ojeee...dan is nu het eind zoek...nou komt het niet meer goed met je...quote:
maandag maar naar de dokterquote:Op zondag 21 juni 2009 03:16 schreef Flena het volgende:
[..]
ojeee...dan is nu het eind zoek...nou komt het niet meer goed met je...
ik ben niet altijd een bitch hoorquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kiek um goan!!!!!!!!!!
ja dat zou ik maar doen...kijken of er nog wat te redden valtquote:Op zondag 21 juni 2009 03:17 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
maandag maar naar de dokter
quote:Op zondag 21 juni 2009 03:18 schreef Flena het volgende:
[..]
ik ben niet altijd een bitch hoor
soms doe ik maar alsof
ik zal niks zeggenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
![]()
quote:Op zondag 21 juni 2009 03:19 schreef Flena het volgende:
[..]
ja dat zou ik maar doen...kijken of er nog wat te redden valt
ojee...das mooi balen dan...heb ik je ff flink de vernieling in geholpen zegquote:
idd ben in tijde niet zo vrolijk geweestquote:Op zondag 21 juni 2009 03:20 schreef Flena het volgende:
[..]
ojee...das mooi balen dan...heb ik je ff flink de vernieling in geholpen zeg
oh das best eng jaquote:Op zondag 21 juni 2009 03:21 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
idd ben in tijde niet zo vrolijk geweestgewoon eng
Slaap zacht, welterustenquote:Op zondag 21 juni 2009 03:21 schreef Flena het volgende:
maarreuhm...heren...
ik gaat mijn bedje nu toch maar eens verblijden met een bezoekje![]()
Morgen doe ik jullie weer gezelschap houden![]()
ik zou zeggen slaap lekker...of feestze
en tot latersss![]()
![]()
gezellie...quote:Op zondag 21 juni 2009 03:21 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
maar ik ga nu slapen heb een inzinking
welterusten iedereen !
sorry outpost, ben moequote:Op zondag 21 juni 2009 03:23 schreef Outpost76 het volgende:
Waar is de tijd gebleven dat je een vrouw nog kon vertrouwen? Waar is de tijd gebleven dat een vriend ook echt een vriend was?
Een relatie hebben is leuk maar hoe kan je ooit nog een relatie hebben met een vrouw als je ze niet meer vertrouwd?![]()
Geeft niet. Was een ingeving geholpen door een paar biertjes.quote:Op zondag 21 juni 2009 03:25 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
sorry outpost, ben moeen me gedachte zijn al van slag, kom er morgen wel op terug
Goedemorgenquote:Op zondag 21 juni 2009 08:04 schreef ArTiC het volgende:
ochtendploeg![]()
Er was brand beneden om half 7 vanmorgen...toen de brandweer me wakker maakte was het aardig mistig in huis![]()
In de hal staat een papierbak...die was in de fik gezet door iemand
nee dat niet, alleen de onderbuurman is door de rokerige hal gerend naar de andere verdieping om iedereen wakker te makenquote:Op zondag 21 juni 2009 09:20 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
Goedemorgen, dat is balen, hoop dat er geen gewonden zijn?
Heej Artic, balen zeg!quote:Op zondag 21 juni 2009 09:29 schreef ArTiC het volgende:
[..]
nee dat niet, alleen de onderbuurman is door de rokerige hal gerend naar de andere verdieping om iedereen wakker te maken
het ruikt naar slechte BBQ nu
quote:Op zondag 21 juni 2009 09:33 schreef kwaakvaak het volgende:
das niet tof wakker worden articEn die klote lucht gaat nog wel een poosje blijven hangen ook vrees ik voor je..
Goede reden om lekker op het terras te gaan hangen dus
het regent hierquote:Op zondag 21 juni 2009 09:36 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
en dat de zon zo lekker schijnt : reden 2
quote:
ow kut, dekens over mijn kopquote:Op zondag 21 juni 2009 09:40 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
staat je gordijnen, weer dicht zeker?
Kom er maar uit dan, krijg je een bakkie koffiequote:
ik ga der zo weer terug in denk ikquote:Op zondag 21 juni 2009 09:51 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
Kom er maar uit dan, krijg je een bakkie koffie
goedemorgen damequote:
quote:
Breezerquote:
quote:Op zondag 21 juni 2009 10:00 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Breezer
Lekker geslapen?
Thrust
Dronken gweest gister of gewoon vrolijk?
owja de brandquote:Op zondag 21 juni 2009 10:04 schreef ArTiC het volgende:
[..]
lees deze pagina maar ff terug...dan weet je genoeg
quote:Op zondag 21 juni 2009 10:18 schreef Ofresca het volgende:
Goedemorgen! Brak... En nu tot 10 juli niet meer stappen en wel studeren.
feestje geslaagd dus?quote:Op zondag 21 juni 2009 10:18 schreef Ofresca het volgende:
Goedemorgen! Brak... En nu tot 10 juli niet meer stappen en wel studeren.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |