Wat voor een festival is dat?..quote:Ik moest vandaag dus werken op het I Love Los festival in Scheveningen.
quote:
Moshpits ftwquote:Op zondag 21 juni 2009 00:52 schreef Agiath het volgende:
Daar heb je nou nooit last van bij rockfestivals
Als je naast Duindorp een rockfestival organiseert wordt er ook gevochtenquote:Op zondag 21 juni 2009 00:52 schreef Agiath het volgende:
alcohol tokkie volk.... etc... en jij als deur controleur....quote:Op zondag 21 juni 2009 00:55 schreef HassieBassie het volgende:
[..]
Als je naast Duindorp een rockfestival organiseert wordt er ook gevochten
Ach als je zo'n instelling hebt is het gauw bekeken voor jou... dit is 1 feestje waar er shit is, want de afgelopen jaren waren er op festivals en feestjes echt alleen hele kleine incidenten....quote:Op zondag 21 juni 2009 01:04 schreef larry_flynt het volgende:
Tjsa ik dacht makkelijk wat bijverdienen......... Neem nooit meer een baantje aan via uitzendbureau dat in Den Haag is....
Pff wat was dat raar om mee te maken.
van zn afstand zie je dr ook geen reet van ookquote:Op zondag 21 juni 2009 00:42 schreef larry_flynt het volgende:
Is toch niet normaal........
@Djahani: eh... haha denk ik?
12.00 ~ 13.00 Fetish Verdi & Dirty Priestquote:Op zondag 21 juni 2009 01:16 schreef Tism het volgende:
JA!..Wat was de line-up van het festival eigenlijk?..
Mwha, matige line-up..quote:Op zondag 21 juni 2009 01:22 schreef Japsnars het volgende:
[..]
12.00 ~ 13.00 Fetish Verdi & Dirty Priest
13.00 ~ 14.00 Shermanology Live
14.00 ~ 14.45 Lucien Foort
14.45 ~ 16.00 Erick E
16.00 ~ 17.00 Quintino
17.00 ~ 18.00 Sidney Samson & Gregor Salto
18.00 ~ 19.00 Sunnery James & Ryan Marciano
19.00 ~ 20.00 Chuckie
20.00 ~ 21.00 Benny Rodrigues
21.00 ~ 22.00 Hardwell
22.00 ~ 23.00 Afrojack
23.00 ~ 00.00 Billy the Klit (Wat een naam)
En MC Lady bee, MC Andy Sherman & MC Vika Kova
Wat zou je dan wel willen zien?quote:
Gast hou op!..quote:
Ik zie op dat filmpje alleen een paar mensen in de verte badmintonnen met een prullenbak.quote:Op zondag 21 juni 2009 00:42 schreef larry_flynt het volgende:
Is toch niet normaal........
@Djahani: eh... haha denk ik?
Vechtparty.quote:Op zondag 21 juni 2009 00:52 schreef stevenmac26 het volgende:
een houseparty is geen houseparty meer zonder dikke mat partij haha
Ik tel er wel meer hoorquote:Op zondag 21 juni 2009 01:44 schreef Tism het volgende:
[..]
Wat dit festival betreft zie ik maar 4 (grote) namen die opvallend genoeg op 90% van de festivals draaien en de rest is gewoon een vage opvulling van locale club DJ's uit de regio, totaal niks boeiends wat mij betreft..
ik zou uit protest ook gaan knokken joaquote:
quote:Op zondag 21 juni 2009 04:16 schreef Ritmo het volgende:
Das toch house? Das meestal inderdaad het meest aggresieve publiek normaal. Treffend, zo'n sfeer. Zullen toevallig wel 2 grote groepen uit een aso-dorp in de buurt geweest zijn.
quote:Op zondag 21 juni 2009 04:16 schreef Ritmo het volgende:
Das toch house? Das meestal niet het meest aggresieve publiek normaal. Vreemd, zo'n sfeer. Zullen toevallig wel 2 grote groepen uit een aso-dorp in de buurt geweest zijn.
Er zit een groot verschil tussen het gemiddelde house publiek en het gemiddelde hardstyle publiekquote:Op zondag 21 juni 2009 09:12 schreef postmortum het volgende:
het is me wat he![]()
Vorige week ofzo op defqon ook van die hoolies elkaar opzoeken![]()
Zal wel aan de mensen liggen die daar komen niet aan de muziek
Nee die boeren uit Twente en de Achterhoek zijn beschaafd.quote:Op zondag 21 juni 2009 14:10 schreef Sapstengel het volgende:
Wat is i love los? I love line of sight?
Maarja iedereen weet dat het westen vol zit met tokkies en andere paupers, de vorige keer waren er ook al gevechten bij zo'n evenement in Rotterdam.
er zijn ook heus wel houseparties zonder gedonder hoor!quote:Op zondag 21 juni 2009 00:52 schreef stevenmac26 het volgende:
een houseparty is geen houseparty meer zonder dikke mat partij haha
House = jongeren + drank (en soms drugs) = altijd wel een paar mongolen die zich niet kunnen beheersen. Maar goed, 50 op 20.000 is nog niets.quote:Op zondag 21 juni 2009 14:17 schreef zomaareennaam het volgende:
[..]
er zijn ook heus wel houseparties zonder gedonder hoor!
een kennis organiseert iedere keer van die parties en echt nooit gedonder hoor - echt niet
en wat is de achtergrond van het feit dat je mensen uit Twente en de Achterhoek boeren noemt?quote:Op zondag 21 juni 2009 14:12 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Nee die boeren uit Twente en de Achterhoek zijn beschaafd.
Heb er zelf gewoond, en van die zuiplappen daar word je ook niet altijd vrolijk.quote:Op zondag 21 juni 2009 14:23 schreef zomaareennaam het volgende:
[..]
en wat is de achtergrond van het feit dat je mensen uit Twente en de Achterhoek boeren noemt?
Ik denk een chronisch gebrek aan beschaving en een te hoog gehalte aan tokkie-gedrag.
Wat een onzin, van die tig grote hardstyle en hardcorefeestjes waar ik geweest ben was het er vrijwel nooit ellende. Ik heb slechtere ervaringen met de rnb feestjes etc, waar de complete Bijlmer op af komt.quote:Op zondag 21 juni 2009 14:19 schreef Ritmo het volgende:
[..]
House = jongeren + drank (en soms drugs) = altijd wel een paar mongolen die zich niet kunnen beheersen. Maar goed, 50 op 20.000 is nog niets.
Overigens valt het bij house gewoon mee, hardstyle en hardcorefeesten zijn veel erger.
En waar jij nu woont drinken ze appelsap en chocomel....quote:Op zondag 21 juni 2009 14:24 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Heb er zelf gewoond, en van die zuiplappen daar word je ook niet altijd vrolijk.
bij de houseparties die die kennis van me organiseert zijn het vooral "oudere dames - grijs haar - theedrinkend" - maar ja - dat ligt misschien ook aan de produkten die er verkocht worden - moet toegeven / ben zelf ook nog nooit op een tupperwareparty geweest hoor.quote:Op zondag 21 juni 2009 14:19 schreef Ritmo het volgende:
[..]
House = jongeren + drank (en soms drugs) = altijd wel een paar mongolen die zich niet kunnen beheersen. Maar goed, 50 op 20.000 is nog niets.
Overigens valt het bij house gewoon mee, hardstyle en hardcorefeesten zijn veel erger.
Wat ik wilde zeggen is dat je overal debielen hebt.quote:Op zondag 21 juni 2009 14:25 schreef Sapstengel het volgende:
Maar hier is het iig wel gezellig en loopt het niet op gevechten uit bij elk evenement. Nouja, wel bij die wedstrijd tussen FC Twente en Marseille, maar dat kwam door die pauperfransen.
Twentesupporters zijn zo lief, ja.quote:Op zondag 21 juni 2009 14:25 schreef Sapstengel het volgende:
Maar hier is het iig wel gezellig en loopt het niet op gevechten uit bij elk evenement. Nouja, wel bij die wedstrijd tussen FC Twente en Marseille, maar dat kwam door die pauperfransen.
alleen op sommige plekken heb je 'soms een grote kudde bij elkaar en dan geeft dat problemen he?quote:Op zondag 21 juni 2009 14:37 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Wat ik wilde zeggen is dat je overal debielen hebt.
Moeten er dan eerst doden vallen voordat we ons hierover druk mogen maken ?quote:Op zondag 21 juni 2009 14:58 schreef jannaatjuh het volgende:
tis maar wat je onder los gaan verstaat......sommige nemen het net iets te letterlijk hahahaa
op ze haags is los ook echt los gaan denk ik!!
er is toch niemand dood......maken julie je druk zeg.
Sloeg de ME maar hard genoeg om al die achterlijke teringlijers die het nodig vinden om op een feest te vechten helemaal invalide te slaan. Fucking kanker-hoolie's moeten eens opkankeren van feesten en elkaar gewoon in een afgesloten hal de tyfus in slaan. En als ze klaar zijn de rest van die mongolen die nog staan vergassen.quote:Op zondag 21 juni 2009 01:10 schreef Vubarol het volgende:
ME![]()
Lijkt me echt leuk werk mensen neerknuppelen
Helemaal mee eens, maar als de ME eens een keer doorslaat dan staat half nederland op zn achterste benen en weten niet hoe hard ze "Excessief Politiegeweld" moeten roepen. Bovendien staan dan op de maandag erna de (ouders van) de relschoppers met een of ander jankverhaal in de krant , en moet de korpsbeheerder weer zn excuses gaan maken.quote:Op zondag 21 juni 2009 15:58 schreef T3rr0r het volgende:
[..]
Sloeg de ME maar hard genoeg om al die achterlijke teringlijers die het nodig vinden om op een feest te vechten helemaal invalide te slaan. Fucking kanker-hoolie's moeten eens opkankeren van feesten en elkaar gewoon in een afgesloten hal de tyfus in slaan. En als ze klaar zijn de rest van die mongolen die nog staan vergassen.
quote:Op zondag 21 juni 2009 16:13 schreef Droopie het volgende:
Vaak weet je ook van te voren welk feest een risico is op rellen.
Persoonlijk had ik I love LOS daar niet tussen gezet..
Wat andere mensen zeggen is wel zo..9 van de 10 keer ben je dat gebied al ontlopen en sta je van een afstand te kijken.. Ze pakken toch vaak elkaar..
TS is echter beveiliger en dan moet je op je plek blijven staan.
maar zonder jou geen feest dus bedankt
Klopt!quote:
Dat soort mongolen moeten ze gewoon met geweld het terrein af slaan.quote:Op zondag 21 juni 2009 20:18 schreef Stekelbees het volgende:
Ik was er dus ook bij gisteren. Was wel leuk festival eigenlijk. Goede muziek, gewoon relax beetje daar staan met paar vrienden. Eerste vechtpartij was rond 5 uur ofzo. Toen vlogen een paar gasten elkaar ineens aan voor dat vipgedeelte. Stond er echt heel dichtbij dus maar snel moven voordat je ineens een klap vangt. Naja dat was dan over. 15min later WEER die zelfde gasten, deze keer met 5 tegen 5 ongeveer, vlogen ze met zn alle die massage tent daar in (gelijk afgebroken ;/).
Uurtje later werd bij de wc's ineens iemand echt vol in elkaar geklapt (sta je daar lekker me je leuter in je hand krijg je dat ineens voor je). Weer hele groep er op. Vanaf toen bleef het maar gaan.
Voordat de ME kwam opdagen waren er 30 agenten ongeveer die het een beetje in bedwang probeerde te houden, maar keihard faalden helaas, omdat die 2 groepen zich ineens beide tegen de politie keerde. Politie kwam er met grote groep tussen toendat ineens de tent met kluisjes + EHBO post een boxring werd.
Naja, toen verplaatste het zich naar de parkeerplaats geloof ik? Toen kwamen de politiehonden er ook bij.
Dit was rond een uur 10, toen ook maar naar huis gegaan.
Zoals al eerder gezegd in dit topique; dat ze elkaar neersteken en whatever is niet zo erg, alleen het probleem is dat zodra ze beginnen een hele menigte moet wegrennen voor die mongolen, en dan vallen er heel wat mensen enzo (waaronder hele leuke meisjes).
Voor de rest was het allemaal wel erg goed geregeld. Eten, drinken, goodies, etc. Leuk festival, jammer van de stad waarin het georganiseerd werd.
Behalve dan dat er al meer dan 10 jaar een festival genaamd Schollenpop,waar altijd rockbandjes staan, naast duindorp wordt georganiseerd en er daar nog nooit gevochten is, zal dat vast wel kloppen.quote:Op zondag 21 juni 2009 00:55 schreef HassieBassie het volgende:
[..]
Als je naast Duindorp een rockfestival organiseert wordt er ook gevochten
Bullshit.quote:Op zondag 21 juni 2009 00:52 schreef Agiath het volgende:
Claim je copyrightquote:Op zondag 21 juni 2009 22:49 schreef larry_flynt het volgende:
Ik vind het wel raar dat een website mij quote, zonder ook maar even een pm te sturen of een reactie te plaatsen....
Ah ok. Waarom is de Nederlandse ME/politie niet in staat om eens een groep dermate aan te pakken dat ze de volgende keer wel uitkijken?quote:Op zondag 21 juni 2009 22:45 schreef larry_flynt het volgende:
Nee groep ADO supporters, zat geen enkele marokkaan tussen. Dus daar klopt niets van.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |