Waarom zou dit topic het in ONZ beter doen?quote:
Omdat ONZ een vuilnisbak is waar alleen kneusjes komen die niet gehinderd worden door enig gevoel voor humor.quote:Op maandag 22 juni 2009 19:28 schreef Ron.Burgundy het volgende:
[..]
Waarom zou dit topic het in ONZ beter doen?
Waar is de optie who gives a fuck?quote:Op maandag 22 juni 2009 19:23 schreef F04 het volgende:
Poll: Is Forum.Roboo.nl een ripoff van Fok?Nee Ja
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Ook een poll maken? Klik hier
Kunnen die niet beter in Microsoft Word een paar eigen topics openen?quote:Op maandag 22 juni 2009 19:30 schreef Beauregard het volgende:
[..]
Omdat ONZ een vuilnisbak is waar alleen kneusjes komen die niet gehinderd worden door enig gevoel voor humor.
Nee. Daarmee verdwijnt het interactieve element, wat me niet wenselijk lijkt voor zulke autistjes.quote:Op maandag 22 juni 2009 19:32 schreef Ron.Burgundy het volgende:
[..]
Kunnen die niet beter in Microsoft Word een paar eigen topics openen?
Omdat ik geen spoor van een klacht in je OP kan ontdekkenquote:Op maandag 22 juni 2009 19:28 schreef Ron.Burgundy het volgende:
[..]
Waarom zou dit topic het in ONZ beter doen?
Dat is niet waar.quote:Op maandag 22 juni 2009 19:31 schreef F04 het volgende:
Wat the fock betekend Roboo?Fok staat voor Fock Op Kids. Roboo voor?
quote:
quote:Een veel voorkomend misverstand is dat de letters f.o.k. een afkorting zijn van "fokked op kids". Het klopt dat deze woorden tijdens oprichting zijn genoemd als humoristische mogelijke 'verzonnen betekenis' van de naam, echter dit idee is net zo snel weer verworpen als bedacht.
Ze kunnen toch net doen alsof ze tegen iemand anders praten en reageren op hun eigen berichten?quote:Op maandag 22 juni 2009 19:34 schreef Beauregard het volgende:
[..]
Nee. Daarmee verdwijnt het interactieve element, wat me niet wenselijk lijkt voor zulke autistjes.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |