één kapot schoot werd het een monster
quote:
Jaquote:Op zondag 21 juni 2009 12:16 schreef LangeJan het volgende:
[..]
Hehe
En je kon zelfs een gat schieten in een bioscoopscherm
Met een panzershreck kan je alleen maar, de naam zegt het al, panzers kapotmakenquote:Op zondag 21 juni 2009 12:12 schreef Sigmund666 het volgende:
[..]
In de meeste hedendaagse games is het ook zo vriend. Ik spel net nog COD: World at War. Staan een paar wijnflessen, ik trek mijn Panzerschreck. Blijven die flessen staan.
er zijn toch games waarbij het aardig lukt, en bv de doorontwikkelingen op de frostbyte engine zijn wat dat betreft indrukwekkendquote:Op zondag 21 juni 2009 12:44 schreef hoerezooi het volgende:
gelukkig hebben de mensen hier ook echt verstand van de hoeveelheid moeite die het kost om alles destructief te maken
Maar goed dat ik dat dan niet doe.quote:Op zondag 21 juni 2009 12:27 schreef gabberklaas het volgende:
[..]
Alleen mongolen kopen gouden kabels.
Met zulke lijnen versier je geen meisjes.quote:Op zondag 21 juni 2009 12:46 schreef PeZu het volgende:
[..]
er zijn toch games waarbij het aardig lukt, en bv de doorontwikkelingen op de frostbyte engine zijn wat dat betreft indrukwekkend
nou dan komt het goed uit dat ik daar hier in dit topic niet mee bezig wasquote:Op zondag 21 juni 2009 12:48 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Met zulke lijnen versier je geen meisjes.
Daar krijgen ze ook loon voor.quote:Op zondag 21 juni 2009 12:44 schreef hoerezooi het volgende:
gelukkig hebben de mensen hier ook echt verstand van de hoeveelheid moeite die het kost om alles destructief te maken
quote:Op zondag 21 juni 2009 12:29 schreef CaptainCookie het volgende:
[..]
Speeltuin
Echte bazen spelen ganzenbord
[ afbeelding ]
in deel 2 kan nog meer stuk en het is nog mooier gemaakt, o gaan muren nu in meerdere fases stukquote:Op zondag 21 juni 2009 14:42 schreef mieuwmieuw het volgende:
Battlefield Bad Company![]()
Destructible Environment
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |