quote:Op zaterdag 20 juni 2009 23:54 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Na 3 jaar was ik blij dat ik het kon laten vallen
Waarom leren die mensen gewoon geen Engels?
Idd helaas alleen Franse subquote:Op zaterdag 20 juni 2009 23:55 schreef Acinonyx het volgende:
Frans![]()
![]()
Japanse taal - Engelse subs, zoals het hoort
Anders kijk je ff Elfen Liedquote:Op zaterdag 20 juni 2009 23:56 schreef the_legend_killer het volgende:
Wel een top anime trouwens.
Moeie gevechten, afgehakte ledematen en bloed natuurlijk.
Zeker een aanrader net als Ninja Scroll
De serie wordt gekenmerkt door naaktheid en zeer gewelddadige scenes, waarbij regelmatig personen worden omgebracht door onthoofding of soortgelijk fysiek geweld.quote:
dat is toch Karas The Prophecy eh ? Top-anime inderdaad, en mooi ook naar wat ik aan voorstukjes gezien hebquote:Op zaterdag 20 juni 2009 23:56 schreef the_legend_killer het volgende:
Wel een top anime trouwens.
Moeie gevechten, afgehakte ledematen en bloed natuurlijk.
Zeker een aanrader net als Ninja Scroll
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 33% gewijzigd door o.us op 21-06-2009 00:02:26 ]Feyenoord Rotterdam
Nederlands, Engels, Duits, Frans en Spaansquote:Op zaterdag 20 juni 2009 23:52 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Nederlanders die Frans kunnen praten
Niet alleen dat, ook nog een goed verhaalquote:Op zaterdag 20 juni 2009 23:59 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
De serie wordt gekenmerkt door naaktheid en zeer gewelddadige scenes, waarbij regelmatig personen worden omgebracht door onthoofding of soortgelijk fysiek geweld.
Hmm zal ik eens meenemen als ik hem tegenkom
Ja deel 2quote:Op zondag 21 juni 2009 00:00 schreef Acinonyx het volgende:
[..]
dat is toch Karas The Prophecy eh ? Top-anime inderdaad, en mooi ook naar wat ik aan voorstukjes gezien heb![]()
![]()
Ga hem binnenkort ook maar eens kijken ^^
Frans en Spaans zijn allebei op hun eigen manier erg lelijk. Vind ik dan he. Frans holt en staat stil, holt en staat stil, enz. Het is een onrustige kuttaal met teveel neusklanken. Spaans is mathematisch lelijk, met steeds dezelfde saaie 'vervoeging' aan het eind van het woord. Ik kan het niet aanhoren.quote:Op zondag 21 juni 2009 00:02 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
Nederlands, Engels, Duits, Frans en Spaansen klein beetje Indonesisch
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |