abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 21 juni 2009 @ 10:10:16 #151
167923 appelsjap
All the above
pi_70214709
quote:
Op zondag 21 juni 2009 09:55 schreef Caesu het volgende:
ik geloof het trouwens niet.
Nja je weet niet wat dit regime er voor over heeft om de macht (en geld) te behouden.
Op vrijdag 11 september 2009 18:32 schreef jogy het volgende:
Ik ben zo trots op je dat ik je in brons wil gieten, in de achtertuin wil zetten met een tuinslang door je mond als appelsjapfontein.
  zondag 21 juni 2009 @ 10:30:12 #152
38311 Piaf
Geel = !Geyl! = Geel
pi_70214937
Zit op die site van Twitter (met #iranianelection als 'kanaal')

Dat zijn 100 entries per 2 minuten... komt dat allemaal uit Iran? of kan iedereen berichten op die pagina knallen?

* Piaf is een leek.. weet niet veel van twitter af, vond het altijd maar simpel gedoe... nu klaarblijkelijk wel handig!
  zondag 21 juni 2009 @ 10:38:39 #153
97934 ASroma
Flamboyant
pi_70215059
in irak hebben heeft ieder huishouden een ak-47 thuis, hoe zit dat in Iran hebben ze daar ook allerlei wapens thuis?
  zondag 21 juni 2009 @ 10:40:42 #154
167923 appelsjap
All the above
pi_70215086
quote:
Op zondag 21 juni 2009 10:38 schreef ASroma het volgende:
in irak hebben heeft ieder huishouden een ak-47 thuis, hoe zit dat in Iran hebben ze daar ook allerlei wapens thuis?
in Iran is het ontzettend moeilijk om aan wapens te komen. Nog moeilijker dan in NL.
Ik ben zo trots op je dat ik je in brons wil gieten, in de achtertuin wil zetten met een tuinslang door je mond als appelsjapfontein.
  zondag 21 juni 2009 @ 10:48:54 #155
164290 ouderejongere
jemig de pemig !
pi_70215220
quote:
Op zondag 21 juni 2009 10:38 schreef ASroma het volgende:
we weten allemaal nog de beelden van een Iraakse boer die met zijn AK-47 een Stealth Bommenwerper uit de lucht heeft geschoten.
Jezus redt
[-== Arch Linux ==-]
  zondag 21 juni 2009 @ 10:54:51 #156
97934 ASroma
Flamboyant
pi_70215320
quote:
Op zondag 21 juni 2009 10:40 schreef appelsjap het volgende:

[..]

in Iran is het ontzettend moeilijk om aan wapens te komen. Nog moeilijker dan in NL.
hmmm kay. Nou zodra deze dames dus in actie komen is het allemaal zo afgelopen.

zondag 21 juni 2009 @ 11:51:01 #157
167923 appelsjap
All the above
pi_70216301
quote:
Iran is full of rumors - but the army is NOT on the streets - not against the people - no tanks yet - #Iranelection
Tot zover mooi.
pi_70216394
quote:
Op zaterdag 20 juni 2009 17:26 schreef Hephaistos. het volgende:

[..]

Aah, maar als het een Belgische krant is moeten ze betalen...

Je lult jezelf alleen maar verder vast. Geef nou maar gewoon toe dat het een stompzinnige opmerking was, dan kunnen we weer ontopic.
Dat is onzin, want een land heeft gewoon het recht om buitenlandse journalisten het land uit te zetten.

En sowieso wat is het nut van de media in dit conflict:? Het enige dat de media in het verleden in dit soort conflicten heeft weten te bereiken is dat door hun berichtgeving een conflict escaleerde tot een heel groot drama / oorlog.
"Mensen die tegen Israėl zijn, zijn in werkelijkheid antisemieten." Doctor Martin Luther King - 1967
  zondag 21 juni 2009 @ 11:56:49 #160
167923 appelsjap
All the above
pi_70216423
quote:
Op zondag 21 juni 2009 11:55 schreef JohnDope het volgende:

[..]

Dat is onzin, want een land heeft gewoon het recht om buitenlandse journalisten het land uit te zetten.

En sowieso wat is het nut van de media in dit conflict Het enige dat de media in het verleden in dit soort conflicten heeft weten te bereiken is dat door hun berichtgeving een conflict uitliep op een heel groot drama / oorlog.
Ja maar dan voldoe je niet aan democratie / vrijheid van meningsuiting, en je hebt dan met censuur te maken.
pi_70216465
quote:
Op zondag 21 juni 2009 11:56 schreef appelsjap het volgende:

[..]

Ja maar dan voldoe je niet aan democratie.
Dus jij hebt liever dat de media het iran-conflict laten escaleren tot een oorlog
"Mensen die tegen Israėl zijn, zijn in werkelijkheid antisemieten." Doctor Martin Luther King - 1967
pi_70216531
quote:
Op zondag 21 juni 2009 11:58 schreef JohnDope het volgende:

[..]

Dus jij hebt liever dat de media het iran-conflict laat escaleren tot een oorlog

Voor de omzet binnen de media-wereld zou een escalerend conflict uiteraard ongekend goed zijn, maar ik bedoel dus menselijk gezien.
Sinds wanneer heb jij het zo op de Iraniėrs?

Het enige wat ik me in jouw geval kan bedenken is dat het je niet aanstaat dat Iran nu in een ander daglicht komt te staan. Want verder heb ik nooit enige sympathie bij jou kunnen ontdekken jegens het Iraanse volk.
pi_70216539
Over de macht van de media heb je overigens gelijk.
pi_70216626
quote:
Op zondag 21 juni 2009 12:01 schreef IHVK het volgende:

[..]

Sinds wanneer heb jij het zo op de Iraniėrs?

Het enige wat ik me in jouw geval kan bedenken is dat het je niet aanstaat dat Iran nu in een ander daglicht komt te staan. Want verder heb ik nooit enige sympathie bij jou kunnen ontdekken jegens het Iraanse volk.
Ik probeer dus ook te zeggen, dat de kijkers/lezers die dit nieuws op de voet volgen, eigenlijk dus verantwoordelijk zijn als er straks een oorlog uit breekt.

Overigens zijn Iranezen geen marokkanen.
En wie er ook de dienst uit maakt in Iran, maakt niet uit, ze komen echt niet in een ander daglicht te staan.
Het is dezelfde situatie als Obama/Bush, ander poppetje, volk is tevreden en kan weer verder slapen, maar in feite verandert er helemaal niks.
pi_70216627
CNN kiest gewoon duidelijk partij in dit conflict trouwens.
pi_70216670
quote:
Op zondag 21 juni 2009 12:05 schreef JohnDope het volgende:

[..]

Ik probeer dus ook te zeggen, dat de mensen die dit nieuws op de voet volgen, eigenlijk dus verantwoordelijk zijn als er straks een oorlog uit breekt.

Overigens zijn Iranezen geen marokkanen.
En wie er ook de dienst uit maakt in Iran, maakt niet uit, ze komen echt niet in een ander daglicht te staan.
Ja Marokko heeft ook genoeg intellectuelen. Onzin dus.

En ik vind het toch wel een heel erge beschuldiging mensen die het volgen verantwoordelijk stellen. En volgens mij is de geest allang uit de fles als ik CNN zie.
pi_70216701
quote:
Op zondag 21 juni 2009 12:07 schreef IHVK het volgende:
En ik vind het toch wel een heel erge beschuldiging mensen die het volgen verantwoordelijk stellen. En volgens mij is de geest allang uit de fles als ik CNN zie.
De kijker is verantwoordelijk.

Want als de kijker zich niet zou interesseren voor dit soort zaken, dan hoeft de media ook niet het conflict op te stoken zodat ze nog mooier nieuws kunnen brengen (en waardoor dus een conflict situatie escaleert zoals het ging in Koeweit, Joegoslavie, Irak, etc, etc), waarmee ze de kijker/lezer kunnen vermaken.
pi_70216725
Statement van Mousavi... volgens mij net uitgebracht!

http://different-ways.co.cc/?p=332
pi_70216744
quote:
Op zondag 21 juni 2009 12:08 schreef JohnDope het volgende:

[..]

Want als de kijker zich niet zou interesseren voor dit soort zaken, dan hoeft de media ook niet het conflict op te stoken zodat ze nog mooier nieuws kunnen brengen (en waardoor dus een conflict situatie escaleert zoals het ging in Koeweit, Joegoslavie, Irak, etc), waarmee ze de kijker/lezer kunnen vermaken.
Je kan beter pannenkoeken gaan bakken, jij houdt wel van de zaken omdraaien
  zondag 21 juni 2009 @ 12:10:23 #170
167923 appelsjap
All the above
pi_70216759
quote:

[..]

Want als de kijker zich niet zou interesseren voor dit soort zaken, dan hoeft de media ook niet het conflict op te stoken zodat ze nog mooier nieuws kunnen brengen (en waardoor dus een conflict situatie escaleert zoals het ging in Koeweit, Joegoslavie, Irak, etc), waarmee ze de kijker/lezer kunnen vermaken.
Dus volgens jou zou alleen een land zelf nieuws mogen brengen? Dus in dit geval mag alleen de pro-regime/pro-ANejad staatsomroep nieuws verspreiden?
pi_70216766
quote:

[..]

Want als de kijker zich niet zou interesseren voor dit soort zaken, dan hoeft de media ook niet het conflict op te stoken zodat ze nog mooier nieuws kunnen brengen (en waardoor dus een conflict situatie escaleert zoals het ging in Koeweit, Joegoslavie, Irak, etc, etc), waarmee ze de kijker/lezer kunnen vermaken.
Pffff

Dus jij en ik zijn verantwoordelijk voor de dood van die jongedame?

Sorry hoor, maar als de media zouden opstoken dan zijn ze gewoon keihard zelf verantwoordelijk.
pi_70216771
quote:
Op zondag 21 juni 2009 12:05 schreef IHVK het volgende:
CNN kiest gewoon duidelijk partij in dit conflict trouwens.
Next stop: Rocket Science!

OMG wat een ontdekking.
pi_70216777
quote:
Op zondag 21 juni 2009 12:09 schreef -Beer- het volgende:

[..]

Je kan beter pannenkoeken gaan bakken, jij houdt wel van de zaken omdraaien
Laten we eerlijk wezen, zonder de media en hun hoaxen/leugens was er nooit een oorlog in Koeweit, Joegoslavie, Irak, etc etc geweest.
En de realitysoap kijker is daar verantwoordelijk voor, want de media lieten alleen maar zien, wat jullie wilden zien.
pi_70216800
En Irak gaat ook weer lekker. Erfenis van decennia Amerikaanse bemoeienis. Beide landen.
pi_70216874
quote:
Op zondag 21 juni 2009 12:11 schreef JohnDope het volgende:

[..]

Laten we eerlijk wezen, zonder de media en hun hoaxen/leugens was er nooit een oorlog in Koeweit, Joegoslavie, Irak, etc etc geweest.
Dus voordat 'de media' bestond waren er, volgens jou, geen oorlogen?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')