Niks mee toch!quote:Op zondag 21 juni 2009 00:27 schreef Sigmund666 het volgende:
Klacht: Oude wijven die de baas met een stok slaan.
Nee. Moet je je baas eens in zijn gezicht slaan terwijl je roept dat zijn vrouw een stoephoer is en je haar gisteren nog hebt geneukt.quote:
Ik ben dan ook geen oud wijf en zal het nooit worden ook.quote:Op zondag 21 juni 2009 00:33 schreef Sigmund666 het volgende:
[..]
Nee. Moet je je baas eens in zijn gezicht slaan terwijl je roept dat zijn vrouw een stoephoer is en je haar gisteren nog hebt geneukt.![]()
Kijken of je morgen nog werk hebt.,
een ferme duw in de rug was op zijn plaatst geweest.quote:Op dinsdag 23 juni 2009 14:54 schreef Sigmund666 het volgende:
Vanochtend nog: Zo'n onververste ransbak die voor me bij de supermarkt zijn boodschappen op de band legt, ik alleen een brood in de klauwtjes. "Meneer, mag ik alstublieft even voor? " Die man draaide zich om en zei niks. Hij had me verdomd goed verstaan
Oude rotzak ook!
Reclames zijn C1000 met dat gare huiswijf zijn ook kankerirritant. Vooral dat blije gedoe van die dikke hoer als ze weer een aanbieding heeft gevondenquote:Op dinsdag 23 juni 2009 11:54 schreef foqqer het volgende:
Meest irritante reclame op dit moment!
Zit je lekker avondje Comedy Central te kijken (op The Tracy Morgan Show na dan), komt in élke reclame die oma langs.
![]()
![]()
Dunya Khayame.quote:Op zondag 21 juni 2009 00:46 schreef Appelknaller het volgende:
Hoe heet die jonge vrouw in die reclame eigenlijk, die met de krullen, ik vind haar wel lekker![]()
Als jij hem bent, ken ik je wel ja.quote:
Haha je hebt kanker. Iksdee iksdee ikdseequote:Op zondag 21 juni 2009 00:35 schreef JJH het volgende:
Ik
[..]
Ik ben dan ook geen oud wijf en zal het nooit worden ook.
Nee das die andere bart.quote:Op dinsdag 23 juni 2009 19:27 schreef Sigmund666 het volgende:
[..]
Als jij hem bent, ken ik je wel ja.
[ afbeelding ]
Eat my shorts man! XD XD XD XDquote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |