Waarom niet? Ik wel.quote:
In Almere (quote:Op zondag 21 juni 2009 04:07 schreef Limey het volgende:
Wat is Nederland toch een achterlijk land. Je kunt niet eens boodschappen doen in de meeste gemeenten op zondag.
Ik weet ook wel, dat er geen echte steden zijn in Nederland, maar dat je niet eens kunt winkelen buiten het dorp Amsterdam en het gehucht Rotterdam, dat is toch een schande, zelfs daar is het een drama. Zelfs avond/nacht winkels zijn in Nederland vaak taboe. Onzin. Winkels open 24/7, vooral supermarkten en eetgelegenheden
Ja écht hequote:Op zondag 21 juni 2009 04:12 schreef Hukkie het volgende:
Best relaxed om ff bier te scoren idd, maar toen ik bij de plaatselijke avondwinkel ¤ 9 voor een sixpack Heineken moest afrekenen moest ik toch even slikken.
Ja man, je weet toch. Normaal 5 euro in de winkel, daar 9 euro.quote:
nou, omdat je ook wel op tijd je boodschappen kunt doen en als je dan bier tekort komt, kun je wel een of andere biertaxi bellen.quote:
Lulkoek. Die kansloze figuren zonder diploma's in fabrieken moeten ook avond/nacht/weekend dienst draaienquote:Op zondag 21 juni 2009 04:17 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
nou, omdat je ook wel op tijd je boodschappen kunt doen en als je dan bier tekort komt, kun je wel een of andere biertaxi bellen.
ik vind het voor het personeel van de gamma al belachelijk dat ze op die halve feestdagen los zijn.
Dan ga je toch lekker een andere baan zoeken.quote:Op zondag 21 juni 2009 04:17 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
nou, omdat je ook wel op tijd je boodschappen kunt doen en als je dan bier tekort komt, kun je wel een of andere biertaxi bellen.
ik vind het voor het personeel van de gamma al belachelijk dat ze op die halve feestdagen los zijn.
ja, maar diegene die in de gamma werken zijn studenten of lui die net geslaagd zijn (hoofdzakelijk). Ik had van de gamma nooit verwacht dat die op 2e pinksterdag e.d. open waren. dus als ik er zou werken, had ik dat ook niet gedacht. maar van diegene die er werken, wordt wel ineens verwacht dat ze op die dagen werken.quote:Op zondag 21 juni 2009 04:23 schreef Limey het volgende:
[..]
Lulkoek. Die kansloze figuren zonder diploma's in fabrieken moeten ook avond/nacht/weekend dienst draaien
ik werk er nietquote:Op zondag 21 juni 2009 04:24 schreef Triptamine het volgende:
[..]
Dan ga je toch lekker een andere baan zoeken.
tjah, ik heb nog nooit gezeik erover gehoord (behalve op het forum).quote:Dit is hetzelfde als zeiken over sigarettenrook in de horeca(oh... wacht)
Daar hebben ze nog een schillenboer.quote:Op zondag 21 juni 2009 04:34 schreef rulerofdeath het volgende:
tjah, ik woon in twente,
Gooi dan die winkels ook op zaterdag dicht en weet je wat, doe ook de woensdagmiddag maar, dan kan de bedrijfsleider lekker bij zijn kinderen zijn die dan ook vrij zijn. Boodschappen doen kun je ook wel op andere tijden...quote:Op zondag 21 juni 2009 04:17 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
Dat is te danken aan een aantal politieke partijen (je kunt wel raden welke), ze willen de huidige openingstijden zelfs aanpakken. Dit omdat ze denken dat de winkels al te vaak open zijn. En je raad het al, al helemaal op zondag. Momenteel maken gemeenten gebruik van een toerisme regeling. Verklaren ze zichzelf als toeristisch dan mogen ze extra winkeltijd invoeren. Dit laatste willen ze dus aanpakken. Echter, een toerisme kunnen ze niet zo goed defineren, dus hoe ze het aan willen pakken is nog niet zeker.quote:Op zondag 21 juni 2009 04:07 schreef Limey het volgende:
Wat is Nederland toch een achterlijk land. Je kunt niet eens boodschappen doen in de meeste gemeenten op zondag.
Ik weet ook wel, dat er geen echte steden zijn in Nederland, maar dat je niet eens kunt winkelen buiten het dorp Amsterdam en het gehucht Rotterdam, dat is toch een schande, zelfs daar is het een drama. Zelfs avond/nacht winkels zijn in Nederland vaak taboe. Onzin. Winkels open 24/7, vooral supermarkten en eetgelegenheden
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |