Eens, maar het is mijns inziens veel te laat om er nog wat aan te kunnen doen.quote:Op zondag 21 juni 2009 11:22 schreef servus_universitas het volgende:
Los daarvan moeten we eens afstappen van het idee dat alles moet draaien om economisch nut en efficiency. Er is meer in de wereld.
Nee, mensen zijn weinig actief omdat er geen flikker open is.quote:Op zondag 21 juni 2009 10:16 schreef Flashwin het volgende:
De reden is dat er in Nederland snachts en op zondagen te weinig mensen actief zijn. Het zou alleen maar verlies opleveren voor winkels die 24/7 open zouden zijn.
Dit dus, zoals ik zei.quote:Op zondag 21 juni 2009 11:34 schreef Asgard het volgende:
[..]
Nee, mensen zijn weinig actief omdat er geen flikker open is.
Bij mij in de buurt (R'dam) is de Bas vd Heijden op zondag gesloten, de straat is zo goed als dood. Verderop is de C1000 open en het is daar op zondag net zo druk als op vrijdag/zaterdag.
Het centrum is open en op zondag is het ALTIJD druk daar.
quote:Op zondag 21 juni 2009 11:52 schreef Buschetta het volgende:
Whahaaa TS woont in een extremistisch achtergesteld land waar winkeliers niet vrij zijn om hun eigen werktijden te bepalen
Zodadelijk ga je me nog vertellen dat je in cafe's niet mag roken en soms betalen moet voor de W.C.....
Whahaaa TS woont in een extremistisch achtergesteld land waar winkeliers niet vrij zijn om hun eigen werktijden te bepalen
Zodadelijk ga je me nog vertellen dat je in cafe's niet mag roken en soms betalen moet voor de W.C.....
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |