Ik gok een lemming. Foto's zal die toch niet gemaakt hebben.quote:Op zondag 21 juni 2009 08:21 schreef sinadO het volgende:
Waar blijft de clou? Of is het een lemming?
Nee lullo, ik stond met 1-1-2 ingetoetst te kijken.quote:Op zondag 21 juni 2009 08:34 schreef BELASTING het volgende:
[..]
Ik gok een lemming. Foto's zal die toch niet gemaakt hebben.
quote:Op zondag 21 juni 2009 09:01 schreef wikwakka2 het volgende:
En toen bleef je achter je pc zitten om ons op de hoogte te houden in plaats van haar even te helpen?
quote:Op zondag 21 juni 2009 09:02 schreef wanhoopz het volgende:
[..]
Nee lullo, ik stond met 1-1-2 ingetoetst te kijken.
Weet wat je belt.....quote:Even later word het weer hard ...
En als je iemand aangereden ziet worden laat je haar maar lekker jammerenquote:
Vandaar. Meteen nadat je dat gedaan had was ze al weg dus ?quote:Op zondag 21 juni 2009 09:02 schreef wanhoopz het volgende:
[..]
Ze jammerde daarvoor al en er waren al zat mensen bezig met d'r.quote:Op zondag 21 juni 2009 09:08 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
En als je iemand aangereden ziet worden laat je haar maar lekker jammeren!
Dat verklaart een hoop...quote:Op zondag 21 juni 2009 09:19 schreef wanhoopz het volgende:
[..]
Ze jammerde daarvoor al en er waren al zat mensen bezig met d'r.
Gangbang?quote:Op zondag 21 juni 2009 09:19 schreef wanhoopz het volgende:
[..]
Ze jammerde daarvoor al en er waren al zat mensen bezig met d'r.
als er iemand met een auto naast staat ga je je hier toch niet voor aankleden en naar buiten:') eerst maaktdie trut je wakker..quote:Op zondag 21 juni 2009 09:19 schreef BELASTING het volgende:
[..]
Vandaar. Meteen nadat je dat gedaan had was ze al weg dus ?
Foto's kun je ook gewoon vanuit het raam maken?quote:Op zondag 21 juni 2009 09:47 schreef Robin__ het volgende:
[..]
als er iemand met een auto naast staat ga je je hier toch niet voor aankleden en naar buiten:') eerst maaktdie trut je wakker..
quote:Op zondag 21 juni 2009 10:28 schreef Beetlebum het volgende:
als je dat allemaal ziet gebeuren en je hebt 112 al ingetoetst in je telefoon... waarom bel je dan niet gewoon???!!!
dan was dat mens misschien totaal niet geraakt, werd ze opgepakt voor ordeverstoring en was ze nu niet het zielige meisje dat medelijden kreeg van het ziekenhuispersoneel maar een crackhoer die cold turkey flipt in een politiecel voor een nacht...
je lijkt de politie(k ) wel... er moet eerst iets gebeuren voor je actie onderneemt...
ok sorry... misschien te snel met mijn reactie... ik ben nou eenmaal moraalridder... (hahaha dat lijkt op anaalridder hahaha, ok ok ok zondagochtendhumor)quote:Op zondag 21 juni 2009 10:45 schreef wanhoopz het volgende:
[..]dude, in de tijd dat ik zag dat ze op straat lag en ze werd aangereden was ik al te laat en belde iemand op straat al 112
Geen probleem ik snap het. En geloof me, ik help ook graag mensen in nood.quote:Op zondag 21 juni 2009 10:47 schreef Beetlebum het volgende:
[..]
ok sorry... misschien te snel met mijn reactie... ik ben nou eenmaal moraalridder... (hahaha dat lijkt op anaalridder hahaha, ok ok ok zondagochtendhumor)
edit: erger me gewoon aan 'zielige' mensen die zichzelf wat (laten) aandoen en daarna nog zieliger zijn en als 'slachtoffer' behandeld worden in het ziekenhuis...
Het is niet fake. Waarom zou het fake zijn?quote:
Eerst had ik medelijden. Maar later dacht ik, eigen schuld, gebroken been. Maar ik ga dus getuigen zodat die auto niet de schuld krijgt, want dat is standaard in dit vreemde nederland. Dat meisje had maar niet op de weg moeten liggen.quote:Op zondag 21 juni 2009 10:49 schreef Beetlebum het volgende:
ik hoop trouwens wel dat je met gestrekte vinger haar heel hard hebt uitgelachen?!
"ha ha! bad trip mevrouwtje?! doe's normaal!"
[ afbeelding ]
En je belde pas nádat ze werd aangeredenquote:Op zondag 21 juni 2009 09:02 schreef wanhoopz het volgende:
[..]
Ze was bij bewustzijn maar ze wilde gewoon overreden wordenquote:Op zondag 21 juni 2009 13:07 schreef griekjeee het volgende:
[..]
En je belde pas nádat ze werd aangereden![]()
knock out liggen is niet genoeg reden?
quote:Gethsémané, die nacht moest eenmaal komen,
De Heiland heeft bewust die weg genomen.
Hij laat zijn doel niet los, wijkt niet terzijde,
aanvaardt het lijden.
Dus de kroegen gaan dicht en dan gaan de mensen dronken naar huis.quote:Op zondag 21 juni 2009 12:42 schreef wanhoopz het volgende:
[..]
Het is niet fake. Waarom zou het fake zijn?
En er reed veel verkeer omdat hier om 3 uur de kroegen sluiten en dus zo tussen 3 en half 4 door deze drukke straat komen.
wat was er mis met mijn post Biogarde?quote:[ Bericht 34% gewijzigd door Biogarde op 21-06-2009 14:32 ]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |