Dude, je zit maar achter een computer. The Fuck.quote:Op zondag 21 juni 2009 12:11 schreef toilet het volgende:
[..]
flikker op naar je eigen topic ,ik ben kasten aan het bouwen dus move jij
nee hoor jochie ,maar je hoeft niet te blijven zeggen dat ik een emo ben hoor ,ben ik niet ,maar kaasschaaf hoekje ? vind ik wel leuk gevonden hoor applausquote:Op zondag 21 juni 2009 12:13 schreef Gootsteen het volgende:
[..]
Ah je bent dus naast een emo ook nog zo kwetsbaar dat je gelijk een ander probeert in je kaasschaafhoekje te trekken. Met gelazer bedoel ik dat je opmerking als poep onder mijn schoen voelt, kwibus.
zit te trillen door al die verwensingen hier en al die botte opmerkingen .quote:Op zondag 21 juni 2009 12:31 schreef Bullebak het volgende:
Ben je alweer een beetje tot rust gekomen?
Och aan de andere kant. Je kan moeilijke elke 5 seconden één minuut stilte houden. Dat schiet niet op.quote:Op zondag 21 juni 2009 12:36 schreef _Qmars_ het volgende:
Wat een kuttopic zeg. Dit is een serieus onderwerp, en dan zitten alle internethelden zo dom te blaten. Flikker toch op met je quasi-stoere 'i dont give a fuck houding'.
Nou, gefeliciteerd, je hebt een post geschreven waaruit je Stoer Cynisme blijkt, jij kent de wereld.quote:Op zondag 21 juni 2009 11:09 schreef vosss het volgende:
[..]
Overdrijven is ook een vak.
Er is iemand dood die jij helemaal niet kent en waar je niks mee hebt.
Bovendien gebeurde het in een achtergesteld land.
Ergo: who gives a fuck!?
Die mensen zijn allemaal gek daar. Ik zeg preventief nuken dat zooitje ongeregeld. Jammer maar helaas voor de paar goeie die er tussen zitten.
maar natuurlijk, alles is kut en dat moet iedereen weten, daar krijg je status van en een zooi meelopers.quote:Op zondag 21 juni 2009 12:44 schreef Monidique het volgende:
[..]
Nou, gefeliciteerd, je hebt een post geschreven waaruit je Stoer Cynisme blijkt, jij kent de wereld.
Moet dat nou in elk topic?
Moet er voor elke dooie een apart topic aangemaakt worden waar iedereen kan roepen hoe erg het is en rip aan de nabestaanden kan zeggen?quote:Op zondag 21 juni 2009 12:44 schreef Monidique het volgende:
[..]
Nou, gefeliciteerd, je hebt een post geschreven waaruit je Stoer Cynisme blijkt, jij kent de wereld.
Moet dat nou in elk topic?
Veel plezier met je hypotheek.quote:Op zondag 21 juni 2009 11:28 schreef vosss het volgende:
[..]
Hoeveel mensen denk je dat er vandaag al dood zijn gegaan aan honger, de meeste enge ziektes en verkrachtingen en weet ik wat al dies meer?
Dat hier toevallig een filmpje van is zal me aan mijn dikke ballen jeuken.
De wereld is een grote ellende, maar zolang ik mijn hypotheek kan betalen en af en toe wat leuks kopen zal het me allemaal worst zijn.
En feit is gewoon dat we dat debiele land gewoon het beste plat konden nuken, maargoed, dat is een andere discussie
Mensen zoals jij zijn nog minder waard dan hun eigen kuthypotheek. Je bent nu zeker vol trots je VW Polo aan het wassen, kleinburgerquote:De wereld is een grote ellende, maar zolang ik mijn hypotheek kan betalen en af en toe wat leuks kopen zal het me allemaal worst zijn.
OMFG!!!111!!)_quote:Op zondag 21 juni 2009 13:20 schreef Leevancleef het volgende:
[..]
Mensen zoals jij zijn nog minder waard dan hun eigen kuthypotheek. Je bent nu zeker vol trots je VW Polo aan het wassen, kleinburger
Ja, ik ben superieur. Mag het, Pol Pot?quote:Op zondag 21 juni 2009 13:27 schreef o.us het volgende:
[..]
OMFG!!!111!!)_JIJ BENT SUPEREIEUR!!!1111
![]()
![]()
MAG IK JE AANRAKEN??!!11!!!!
![]()
![]()
Echt een typische FOK!er. Ik mag jou wel.quote:Op zondag 21 juni 2009 13:29 schreef Leevancleef het volgende:
[..]
Ja, ik ben superieur. Mag het, Pol Pot?
En dat is exact de reden waarom je dit filmpje juist uit moet zenden. Huillie doen over dat het te vreselijk is om te laten zien is onzin.quote:Op zondag 21 juni 2009 13:27 schreef Timmehhh het volgende:
Een soort van revolutie tegen een fanatieke Islamitische regering gebeurt niet elke dag en is uniek. Dit kan leiden tot grote gevolgen voor de hele regio daar.
Een man met het brein van een 13-jarige, goed bezig jongen. Ik hoop dat je binnenkort een fijn zooitje klappen krijgt van een groep Iraniërs (ja, dat zijn mensen) en vervolgens in het ziekenhuis behandeld wordt door een allochtone man/vrouw.quote:Op zondag 21 juni 2009 11:28 schreef vosss het volgende:
[..]
Hoeveel mensen denk je dat er vandaag al dood zijn gegaan aan honger, de meeste enge ziektes en verkrachtingen en weet ik wat al dies meer?
Dat hier toevallig een filmpje van is zal me aan mijn dikke ballen jeuken.
De wereld is een grote ellende, maar zolang ik mijn hypotheek kan betalen en af en toe wat leuks kopen zal het me allemaal worst zijn.
En feit is gewoon dat we dat debiele land gewoon het beste plat konden nuken, maargoed, dat is een andere discussie
mensen zijn nou eenmaal visueel ingesteldquote:Op zondag 21 juni 2009 11:09 schreef vosss het volgende:
[..]
Overdrijven is ook een vak.
Er is iemand dood die jij helemaal niet kent en waar je niks mee hebt.
Bovendien gebeurde het in een achtergesteld land.
Ergo: who gives a fuck!?
Die mensen zijn allemaal gek daar. Ik zeg preventief nuken dat zooitje ongeregeld. Jammer maar helaas voor de paar goeie die er tussen zitten.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |