Ik moest vandaag dus werken op het I Love Los festival in Scheveningen. Kaartcontrole doen, nou niets mis mee, lekker heel de dag buiten en op mijn gemak kaartjes controleren.
Heel de dag al een rare sfeer met kleine vecht partijen. Om 4 uur de eerste grote vecht partij, waarna twee jongens door een meute van 50 man achterna wordt gezeten

. Nou ja, kan gebeuren....
Om 7 uur, zoiets, gaat het helemaal mis! Weer een grote vechtpartij die uit de hand loopt. Politie erbij en ME staat paraat na de vorige vechtpartij. Opeens vliegen er overal banken en prullenbakken door de lucht en slaat de ME met knuppels terug, op het festival terrein. Iedereen wil natuurlijk weg en de pleuris breekt uit. Recht voor mijn neus....
Worden ook een paar 'Lassies' bij gehaald en er komt steeds meer politie. Kaartcontrole (ik en de rest) krijgen te horen dat we niemand meer binnen mogen laten. Opeens staan er allemaal brede kerels voor de poort die naar binnen willen. Geen beveiliging meer te zien en ik zeg tegen ze dat ze rustig moeten doen, duwt er eentje mij opzij en flipt helemaal. Begint te slaan en te schelden. Beveiliging komt eraan en duwt hem tegen het hek. Hierna begint die gast, maar op één beveiliger te schelden die toevallig een marokkaan is, harstikke aardige gast, en moet er weer een beveiliger (een vrouw

) daar tussen springen....
Zo gaat het heel de avond door. Overal ME en overal liepen gasten met hun riem om hun handen gebonden en een stuk metaal eraan. Ook hadden ze allemaal stukken hout overal vanaf gebroken....
Ik snap niet waarom je zo graag wilt vechten. Dit was echt vechten om te kunnen vechten....
Hulden voor de politie trouwens, die erg goed optraden en in grote getallen waren gekomen. Stond nog een heel pelaton ME achter de schermen te wachten om weer in te grijpen. Om 22u ben ik hem gesmeerd, vond het wel mooi geweest.
Klacht: Waarom moeten mensen nou een leuk feestje verpesten?