Con Air mag nog niet eens de ballen likken van de film die ik bedoelquote:Op zondag 21 juni 2009 02:10 schreef Ofyles2 het volgende:
Con Air?
Juustum!quote:Op zondag 21 juni 2009 02:14 schreef BasOne het volgende:
Ken je Clasekers
Casablanca
Bogy in een glans rol
Dat is een thousand mile starequote:Op zondag 21 juni 2009 02:16 schreef LaStrange het volgende:
[..]
Juustum!![]()
Zo probeer ik altijd de hele avond te kijken tijdens een date:
[ afbeelding ]
Stand deel 1612:
5 Cobra4
4 LaStrange
3 starla
2 Ofyles2
2 qonmann
1 De_Hertog
1 BasOne
Truste allemaalquote:
Ooh yards was het iddquote:
TTIIIIIETTUUUUUUUHHHHHHquote:Op zondag 21 juni 2009 02:23 schreef LaStrange het volgende:
Fantastische foto op geenstijl trouwens
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 21 juni 2009 02:33 schreef BasOne het volgende:
Te laat voor een moeilijke vraag
Het was The Maltese Falcon
Neie vraag
"Maak de zin af: Ik ben zo geil als een bosje siepels in........................... "
Da's Mooi Wark manquote:Op zondag 21 juni 2009 02:47 schreef lubje25 het volgende:
augustus
hoiquote:
Het gaat niet om het stuk (het zou erg knap zin als je dat wist) maar om hoe het heet wat ze hier aan het doen zijnquote:Op zondag 21 juni 2009 12:02 schreef Tanjaa het volgende:
Verdorie, ik mis altijd de topics met de leuke vragen![]()
Enne...
Het zwanenmeer?
bijna ..het zijn drie franse woordjes:quote:Op zondag 21 juni 2009 12:08 schreef starla het volgende:
duet
quote:
Goed,quote:
quote:
Sorry qonnyquote:
quote:
Oh, welke? ^^quote:Op zondag 21 juni 2009 12:24 schreef qonmann het volgende:
[..]
Bovenste foto was trouwens ook uit een ballet van Tsjaikovski
Zoveel verstand heb ik er ook niet van..quote:
Aah okee, ik dacht misschien uit doornroosje want die vent heeft zo'n leuk pakje aanquote:Op zondag 21 juni 2009 12:32 schreef qonmann het volgende:
[..]
Zoveel verstand heb ik er ook niet van..
Vond het wel een hele mooie foto.
Hij komt hier vandaan:
http://www.ballet.co.uk/m(...)ew_ashley_bouder.htm
Je moet erkend zijn door ...ja door wie eigenlijk en zelfs dat hoeft misschien niet..?quote:Op zondag 21 juni 2009 12:28 schreef BC88 het volgende:
Haha, dat van mij was echt een pure gok. De andere twee antwoorden had ik ook niet geweten, dus de credits gaan naar qonmann.
Wat zijn de drie elementen waardoor een staat zich een staat mag noemen?
Hij had ook alle tijd om iets moois uit te zoeken want zij had net 100 jaar geslapen (schoonheidsslaapje moet dat geweest zijnquote:Op zondag 21 juni 2009 12:34 schreef Tanjaa het volgende:
[..]
Aah okee, ik dacht misschien uit doornroosje want die vent heeft zo'n leuk pakje aan
Ach eigen schuld, ze had zich niet moeten prikkenquote:Op zondag 21 juni 2009 12:37 schreef qonmann het volgende:
[..]
Hij had ook alle tijd om iets moois uit te zoeken want zij had net 100 jaar geslapen (schoonheidsslaapje moet dat geweest zijn)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |