Ik krijg geen plusje meer bij jou, terwijl bij ons (Freena, Yvone en ik) gewoon wel kan plussenquote:
Dat heb ik ook weerquote:Op dinsdag 23 juni 2009 10:29 schreef evaxsis het volgende:
[..]
Ik krijg geen plusje meer bij jou, terwijl bij ons ik gewoon wel kan plussen
Hier ookquote:Op dinsdag 23 juni 2009 10:35 schreef Laysa het volgende:
ook hier een goeden morgen.....de zon is hier aan het schijnen![]()
![]()
ja hequote:Op dinsdag 23 juni 2009 10:36 schreef HiDiHo het volgende:
![]()
[..]
Hier ook![]()
En het blijft nog wel even zo![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op dinsdag 23 juni 2009 10:51 schreef versabommie het volgende:
Godverdegodver.. zit die Talpa KoffieLaaf te janken op mijn twitter...Die kop van hem kost me followers
ach fun... die laaf denkt dat ik DGK heb gevolgdquote:Op dinsdag 23 juni 2009 11:08 schreef evaxsis het volgende:
Sjezus mis toch bijna al het fun weer op twitter, Bommie toch
quote:Op dinsdag 23 juni 2009 11:12 schreef versabommie het volgende:
[..]
ach fun... die laaf denkt dat ik DGK heb gevolgd
Het begint een beetje te dagenquote:Op dinsdag 23 juni 2009 11:21 schreef evaxsis het volgende:
Hey LS schiet het al op? Je bent zo stil daarzo?
dank je dan ga ik ff op bommie stemmenquote:Op dinsdag 23 juni 2009 12:29 schreef Deisyy het volgende:
Hij stond nog in mijn geschiedenis![]()
http://tweeterwall.mallplace.com/tw/netherlands/mr-twitter
aaaaah lief... doe maar je mag elke 20 minuten op me stemmenquote:Op dinsdag 23 juni 2009 12:32 schreef Toverheks het volgende:
jaaaaaaaaaaaaaaaaa gelukt heb op hem gestemd...............
doe ik voor jequote:Op dinsdag 23 juni 2009 12:35 schreef versabommie het volgende:
[..]
aaaaah lief... doe maar je mag elke 20 minuten op me stemmen
Eeuwige roem op de tweeterwall.. en die laaf zie ik wel een keer in de eftelingquote:Op dinsdag 23 juni 2009 12:58 schreef Toverheks het volgende:
wat kan je er eigenlijk mee winnen bommie, een reisje of een mooie grote platte tv van 137 cent. of mag je een avondje de kroeg in met plopperdeplop???
oke en ja hij heeft toen een eftelingkaart gekregen dus je komt hem geheid een keer tegen, kenne jullie gezellig een biertje drinken of een ijsje eten hahaaquote:Op dinsdag 23 juni 2009 13:00 schreef versabommie het volgende:
[..]
Eeuwige roem op de tweeterwall.. en die laaf zie ik wel een keer in de efteling
Helemaal mee eens, Tweeterwall heeft me voor niets 2100 stemmen afgenomen vorige week en beloofd ze terug te geven maar niets hoor!quote:Op dinsdag 23 juni 2009 13:35 schreef sunny16947 het volgende:
Jammer dat het alleen met valsspelen lukt!!
No way dat jij meer dan 600 stemmen in 1 uur op een eerlijke manier krijgt.Zieliggggquote:Op dinsdag 23 juni 2009 12:35 schreef versabommie het volgende:
[..]
aaaaah lief... doe maar je mag elke 20 minuten op me stemmen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |