ik had mn ogen dichtquote:Op zondag 21 juni 2009 22:46 schreef D. het volgende:
[..]
Hoezo, denk je?
Je weet toch wel waar je 'm plaatst
owwwwwwwwwwwwwquote:
Ja, je kijkt, nogal boosquote:Op zondag 21 juni 2009 22:52 schreef Laysa het volgende:
[..]
owwwwwwwwwwwwwecht he...mannen...nee D...ik vond het zoooooooooooo spannend dat ik mn ogen sloot....kijk maar nu kijk ik toch ook
Nou, vooruit...quote:Op zondag 21 juni 2009 22:54 schreef Laysa het volgende:
als ik kus...als in van kus kus echt kus dus...heb ik mn ogen dicht....
Ik heb vrouwen in mijn leven gekust waar ik mijn ogen wel moest dichthouden maar god wat was ik dronkenquote:Op zondag 21 juni 2009 22:54 schreef Laysa het volgende:
als ik kus...als in van kus kus echt kus dus...heb ik mn ogen dicht....
ik ben best kieskeurig...zelfs met drank op..quote:Op zondag 21 juni 2009 22:56 schreef versabommie het volgende:
[..]
Ik heb vrouwen in mijn leven gekust waar ik mijn ogen wel moest dichthouden maar god wat was ik dronken
quote:Op zondag 21 juni 2009 22:56 schreef D. het volgende:
[..]
Nou, vooruit...
Maar, volgende keer eerst mikken, dan pas ogen dicht
Maar jij slaat al aan op alles wat kan bewegen.quote:Op zondag 21 juni 2009 22:56 schreef versabommie het volgende:
[..]
Ik heb vrouwen in mijn leven gekust waar ik mijn ogen wel moest dichthouden maar god wat was ik dronken
Mits vrouw(elijk)quote:Op zondag 21 juni 2009 23:00 schreef Coos het volgende:
[..]
Maar jij slaat al aan op alles wat kan bewegen.
Mits vrouwelijk!quote:Op zondag 21 juni 2009 23:00 schreef Coos het volgende:
[..]
Maar jij slaat al aan op alles wat kan bewegen.
Sorry voor de late reactie. Ja ik was daarquote:Op zondag 21 juni 2009 22:51 schreef Chanel5 het volgende:
Ruud was jij in Volkel?
Wij hebben de kerosiniedampen ook voor een gedeelte meegekregen. We stonden aan de rand van het vliegveld, met de auto en hebben van 15.00 tot ongeveer 17.00 uur staan te kijken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |