ach hebben ze weer wat te huubenquote:Op maandag 22 juni 2009 21:50 schreef evaxsis het volgende:
[..]
Waarom nou niet een doorspoor aanwijzen
Ahhhhhhhh de levensloze prozacclub is weer in de buurtquote:
de ballengooi-tokkiesquote:
Schat dit is alweer een tijdje geledenquote:Op dinsdag 23 juni 2009 00:47 schreef versabommie het volgende:
[..]
de ballengooi-tokkiesda's pas een rls!
Trustehhhquote:Op dinsdag 23 juni 2009 00:50 schreef evaxsis het volgende:
[..]
Schat dit is alweer een tijdje geledenhet heeft dus nu geen nut
Hey Bommie, je wordt volgens mij geboycot op Twitter, ik zie bij jou, als enige, geen plusje meerquote:Op maandag 22 juni 2009 21:45 schreef versabommie het volgende:
zal ze de weg wijzen : RLS SC #229] Wet T-shirt contest !!!!
Ik start ook net de sites op en ik heb dus ook bij bommie geen plusje staan als enige.quote:Op dinsdag 23 juni 2009 09:05 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Hey Bommie, je wordt volgens mij geboycot op Twitter, ik zie bij jou, als enige, geen plusje meer
Hey Goeiemorgen liefquote:Op dinsdag 23 juni 2009 09:48 schreef LekkerSimpel het volgende:
Er kan hier weer gestemd worden op bommie en meteen youp voorbij
Eyy kanjertje, en bijna nog een plaatsje.quote:Op dinsdag 23 juni 2009 09:52 schreef evaxsis het volgende:
[..]
Hey Goeiemorgen lief![]()
Wat een feest Bommie weer een plaatsje opgeschoven
Zo gaat tie lekker danquote:Op dinsdag 23 juni 2009 09:56 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Eyy kanjertje, en bijna nog een plaatsje.
Nee, ik zit thuis met m'n been omhoog om rust te houden en me stierlijk te vervelen. Dus dan maar plussen he? Heb nu andere pijnstillers, want paracetamol werkte totaal niet.quote:Op dinsdag 23 juni 2009 10:04 schreef evaxsis het volgende:
[..]
Zo gaat tie lekker dan![]()
Hoe is het met je knie,
Ben je op het werk aan het FOK!en?
Hè jeee wat vervelend nou voor je,quote:Op dinsdag 23 juni 2009 10:08 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Nee, ik zit thuis met m'n been omhoog om rust te houden en me stierlijk te vervelen. Dus dan maar plussen he? Heb nu andere pijnstillers, want paracetamol werkte totaal niet.
Ik krijg geen plusje meer bij jou, terwijl bij ons (Freena, Yvone en ik) gewoon wel kan plussenquote:
Dat heb ik ook weerquote:Op dinsdag 23 juni 2009 10:29 schreef evaxsis het volgende:
[..]
Ik krijg geen plusje meer bij jou, terwijl bij ons ik gewoon wel kan plussen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |