Ik heb net een luidspreker met daarin een versterker naar de eeuwige jachtvelden geholpenquote:Op zaterdag 20 juni 2009 22:26 schreef CaptainCookie het volgende:
Arme jongen
Denk ik, geen idee waar je het over hebt
quote:Op zaterdag 20 juni 2009 22:27 schreef allsystemshalt het volgende:
[..]
Ik heb net een luidspreker met daarin een versterker naar de eeuwige jachtvelden geholpen
quote:Op zaterdag 20 juni 2009 22:29 schreef CaptainCookie het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Arm schaap
Rebussympathiequote:Op zaterdag 20 juni 2009 22:29 schreef CaptainCookie het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Arm schaap
Niet bepaald mijn actieve nearfield monitor is hemelen net nu ik eens een keer tijd heb om te mixenquote:Op zaterdag 20 juni 2009 22:41 schreef sinadO het volgende:
Hoi, is hier het feest?
quote:Op zaterdag 20 juni 2009 22:26 schreef CaptainCookie het volgende:
Arme jongen
Denk ik, geen idee waar je het over hebt
Uhm mij als totale leek lijkt 't dat 'n te laag voltage minder erg is als 'n te hoog en ik dacht dat ze in de VS 110 V netspanning hadden.quote:Op zaterdag 20 juni 2009 22:44 schreef Robin__ het volgende:
Dat is dom
kom je als amerikaan beter vanaf waarschijnlijk
ooit een voeding in rook op zien gaan toen iemand terwilj de pc aanstond dat schuifje even omzette
Actieve near field monitoren worden in geluidsstudio's gebruikt om mee op te nemen en/of af te luisteren tijdens het mixen.quote:Op zaterdag 20 juni 2009 22:58 schreef CaptainCookie het volgende:
[..]
Ik snapte stiekem wel wat er gebeurt was, ging meer over de 'actieve near field monitor' enzo
Sinad0, kom er maar in!quote:Op zaterdag 20 juni 2009 23:05 schreef allsystemshalt het volgende:
[..]
natuurgetrouw mogelijk geluid.
Bingo!quote:Op zaterdag 20 juni 2009 23:12 schreef Andyy het volgende:
M-audio av40?
Geen van beiden, heb ze zelf ook.quote:Op zaterdag 20 juni 2009 23:16 schreef allsystemshalt het volgende:
[..]
Bingo!
Stalk je me? of volg je het studio topic
quote:Op zaterdag 20 juni 2009 23:20 schreef Andyy het volgende:
[..]
Geen van beiden, heb ze zelf ook.
zit een basboost knop op inderdaad, maar de voltage schakelaar steekt niet eens uit (in tegenstelling tot de basboost knop)
faal?
Ja huge FAALquote:Op zaterdag 20 juni 2009 23:20 schreef Andyy het volgende:
[..]
Geen van beiden, heb ze zelf ook.
zit een basboost knop op inderdaad, maar de voltage schakelaar steekt niet eens uit (in tegenstelling tot de basboost knop)
faal?
Dat klopt.quote:Op zaterdag 20 juni 2009 22:56 schreef BlueMage het volgende:
[..]
Uhm mij als totale leek lijkt 't dat 'n te laag voltage minder erg is als 'n te hoog en ik dacht dat ze in de VS 110 V netspanning hadden.
Nooit gedacht dat ik wat zou leren op FOK! (in KLB of all placesquote:Op zaterdag 20 juni 2009 23:44 schreef Robin__ het volgende:
[..]
Dat klopt.
Je voeding in je pc werkt op 12 volt, afhankelijk van je schakelaar breng het het voltage dus ruwweg 10 of 20x omlaag.
sluit je m aan op 110, 10x omlaag > 12 volt.. zet je hem dan op de verkeerde stand, 20x omlaag > 6 volt.. gebeurt er over het algemeen niets
sluit je m aan op 220 20, omlaag > 12 volt ... andere stand 10x omlaag.. 24 volt![]()
kortom die domme amerikanen krijgen het niet stuk
quote:Op zondag 21 juni 2009 00:07 schreef allsystemshalt het volgende:
Yes !!!
Het is alleen de zekering![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik heb de zekering omwikkeld met aluminiumfolie en het werkt weer![]()
![]()
![]()
Whoot blij is![]()
![]()
Ik idd geval wel schrok me de mexicaansegriepquote:Op zondag 21 juni 2009 00:11 schreef Robin__ het volgende:
[..]
![]()
![]()
sommige mensen zouden zo schrikken dat zo voortaan fatsoenlijk met hun apparatuur omgaan
Nice.quote:Op zondag 21 juni 2009 00:07 schreef allsystemshalt het volgende:
Yes !!!
Het is alleen de zekering![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik heb de zekering omwikkeld met aluminiumfolie en het werkt weer![]()
![]()
![]()
Whoot blij is![]()
![]()
quote:Op zaterdag 20 juni 2009 23:05 schreef allsystemshalt het volgende:
[..]
Ze hebben een zo natuurgetrouw mogelijk geluid.
Keep dreaming.quote:
Post # 16:quote:
Een topic lezen is ook een kunst...quote:
niet natuurgetrouw, wel zo min mogelijk het geluid kleuren/neutraal, hoe de artiest/mixer wou dat het publiek het hoordequote:Op zondag 21 juni 2009 09:37 schreef enno het volgende:
[..]
[..]
Keep dreaming.
Wel tof dat het alleen een zekering blijkt te zijn. Hebben ze in ieder geval nog iets goed aan die luidsprekers ontworpen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |