Hij is er voorbijquote:Op zondag 21 juni 2009 00:55 schreef evaxsis het volgende:
Wie O wie helpt Bommie voorbij Weelder gaan nog maar 1 plusje
net gedaan dus moet weer even wachten, maar als ik weer kan plus ik mee tot mijn bedje roeptquote:Op zondag 21 juni 2009 00:55 schreef evaxsis het volgende:
Wie O wie helpt Bommie voorbij Weelder gaan nog maar 1 plusje
quote:Op zondag 21 juni 2009 00:56 schreef pussydeluxe het volgende:
[..]
Helemaal mee eensBovendien is het rook- en drinkbeleid hier veeeeeel fijner
.
ahahahhahahahahhaa GOED ZO!!!quote:
Oow maar waar ik zit ken ik wel gelegenheden waar je mag rokenquote:Op zondag 21 juni 2009 00:56 schreef pussydeluxe het volgende:
[..]
Helemaal mee eensBovendien is het rook- en drinkbeleid hier veeeeeel fijner
.
Heb ik ook altijd last vanquote:Op zondag 21 juni 2009 01:03 schreef evaxsis het volgende:
[..]
Oow maar waar ik zit ken ik wel gelegenheden waar je mag roken
Drinkbeleid is kut want ik mag geen wodka meer want dan word ik te wild...LOL
Vandaag nog niet, dus dat komt goed uit.quote:Op zondag 21 juni 2009 01:04 schreef evaxsis het volgende:
[..]
Je bent geweldig is dat je vandaag al verteld
quote:Op zondag 21 juni 2009 01:03 schreef pussydeluxe het volgende:
Of TBO2 een succes wordt, ja of nee, toch lijkt het me heel leuk om met een select groepje een drankje te gaan doen op de locatie of ergens anders. Wie heeft er zin in?![]()
Ik kom zo naar je toe, als je dat wil om je te suporten of te helpen met wat dan ookquote:Op zondag 21 juni 2009 01:03 schreef pussydeluxe het volgende:
Of TBO2 een succes wordt, ja of nee, toch lijkt het me heel leuk om met een select groepje een drankje te gaan doen op de locatie of ergens anders. Wie heeft er zin in?![]()
Ik normaal ook. Alleen vandaag moe....quote:Op zondag 21 juni 2009 01:11 schreef ruudpuntenel het volgende:
Tussen het plussen door luister ik naar 538. Je moet er van houden, maar ik vind het heerlijk nu![]()
quote:Op zondag 21 juni 2009 01:04 schreef pussydeluxe het volgende:
[..]
Heb ik ook altijd last van. Vrouwen die ook zo zijn
![]()
Hierbij deze ik vind je geweldigquote:Op zondag 21 juni 2009 01:05 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Vandaag nog niet, dus dat komt goed uit.![]()
Kutzooi ik ben vandaag weer begonnen met roken door die grrrrrr verkiezingquote:Op zondag 21 juni 2009 01:08 schreef Nizno het volgende:
.. sjow ik ga nog even roken... en daarna... horizontaal laptoppen
quote:Op zondag 21 juni 2009 01:11 schreef ruudpuntenel het volgende:
Tussen het plussen door luister ik naar 538. Je moet er van houden, maar ik vind het heerlijk nu![]()
Trutjequote:Op zondag 21 juni 2009 01:16 schreef evaxsis het volgende:
[..]
Kutzooi ik ben vandaag weer begonnen met roken door die grrrrrr verkiezing![]()
was al maanden gestopt maar mijn eerste pakje Davidoff is alweer gekocht
Dat vind ik nou ook Rudyquote:Op zondag 21 juni 2009 01:17 schreef ruudpuntenel het volgende:
Claire heeft even last van "opvliegers" (qua punten), maar ik heb vernomen dat opvliegers van tijdelijke aard zijn
Ik weet het is heel erg maar ik moet voor de spanning gewoon rokenquote:
quote:Op zondag 21 juni 2009 01:20 schreef evaxsis het volgende:
[..]
Ik weet het is heel erg maar ik moet voor de spanning gewoon roken![]()
Ik stop zodra de verkiezing weer ten einde is
quote:Op zondag 21 juni 2009 01:04 schreef pussydeluxe het volgende:
[..]
Heb ik ook altijd last van. Vrouwen die ook zo zijn
![]()
Nogmaals... FOEI!!!quote:Op zondag 21 juni 2009 01:16 schreef evaxsis het volgende:
[..]
Kutzooi ik ben vandaag weer begonnen met roken door die grrrrrr verkiezing![]()
was al maanden gestopt maar mijn eerste pakje Davidoff is alweer gekocht
quote:Op zondag 21 juni 2009 01:26 schreef ruudpuntenel het volgende:
Cinque mila per freenaDat achterstandje lopen we nog wel in
![]()
Zit je nou tegen je kloon terug te posten??quote:Op zondag 21 juni 2009 01:22 schreef evaxsis het volgende:
[..]
Ooow dan gaan wij een keer op stap![]()
Zetten de hele tent op stelten werkelijk waar
Cinquemilaquatro adesso (5004 nu)quote:Op zondag 21 juni 2009 01:30 schreef evaxsis het volgende:
[..]
Uhhmm misschien is dat zo maar ik kan het jammer genoeg niet lezen![]()
Voor Freena moeten we het zeker inhalen, ik sta goed waar ik sta als ik daar mag blijven staan
Neuh ze lijkt heul niet op mij, toevallig is zij een heel lekker ding heb ik net gezienquote:Op zondag 21 juni 2009 01:30 schreef Coos het volgende:
[..]
Zit je nou tegen je kloon terug te posten??
Coos, hoe later de avond..quote:Op zondag 21 juni 2009 01:30 schreef Coos het volgende:
[..]
Zit je nou tegen je kloon terug te posten??
Ach... spanning.... een beetje stress is niet verkeerd dame.. daar hoef je niet weer om te gaan rokenquote:Op zondag 21 juni 2009 01:33 schreef evaxsis het volgende:
[..]
Ja maar je moet wat hè met al die spanning
Dank je dank je ik vind je heel erg lievquote:Op zondag 21 juni 2009 01:33 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Cinquemilaquatro adesso (5004 nu)En voor jou blijf ik me ook inzetten
![]()
Vertel mij wat was begin oktober 2008 gestopt dus het is aardig stom van mijquote:Op zondag 21 juni 2009 01:35 schreef Nizno het volgende:
[..]
Ach... spanning.... een beetje stress is niet verkeerd dame.. daar hoef je niet weer om te gaan roken
quote:Op zondag 21 juni 2009 01:37 schreef evaxsis het volgende:
[..]
Dank je dank je ik vind je heel erg liev
aardig stom?quote:Op zondag 21 juni 2009 01:37 schreef evaxsis het volgende:
[..]
Vertel mij wat was begin oktober 2008 gestopt dus het is aardig stom van mij
hoehoehoeeeee jij ik weet, wrijf het maar nog eens fijn erinquote:Op zondag 21 juni 2009 01:40 schreef Nizno het volgende:
[..]
aardig stom?
Understatement!!!
GEWOON KEIDOM!!
Maar k houd nog wel van je hoor![]()
hahahhahahahahhahahaha ik zwijgquote:Op zondag 21 juni 2009 01:43 schreef Coos het volgende:
Zitten er eigenlijk potten op Fok?![]()
Daar hoor je nu nooit wat over.
Wat ik? Wat ik????quote:Op zondag 21 juni 2009 01:42 schreef evaxsis het volgende:
[..]
hoehoehoeeeee jij ik weet, wrijf het maar nog eens fijn erin
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |