Het is nog niet afgelopenquote:Op zondag 21 juni 2009 02:15 schreef Mooiiiiiii het volgende:
[..]
Gelukkig,ik vind het zielig als mensen verdrietig worden als ze ze zien dat Huub en Claire Mr en Ms Twitter worden![]()
Al moet ik die site persoonlijk hacken, dat nooitquote:Op zondag 21 juni 2009 02:15 schreef Mooiiiiiii het volgende:
[..]
Gelukkig,ik vind het zielig als mensen verdrietig worden als ze ze zien dat Huub en Claire Mr en Ms Twitter worden![]()
Dat kan ik hier echt niet zeggenquote:
Ik kan zo je hulpje worden als je dat wiltquote:Op zondag 21 juni 2009 02:17 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Al moet ik die site persoonlijk hacken, dat nooit
Nee,misschien duurt het wel tot en met kerst.Iedereen druk en hebben we dan tijd om te stemmen ha haquote:
dan geloven jullie er toch nog niks van, jullie zijn heel wantrouwend en daar is niks tegen te doenquote:Op zondag 21 juni 2009 02:18 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
En als HiDi ja zegt, ga jij caps plaatsen?![]()
kutquote:
Misschien wel net zo lang als DGK.quote:Op zondag 21 juni 2009 02:19 schreef Mooiiiiiii het volgende:
[..]
Nee,misschien duurt het wel tot en met kerst.Iedereen druk en hebben we dan tijd om te stemmen ha haen de bunker 2 daarvoor.
prioriteiten lol
Nou,Claire staat al op 1 hoorquote:Op zondag 21 juni 2009 02:17 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Al moet ik die site persoonlijk hacken, dat nooit
Jij praat me gewoon een ban aanquote:Op zondag 21 juni 2009 02:22 schreef evaxsis het volgende:
[..]
Ja spui maar met wat je wil zeggen, je kan het echt!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |