ach voor je het weet, word je voorgesteld aan die zelfde familiequote:Op zondag 21 juni 2009 02:49 schreef djayzz het volgende:
J
[..]
ja, lunch was erg gezelligwe hadden alleen allebei om 5 uur weer een andere afspraak (zij ging uit eten met familie, en ik moest mijn kap laten repareren) dus dat was wel jammer. verder wel leuk gehad hoor!
volgende keer wil ik met je luchen trouwensquote:Op zondag 21 juni 2009 02:49 schreef djayzz het volgende:
J
[..]
ja, lunch was erg gezelligwe hadden alleen allebei om 5 uur weer een andere afspraak (zij ging uit eten met familie, en ik moest mijn kap laten repareren) dus dat was wel jammer. verder wel leuk gehad hoor!
quote:Op zondag 21 juni 2009 02:50 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
ach voor je het weet, word je voorgesteld aan die zelfde familie
Is goedquote:Op zondag 21 juni 2009 02:51 schreef Flena het volgende:
[..]
volgende keer wil ik met je luchen trouwens![]()
gewoon hele nacht wakker blijvenquote:Op zondag 21 juni 2009 02:49 schreef Flena het volgende:
[..]
ja dat zeker...maar dan hoor ik eigenlijk nu in mijn bed te liggen...maarja boeiuh![]()
quote:
ja ik kijk wel hoelang ik het nog volhoudt en gezellie vindquote:Op zondag 21 juni 2009 02:52 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
gewoon hele nacht wakker blijven
hardlopen...nee nu niet zoveel zin meer inquote:Op zondag 21 juni 2009 02:52 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
iets waar bij je gaat zweten
In dat geval ga ik er even goed over nadenken!quote:
quote:Op zondag 21 juni 2009 02:53 schreef djayzz het volgende:
[..]
In dat geval ga ik er even goed over nadenken!
haha, ik ben nu wel benieuwd....quote:Op zondag 21 juni 2009 02:54 schreef Flena het volgende:
[..]
shit zeg...gooi ik gewoon zo me eigen glazen in...das dom
quote:Op zondag 21 juni 2009 02:53 schreef djayzz het volgende:
[..]
In dat geval ga ik er even goed over nadenken!
Anders kan je nog altijd mij mij lunchenquote:Op zondag 21 juni 2009 02:54 schreef Flena het volgende:
[..]
shit zeg...gooi ik gewoon zo me eigen glazen in...das dom
moeilijk te zegen van een foto, misschien eerst wat afsprekenquote:
Dat moet nog blijken. Weltrusten!quote:Op zondag 21 juni 2009 02:56 schreef Flena het volgende:
[..]
ooh cool![]()
ik dacht ff dat ik het gelijk al verpest had
Slaap lekkerquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |