abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 21 juni 2009 @ 04:07:13 #1
240156 Limey
Sassenach
pi_70213610
Wat is Nederland toch een achterlijk land. Je kunt niet eens boodschappen doen in de meeste gemeenten op zondag.

Ik weet ook wel, dat er geen echte steden zijn in Nederland, maar dat je niet eens kunt winkelen buiten het dorp Amsterdam en het gehucht Rotterdam, dat is toch een schande, zelfs daar is het een drama. Zelfs avond/nacht winkels zijn in Nederland vaak taboe. Onzin. Winkels open 24/7, vooral supermarkten en eetgelegenheden
"Now that's no way for a kid to be wastin his time, readin' that long-haired gobbledegook"
Foghorn Leghorn
  zondag 21 juni 2009 @ 04:08:31 #2
148588 rulerofdeath
Ruler the Rotting-BrainEater
pi_70213620
tjah, ik vind het niet gek.
Learn as if you're going to live forever, Live as if you're going to die tomorrow
De BIE®TAFELop youtube en dumpert _O_ >100k views *O*
I wanna die the same way I was born: Screaming and covered with blood
Arbeit macht frei. Ik heb nu 40 jaar vakantie *O*
  zondag 21 juni 2009 @ 04:10:23 #3
240156 Limey
Sassenach
pi_70213637
quote:
Op zondag 21 juni 2009 04:08 schreef rulerofdeath het volgende:
tjah, ik vind het niet gek.
Waarom niet? Ik wel.
"Now that's no way for a kid to be wastin his time, readin' that long-haired gobbledegook"
Foghorn Leghorn
pi_70213639
quote:
Op zondag 21 juni 2009 04:07 schreef Limey het volgende:
Wat is Nederland toch een achterlijk land. Je kunt niet eens boodschappen doen in de meeste gemeenten op zondag.

Ik weet ook wel, dat er geen echte steden zijn in Nederland, maar dat je niet eens kunt winkelen buiten het dorp Amsterdam en het gehucht Rotterdam, dat is toch een schande, zelfs daar is het een drama. Zelfs avond/nacht winkels zijn in Nederland vaak taboe. Onzin. Winkels open 24/7, vooral supermarkten en eetgelegenheden
In Almere ( ) zijn alle AH's dagelijks tot 22 uur open en ook ALLE feest en zondagen (1e kerstdag enc)
Hier in Rotterdam hebben we sinds kort een avondwinkel. Best relaxed dat je ff bier kan gaan scoren of als je wc papier vergeten bent
k zie geen enkele reden waarom iemand thuis een computer zou willen hebben.Ken Olson, stichter van Digital Equipment, 1977
  zondag 21 juni 2009 @ 04:12:47 #5
39952 Hukkie
Wanna bang heads with me
pi_70213653
Best relaxed om ff bier te scoren idd, maar toen ik bij de plaatselijke avondwinkel ¤ 9 voor een sixpack Heineken moest afrekenen moest ik toch even slikken.
There are no Saviours, there are no Kings, the Power lies in your head
DeviantArt
pi_70213655
Ja idd, winkels dicht op Zondag Stomme christelijke zondagsrust kutwet
A king in the making, and the throne is for the taking
So I climb the mountain top and put my stake in
Got the weight of the world on my shoulder
Not a nigga nor a hoodrat bitch can stop me from taking it over
pi_70213661
quote:
Op zondag 21 juni 2009 04:12 schreef Hukkie het volgende:
Best relaxed om ff bier te scoren idd, maar toen ik bij de plaatselijke avondwinkel ¤ 9 voor een sixpack Heineken moest afrekenen moest ik toch even slikken.
Ja écht he

Ze hebben hier wel LIDL bier ( 1 euro voor een gekoelde halve liter) Sommige soorten zijn best te doen.
k zie geen enkele reden waarom iemand thuis een computer zou willen hebben.Ken Olson, stichter van Digital Equipment, 1977
  zondag 21 juni 2009 @ 04:16:55 #8
39952 Hukkie
Wanna bang heads with me
pi_70213679
quote:
Op zondag 21 juni 2009 04:14 schreef Pacmaniac het volgende:

[..]

Ja écht he

Ja man, je weet toch. Normaal 5 euro in de winkel, daar 9 euro.
Ik loop hier geen knollen voor citroenen te verkopen
There are no Saviours, there are no Kings, the Power lies in your head
DeviantArt
  zondag 21 juni 2009 @ 04:17:10 #9
148588 rulerofdeath
pi_70213680
quote:
Op zondag 21 juni 2009 04:10 schreef Limey het volgende:

[..]

Waarom niet? Ik wel.
nou, omdat je ook wel op tijd je boodschappen kunt doen en als je dan bier tekort komt, kun je wel een of andere biertaxi bellen.

ik vind het voor het personeel van de gamma al belachelijk dat ze op die halve feestdagen los zijn.
Learn as if you're going to live forever, Live as if you're going to die tomorrow
  zondag 21 juni 2009 @ 04:23:22 #10
240156 Limey
Sassenach
pi_70213722
quote:
Op zondag 21 juni 2009 04:17 schreef rulerofdeath het volgende:

[..]

nou, omdat je ook wel op tijd je boodschappen kunt doen en als je dan bier tekort komt, kun je wel een of andere biertaxi bellen.

ik vind het voor het personeel van de gamma al belachelijk dat ze op die halve feestdagen los zijn.
Lulkoek. Die kansloze figuren zonder diploma's in fabrieken moeten ook avond/nacht/weekend dienst draaien
Foghorn Leghorn
pi_70213736
quote:

[..]

Dan ga je toch lekker een andere baan zoeken.

Dit is hetzelfde als zeiken over sigarettenrook in de horeca(oh... wacht )
A king in the making, and the throne is for the taking
So I climb the mountain top and put my stake in
Got the weight of the world on my shoulder
Not a nigga nor a hoodrat bitch can stop me from taking it over
  zondag 21 juni 2009 @ 04:31:43 #12
148588 rulerofdeath
pi_70213755
quote:
Op zondag 21 juni 2009 04:23 schreef Limey het volgende:

[..]

Lulkoek. Die kansloze figuren zonder diploma's in fabrieken moeten ook avond/nacht/weekend dienst draaien
ja, maar diegene die in de gamma werken zijn studenten of lui die net geslaagd zijn (hoofdzakelijk). Ik had van de gamma nooit verwacht dat die op 2e pinksterdag e.d. open waren. dus als ik er zou werken, had ik dat ook niet gedacht. maar van diegene die er werken, wordt wel ineens verwacht dat ze op die dagen werken.

maja, ik heb gewoon scheit aan de 24/7 industrie. dan gaan we de kant op van 'ik leef om te werken' ipv 'ik werk om te leven'.
  zondag 21 juni 2009 @ 04:33:03 #13
148588 rulerofdeath
pi_70213761
quote:
Op zondag 21 juni 2009 04:24 schreef Triptamine het volgende:

[..]

Dan ga je toch lekker een andere baan zoeken.
ik werk er niet
quote:
Dit is hetzelfde als zeiken over sigarettenrook in de horeca(oh... wacht )
tjah, ik heb nog nooit gezeik erover gehoord (behalve op het forum).
  zondag 21 juni 2009 @ 04:34:04 #14
238961 Stefan
Leuker wordt het niet
pi_70213765
Je kan bijna overal boodschappen doen hoor, nee, niet als je in Urk woont nee. Maar overal in de buurt is wel wat open.
Combineer je intelligentie met je humor...NU!!
Geheime strandvideo's met topless meiden, zomer 2010
  zondag 21 juni 2009 @ 04:34:52 #15
148588 rulerofdeath
pi_70213768
tjah, ik woon in twente, en dat wil ik ook nog zo houden

ik ben slapen
  zondag 21 juni 2009 @ 04:35:48 #16
238961 Stefan
Leuker wordt het niet
pi_70213771
quote:
Op zondag 21 juni 2009 04:34 schreef rulerofdeath het volgende:
tjah, ik woon in twente,
Daar hebben ze nog een schillenboer.
Combineer je intelligentie met je humor...NU!!
Geheime strandvideo's met topless meiden, zomer 2010
pi_70213928
Ik rij dan ff naar Deventer/Apeldoorn. Daar zijn veel supermarkten open op zondag van 16.00 uur tot 19.00 uur of 20.00 uur. Heb ik tenminste ook nog wat te doen op die door God vergeten in te vullen saaie zondag.
Snel ¤450,- verdienen? Dat is echt fantastisch!
pi_70213932
Mensen die nooit uit nederland zijn geweest vinden het normaal.
pi_70214226
quote:

[..]

Gooi dan die winkels ook op zaterdag dicht en weet je wat, doe ook de woensdagmiddag maar, dan kan de bedrijfsleider lekker bij zijn kinderen zijn die dan ook vrij zijn. Boodschappen doen kun je ook wel op andere tijden...
You can't convince a believer of anything; for their belief is not based on evidence, it's based on a deep seated need to believe
C. Sagan
  zondag 21 juni 2009 @ 09:12:15 #20
162543 MooieLuL
er is maar één lul zo mooi
pi_70214264
dat zal wel weer wennen worden als ik dalijk in Nederland ben, dat beperkte gedoe.
ja echt...tjeck Feaubeaux! :')
pi_70214325
Je bent Den Haag nog vergeten, daar zijn ze winkels ook open op zondag. Maar ben het wel met je eens, 24u p/d shoppen is wel relaxed.
  zondag 21 juni 2009 @ 09:34:10 #22
32490 etidoc
sarcasm of the apocalypse
pi_70214409
Werken in een winkel is niet te combineren met een gezinsleven. Als de overheid die mensen hun verplichte vrije dagen ook nog zou afpakken dan zullen er zoveel afhaken dat de meeste winkels helemaal zullen moeten sluiten of compleet draaien op scholieren/studenten (wat weer afbreuk zou doen aan de kwaliteit).

En ja, ik heb 18 jaar in diverse takken van de detailhandel gewerkt als bedrijfsleider.
En aangezien mijn vrouw er niet meer tegenkon dat ik 's morgens om 6.00 wegging en om 21.30 thuiskwam en mijn kinderen zich af begonnen te vragen wie die man toch was die 's zondags het vlees kwam snijden ben ik ermee genokt en werk nu lekker van maandag tot vrijdag op kantoor.
1984 is real now ! Beware of your own elected government.
  zondag 21 juni 2009 @ 09:35:46 #23
32490 etidoc
sarcasm of the apocalypse
pi_70214430
TS slechte klacht dus : tenzij je zelf in een winkel staat kun je je boodschappen best wel op een andere tijd kopen. Kun je dit niet inplannen dan ben je zelf niet het grootste lampje he
1984 is real now ! Beware of your own elected government.
  zondag 21 juni 2009 @ 09:38:39 #24
52636 M2theC
You designed yourself
pi_70214449
quote:
Op zondag 21 juni 2009 04:07 schreef Limey het volgende:

Dat is te danken aan een aantal politieke partijen (je kunt wel raden welke), ze willen de huidige openingstijden zelfs aanpakken. Dit omdat ze denken dat de winkels al te vaak open zijn. En je raad het al, al helemaal op zondag. Momenteel maken gemeenten gebruik van een toerisme regeling. Verklaren ze zichzelf als toeristisch dan mogen ze extra winkeltijd invoeren. Dit laatste willen ze dus aanpakken. Echter, een toerisme kunnen ze niet zo goed defineren, dus hoe ze het aan willen pakken is nog niet zeker.

Het CBL en het HBD (en veel winkeliers) pleiten juist voor het langer openblijven. Dit omdat het past bij deze tijd, er behoefte aan is vanuit de consument en omdat het afschaffen een substantieel aantal banen zal kosten.

Gelukkig ziin er ook gewoon winkels die er gewoon schijt aan hebben. Deze gaan zelfs na een uitspraak van de rechter gewoon weer open op zondag.
There's a valuable lesson learned, so it evens it up for me. When the grass is cut, the snakes will show.
  zondag 21 juni 2009 @ 09:50:47 #25
204963 Kankerkachelsverkopert
2 halen, 3 betalen!
pi_70214553
Ik ga zo een frikandelbroodje halen bij de AH.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')