quote:Op zondag 21 juni 2009 02:13 schreef Flena het volgende:
[..]
niet zoveel, het komt net weer op gang hier
Ja.quote:
Ja? Van wie?quote:Op zondag 21 juni 2009 02:13 schreef Flena het volgende:
[..]
nee niet zoveel bijzonders...heb nog ff visite gehad
Pak een biertje, maken we het gezellig.quote:Op zondag 21 juni 2009 02:13 schreef kingmob het volgende:
Nou dat was weer leuk, hier nog wat te beleven?
ik wil ook knuffenquote:Op zondag 21 juni 2009 02:17 schreef Sinceria het volgende:
[..]
Ja.![]()
[..]
Ja? Van wie?
[..]
Pak een biertje, maken we het gezellig.
Water is ook beter.quote:Op zondag 21 juni 2009 02:19 schreef Flena het volgende:
[..]
ik wil ook knuffen![]()
iemand die ik via internet ken...was wel heel gezellie
nee voor mij geen bier...ik ga even op het water...anders kan k helemaal niet slapen straks
aaah das lief dank je welquote:Op zondag 21 juni 2009 02:20 schreef Sinceria het volgende:
[..]
Water is ook beter.![]()
Dikke knuffel voor jou.
Ach, vervelend joh. Fatsoenlijke nachtrust is dan lastig voor elkaar te krijgen. En is ook niet fijn voor je dochtertje natuurlijk.quote:Op zondag 21 juni 2009 02:21 schreef Flena het volgende:
[..]
pfff zit nog met een ziek kind hier ook...net al weer staan overgeven
nee is knap balen weer...en we waren net allemaal weer beter...maargoed...hopelijk blijft het hierbij...ze ligt nu gelukkig weer ff te slapenquote:Op zondag 21 juni 2009 02:24 schreef Sinceria het volgende:
[..]
Ach, vervelend joh. Fatsoenlijke nachtrust is dan lastig voor elkaar te krijgen. En is ook niet fijn voor je dochtertje natuurlijk.
halloquote:
quote:Op zondag 21 juni 2009 02:30 schreef djayzz het volgende:
[..]
halloalles goed? behalve dan met je kindje
wat lief dat je voor mij nog blijftquote:Op zondag 21 juni 2009 02:31 schreef Flena het volgende:
[..]ja verder alles wel goed
behalve dat ik niet kan slapen...en ik wilde net gaan zeggen dat ik toch maar een poging ga doen en toen zag ik dat jij er was
dus nou blijf ik nog ff
en hoe was je lunch?
ja soms kan ik wel lief zijnquote:Op zondag 21 juni 2009 02:33 schreef djayzz het volgende:
[..]
wat lief dat je voor mij nog blijft
Ja, lunch was erg gezellig! en mijn kap is ook weer gemaaktheb nu net met met mijn broer en zijn vriendin wat zitten drinken bij ons thuis
ook er gezellig!
dat blijktquote:
quote:Das mooi dat het gezellie was...en fijn dat je kap gemaakt is uiteraarddus morgen weer touren?
Ooh dus ook al een leuke avond...kijk es aan, mooi geslaagd dagje zo dus
mooi zoquote:Op zondag 21 juni 2009 02:36 schreef djayzz het volgende:
[..]
dat blijkt
[..]morgen is wel de planning om te touren!
avond is zeker gezellig, en de dag is zeker geslaagd inderdaad
quote:
quote:Op zondag 21 juni 2009 02:39 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
de mooiste moeder van het land
Ik ben bang dat dat vandaag niet meer gaat lukken!quote:Op zondag 21 juni 2009 02:39 schreef kingmob het volgende:
Hmm, misschien toch maar eens op tijd gaan slapen...
riep u mijquote:
slaap lekker dan maar hequote:Op zondag 21 juni 2009 02:39 schreef kingmob het volgende:
Idd anders is het leven te makkelijkquote:Op zondag 21 juni 2009 02:39 schreef Flena het volgende:
[..]
ja t moet allemaal ook wel een beetje uitdagend blijven he
quote:Op zondag 21 juni 2009 02:40 schreef djayzz het volgende:
[..]
Ik ben bang dat dat vandaag niet meer gaat lukken!
ja daarom, dat moeten we ook niet hebbenquote:Op zondag 21 juni 2009 02:40 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Idd anders is het leven te makkelijk
pffff, moet er niet aan denken. ben beetje aangeschoten/stonedquote:Op zondag 21 juni 2009 02:40 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
blijven we de hele nacht feesten
quote:Op zondag 21 juni 2009 02:40 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
Ja ik heb wel een uitdaging nodigquote:Op zondag 21 juni 2009 02:41 schreef Flena het volgende:
[..]
ja daarom, dat moeten we ook niet hebben
Drank,drugs of een mooie vrouw?quote:Op zondag 21 juni 2009 02:41 schreef djayzz het volgende:
[..]
pffff, moet er niet aan denken. ben beetje aangeschoten/stoned
oh cool...dan spreken mannen altijd de waarheid...dan kunnen we je uithorenquote:Op zondag 21 juni 2009 02:41 schreef djayzz het volgende:
[..]
pffff, moet er niet aan denken. ben beetje aangeschoten/stoned
ik wel in ieder gevalquote:Op zondag 21 juni 2009 02:40 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
de eerste 2.....quote:Op zondag 21 juni 2009 02:42 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
Drank,drugs of een mooie vrouw?
ow, is dat zo?quote:Op zondag 21 juni 2009 02:42 schreef Flena het volgende:
[..]
oh cool...dan spreken mannen altijd de waarheid...dan kunnen we je uithoren
Ach in vergelijking met d vorige dagen nog welquote:Op zondag 21 juni 2009 02:40 schreef djayzz het volgende:
[..]
Ik ben bang dat dat vandaag niet meer gaat lukken!
quote:
Nee man, slecht idee.quote:Op zondag 21 juni 2009 02:39 schreef kingmob het volgende:
quote:
bij mij vast neitquote:
Ja, ik ook. Zat er alleen niet in vandaag...quote:Op zondag 21 juni 2009 02:43 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
laat dan maar, vind alleen het laatste leuk
hm das weer mooi balen danquote:Op zondag 21 juni 2009 02:45 schreef djayzz het volgende:
[..]
bij mij vast neit
[..]
Ja, ik ook. Zat er alleen niet in vandaag...
ik hoor eigenlijk in mijn bed te liggenquote:Op zondag 21 juni 2009 02:45 schreef the_legend_killer het volgende:
ik hoor eigenlijk in het centrum te zijn voor het feesten
Hoeft ook niet elke dag, of gelijk, iets mooi duurt wat langer, geduld jazz geduldquote:Op zondag 21 juni 2009 02:45 schreef djayzz het volgende:
[..]
bij mij vast neit
[..]
Ja, ik ook. Zat er alleen niet in vandaag...
gisterenavond niet geslapenquote:
Tot ik erbij neerval.quote:
vang je wel opquote:
nou ik wel...ik heb om 8uur weer 2 kleine meiden naast me bed staanquote:Op zondag 21 juni 2009 02:47 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
het is weekend dan hoeven we niet te slapen
quote:
omdat ik niet kan slapenquote:Op zondag 21 juni 2009 02:48 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
waarom lig je nog niet op bed
ook leuk toch ?quote:Op zondag 21 juni 2009 02:48 schreef Flena het volgende:
[..]
nou ik wel...ik heb om 8uur weer 2 kleine meiden naast me bed staan
Kutgevoel is dat altijdquote:Op zondag 21 juni 2009 02:48 schreef Flena het volgende:
[..]
omdat ik niet kan slapenik ben wel moe...maar kan nie slapen
ja dat zeker...maar dan hoor ik eigenlijk nu in mijn bed te liggen...maarja boeiuhquote:
ja, lunch was erg gezelligquote:Op zondag 21 juni 2009 02:45 schreef Flena het volgende:
[..]
hm das weer mooi balen dan![]()
hoezo zat er nie in vandaag? je had toch lunch met leuke vrouw?
quote:Op zondag 21 juni 2009 02:48 schreef Flena het volgende:
[..]
omdat ik niet kan slapenik ben wel moe...maar kan nie slapen
oh das wel jammer dan ja...maargoed, mooi dat het iig wel leuk geweest isquote:Op zondag 21 juni 2009 02:49 schreef djayzz het volgende:
J
[..]
a, lunch was erg gezelligwe hadden alleen allebei om 5 uur weer een andere afspraak (zij ging uit eten met familie, en ik moest mijn kap laten repareren) dus dat was wel jammer. verder wel leuk gehad hoor!
ach voor je het weet, word je voorgesteld aan die zelfde familiequote:Op zondag 21 juni 2009 02:49 schreef djayzz het volgende:
J
[..]
ja, lunch was erg gezelligwe hadden alleen allebei om 5 uur weer een andere afspraak (zij ging uit eten met familie, en ik moest mijn kap laten repareren) dus dat was wel jammer. verder wel leuk gehad hoor!
volgende keer wil ik met je luchen trouwensquote:Op zondag 21 juni 2009 02:49 schreef djayzz het volgende:
J
[..]
ja, lunch was erg gezelligwe hadden alleen allebei om 5 uur weer een andere afspraak (zij ging uit eten met familie, en ik moest mijn kap laten repareren) dus dat was wel jammer. verder wel leuk gehad hoor!
quote:Op zondag 21 juni 2009 02:50 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
ach voor je het weet, word je voorgesteld aan die zelfde familie
Is goedquote:Op zondag 21 juni 2009 02:51 schreef Flena het volgende:
[..]
volgende keer wil ik met je luchen trouwens![]()
gewoon hele nacht wakker blijvenquote:Op zondag 21 juni 2009 02:49 schreef Flena het volgende:
[..]
ja dat zeker...maar dan hoor ik eigenlijk nu in mijn bed te liggen...maarja boeiuh![]()
quote:
ja ik kijk wel hoelang ik het nog volhoudt en gezellie vindquote:Op zondag 21 juni 2009 02:52 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
gewoon hele nacht wakker blijven
hardlopen...nee nu niet zoveel zin meer inquote:Op zondag 21 juni 2009 02:52 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
iets waar bij je gaat zweten
In dat geval ga ik er even goed over nadenken!quote:
quote:Op zondag 21 juni 2009 02:53 schreef djayzz het volgende:
[..]
In dat geval ga ik er even goed over nadenken!
haha, ik ben nu wel benieuwd....quote:Op zondag 21 juni 2009 02:54 schreef Flena het volgende:
[..]
shit zeg...gooi ik gewoon zo me eigen glazen in...das dom
quote:Op zondag 21 juni 2009 02:53 schreef djayzz het volgende:
[..]
In dat geval ga ik er even goed over nadenken!
Anders kan je nog altijd mij mij lunchenquote:Op zondag 21 juni 2009 02:54 schreef Flena het volgende:
[..]
shit zeg...gooi ik gewoon zo me eigen glazen in...das dom
moeilijk te zegen van een foto, misschien eerst wat afsprekenquote:
Dat moet nog blijken. Weltrusten!quote:Op zondag 21 juni 2009 02:56 schreef Flena het volgende:
[..]
ooh cool![]()
ik dacht ff dat ik het gelijk al verpest had
Slaap lekkerquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |