Homoquote:Op zaterdag 20 juni 2009 23:29 schreef InMeKontGeneukt het volgende:
WTF hiervoor maar even een account aangemaakt.. lekker klagen![]()
Wat hebben we nou weer aan zo'n filmpje (ga zelf maar naar dumpert)..
Geenstijl
ben jij ook homo?quote:
BOH!!!!!!!!!!!!!!!!!!!quote:
quote:
Wordt een vrouw neergeschoten tussen die rellen(?) daarzo in Iran.. Daarna nog ff een topstukje zoomwerk.quote:Op zaterdag 20 juni 2009 23:42 schreef Meddo het volgende:
http://www.dumpert.nl/med(...)n_shot_by_basij.html
wat gebeurd er nu precies
A young woman who was standing aside with her father watching the protests was shot by a basij member hiding on the rooftop of a civilian house. He had clear shot at the girl and could not miss her. However, he aimed straight her heart. I am a doctor, so I rushed to try to save her. But the impact of the gunshot was so fierce that the bullet had blasted inside the victim's chest, and she died in less than 2 minutes.quote:Op zaterdag 20 juni 2009 23:42 schreef Meddo het volgende:
http://www.dumpert.nl/med(...)n_shot_by_basij.html
wat gebeurd er nu precies
quote:Op zaterdag 20 juni 2009 23:49 schreef Meddo het volgende:
Ja dat snap ik, maar ze licht eerst op de grond en dan spuit er overal bloed uit ofzo? Vind het maar raar dat dat uit het niets komt. Lijkt mij een hoax.
Ze is in haar borst geschoten (hart) en toen ze gingen duwen, om het te stollen, kwam er bloed uit haar ogen, oren, neus en mond.quote:Op zaterdag 20 juni 2009 23:50 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Ben je blind? Komt toch uit haar mond? (bij 10 sec) Omdat ze in haar borst is geschoten
Dat dusquote:Op zaterdag 20 juni 2009 23:51 schreef Djahani het volgende:
[..]
Ze is in haar borst geschoten (hart) en toen ze gingen duwen, om het te stollen, kwam er bloed uit haar ogen, oren, neus en mond.
*iets mompelt over theync punt comquote:Op zondag 21 juni 2009 00:02 schreef CantFazeMe het volgende:
Dat filmpje is inderdaad erg schokkend..
Altijd die mensen die gaan verklaren dat het nep is..quote:Op zaterdag 20 juni 2009 23:49 schreef Meddo het volgende:
Ja dat snap ik, maar ze licht eerst op de grond en dan spuit er overal bloed uit ofzo? Vind het maar raar dat dat uit het niets komt. Lijkt mij een hoax.
daaaagggg idio...tquote:Op zaterdag 20 juni 2009 23:29 schreef InMeKontGeneukt het volgende:
WTF hiervoor maar even een account aangemaakt.. lekker klagen![]()
Wat hebben we nou weer aan zo'n filmpje (ga zelf maar naar dumpert)..
Geenstijl
Long geraakt...uit ademen....normaal maarja zovaak zien we dat niet meer in deze tijd in dit land.quote:Op zaterdag 20 juni 2009 23:49 schreef Meddo het volgende:
Omdat haar hart geraakt was ofzo. Hoe dan ook, "leuke" taferelen daar in iran :/ hopelijk komt de bevolking nou eens weer aan de machtquote:Op zaterdag 20 juni 2009 23:50 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Ben je blind? Komt toch uit haar mond? (bij 10 sec) Omdat ze in haar borst is geschoten
tjah, dan had de ambulance maar op tijd moeten komenquote:Op zaterdag 20 juni 2009 23:48 schreef Djahani het volgende:
[..]
A young woman who was standing aside with her father watching the protests was shot by a basij member hiding on the rooftop of a civilian house. He had clear shot at the girl and could not miss her. However, he aimed straight her heart. I am a doctor, so I rushed to try to save her. But the impact of the gunshot was so fierce that the bullet had blasted inside the victim's chest, and she died in less than 2 minutes.
Ha-Ha? Zo grappig ben je ook....quote:Op zondag 21 juni 2009 00:31 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
tjah, dan had de ambulance maar op tijd moeten komen
Lekker is dat, krijg je een kogel door je hart omdat je langs de kant staat met je vader.quote:Op zondag 21 juni 2009 00:41 schreef Dolichologofobie het volgende:
Lekker is dat. Lig je daar dood te gaan, en je laatste beeld van de wereld is een camera in je smoelwerk waarvan je weet dat het op internet terecht gaat komen....
Tere kutzieltjes hier, dan kijk je toch lekker niet? In niet-westerse landen zie je dit niet op internet, maar gewoon tijdens het avondvreten op tv. Huilie.quote:Op zondag 21 juni 2009 00:42 schreef Appelknaller het volgende:
Ik vind het geen stijl () om zoiets op internet te zetten. Er is daar iemand echt aan het sterven, als je dat zo graag wil zien ben je niet goed bij je hoofd.
quote:Op zondag 21 juni 2009 00:33 schreef Djahani het volgende:
[..]
Ha-Ha? Zo grappig ben je ook....
Moet je niet na bed? Je hebt je rust hard nodig..
Neen Jij ben zoiemand die dan later ontkent dat het gebreurd is, en nooit te bewijzen valt.quote:Op zondag 21 juni 2009 00:42 schreef Appelknaller het volgende:
Ik vind het geen stijl () om zoiets op internet te zetten. Er is daar iemand echt aan het sterven, als je dat zo graag wil zien ben je niet goed bij je hoofd.
Gast, het staat op Dumpert, dan verwscht je dat toch niet?quote:Op zondag 21 juni 2009 00:44 schreef Mr.Talisker het volgende:
[..]
Tere kutzieltjes hier, dan kijk je toch lekker niet?
quote:Op zondag 21 juni 2009 00:54 schreef padlarf het volgende:
[..]
Gast, het staat op Dumpert, dan verwscht je dat toch niet?
O ja, want Dumpert staat natuurlijk vol met dat soort filmpjes?quote:
quote:Op zondag 21 juni 2009 00:54 schreef padlarf het volgende:
[..]
nu zeg je iets wat ik niet heb gezegdquote:Op zondag 21 juni 2009 00:56 schreef padlarf het volgende:
[..]
O ja, want Dumpert staat natuurlijk vol met dat soort filmpjes?Achterlijke klapmongool
Je moet niet piepen.quote:Op zondag 21 juni 2009 00:54 schreef padlarf het volgende:
[..]
Des te beter dat alles mensen het zien wat er gebeurd.quote:Op zondag 21 juni 2009 00:54 schreef padlarf het volgende:
[..]
En er is natuurlijk enkel de keuze tussen of weg kijken of bloed uit ogen zien stromen? Nuance zal wel niet aan jou besteed zijnquote:Op zondag 21 juni 2009 00:59 schreef Droomert het volgende:
[..]
Des te beter dat alles mensen het zien wat er gebeurd.
Maar goed blijf maar weg kijken
..quote:Op zondag 21 juni 2009 00:41 schreef Dolichologofobie het volgende:
Lekker is dat. Lig je daar dood te gaan, en je laatste beeld van de wereld is een camera in je smoelwerk waarvan je weet dat het op internet terecht gaat komen....
Ja goed dat iedereen het ziet, nu nog de actie.quote:Op zondag 21 juni 2009 00:59 schreef Droomert het volgende:
[..]
Des te beter dat alles mensen het zien wat er gebeurd.
Maar goed blijf maar weg kijken
waar slaat dit nou weer opquote:Op zondag 21 juni 2009 00:52 schreef The.Apple het volgende:
[..]
Neen Jij ben zoiemand die dan later ontkent dat het gebreurd is, en nooit te bewijzen valt.
Versprijden dit soort beelden, kijk ernaar moet je zelf weten idd, maar de informatie moet naar buiten.
tjah, van mij hoeft er niets gecensureerd te worden. vind het soms maar onzin.quote:Op zondag 21 juni 2009 02:37 schreef FixYou het volgende:
Wat een ongelofelijke stakkers, die mensen op dumpert. Hartstikke leuk die 'eye of the tiger' piano stukjes, maar als er iets schokkends in de wereld gebeurt, en dit laten ze zien, dan is het opeens het einde van de wereld. Dumpert is niet alleen voor familie filmpjes, de dakmoord en zoals gezegd 'dat wijf in Rotterdam' laten ze ook zien. En dan niet zeggen dat mensen dan maar naar Ogrish of Rotten.com moeten gaan. Ik hoef niet speciaal naar die site om de meeste gore en brute moorden te zien, maar als er wat gebeurd in de wereld naar aanleiding van recente ontwikkelen (dit in Iran dus), dan wil ik niet dat dit soort informatie gecensureerd wordt.
oh noesquote:
een ongestelde zelfmoordterroriste richt een bloedbad aanquote:Op zondag 21 juni 2009 02:50 schreef Jimbo het volgende:
ja die bloedde ook eens uit andere openingen
zie je nou wel dat ze geen 5 dagen kunnen bloeden zonder te stervenquote:Op zondag 21 juni 2009 02:57 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
een ongestelde zelfmoordterroriste richt een bloedbad aan
Wannabe psychopaat?quote:Op zondag 21 juni 2009 09:43 schreef immortalsean het volgende:
ben ik nu echt zo verrot door het internet dat het me echt totaal niets doet?..
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |