Blijf lekker bij xp en flikker op uit dit topic.. Jezus met sommige mensen is echt niet te discussiėren.quote:Op maandag 22 juni 2009 00:46 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Dus omdat een OS fabrikant een nieuw drivermodel introduceert moet de hele wereld maar daar achter aan rennen? Het oude was niet goed meer?![]()
[..]
Top stategieLaat het OS maar beslissen wat jij voor applicaties gaat gebruiken en daar alvast resources voor opslurpen. Je vraagt een bank toch ook niet of hij geld van jouw rekening alvast naar een autofabrikant wil overmaken omdat je ooit een auto zal gaan kopen?
[..]
Wat heeft dat te maken met wat ik zei? Ik hoef geen bugs tegen te komen om te weten dat mijn huidige OS prima werkt en er totaal geen reden is om over te stappen naar iets nieuws.
geejay?quote:Op maandag 22 juni 2009 01:34 schreef GieJay het volgende:
[..]
Blijf lekker bij xp en flikker op uit dit topic.. Jezus met sommige mensen is echt niet te discussiėren.
Xp is goed, 7 is beter..
quote:Op zaterdag 20 juni 2009 23:33 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
XP is verdomme 8 jaar oud... voor computers is dat prehistorie... Jij rijdt nu toch ook niet meer in een Ford T omdat je denkt dat je over moet stappen van iedereen?
Dat dus. Nieuwe modellen die ook nog eens veel meer brandstof verbruiken, veel complexer in elkaar zitten en waarvoor je bijna opnieuw rij-examen zou moeten doen. En o ja, die ook nog eens niet compatible zijn met de bestaande wegen!quote:Op maandag 22 juni 2009 09:43 schreef Metro2005 het volgende:
[..]zolang de nieuwe modellen auto's exact hetzelfde comfortniveau, snelheid en gadgets bieden als een tford zie ik geen reden om naar een nieuwe auto uit te wijken.
Prima argumentatie. Werkelijk top. Je hebt me overtuigd.quote:Op maandag 22 juni 2009 01:34 schreef GieJay het volgende:
[..]
Blijf lekker bij xp en flikker op uit dit topic.. Jezus met sommige mensen is echt niet te discussiėren.
Xp is goed, 7 is beter..
Wat voor gezeik?? Xp installeren, even wachten hoor, heb je 2 uurtjes? Windows 7 installeren: Na 20 minuten helemaal startklaar. Alle drivers worden automatisch gedownload. Je zou alleen de video driver kunnen updaten. Verder draaien alle programma's. Heb nog geen enkel programma niet kunnen draaien! En het werkt allemaal net iets handiger met bijv. de geweldige start-balk. En het oog wil ook wat, als je winxp gaat vergelijken met win7 ziet win7 er zoo veel beter uit. Maarja blijf jij maar lekker bij xp, mij heb je er niet mee. Jij hebt er zo te zien wel problemen mee dat mensen iets nieuws proberen. Laat mij intussen maar genieten van mijn nieuwe ferrari.quote:Op maandag 22 juni 2009 14:03 schreef vogeltjesdans het volgende:
Ik blijf voorlopig nog wel even bij xp en vermijd daarmee al dat gezeik
quote:Op maandag 22 juni 2009 18:32 schreef Jimbo het volgende:
dat dit topic nog leeft !![]()
maarja windows 7 bevalt me inmiddels wel , al zijn dr nogsteeds kloterige dingen maarja vista heeft dat ook
klacht bijna onnodig
Als je zoeen pc hebt die daar 2 uur over doet, dan gaat 7 helemaal niet werkenquote:Op maandag 22 juni 2009 18:31 schreef GieJay het volgende:
Wat voor gezeik?? Xp installeren, even wachten hoor, heb je 2 uurtjes?
Oh? Incl. alle applicaties die je wilt hebben? Het is niet het OS dat lang duurt, het zijn alle applicaties die je erop wilt hebben. En dat is met 7 echt niet minder hoor.quote:Windows 7 installeren: Na 20 minuten helemaal startklaar.
Goh. Bij Xp zitten ze er al inquote:Alle drivers worden automatisch gedownload.
Nou, dat heb ik met Xp nou ook!quote:Je zou alleen de video driver kunnen updaten. Verder draaien alle programma's. Heb nog geen enkel programma niet kunnen draaien!
Kwestie van smaak. Ik draai een OS voor de functionaliteit en niet vanwege de looks, die utieindelijk toch alleen maar resources opslurpen.quote:En het werkt allemaal net iets handiger met bijv. de geweldige start-balk. En het oog wil ook wat, als je winxp gaat vergelijken met win7 ziet win7 er zoo veel beter uit.
Leuk, maar een heuse Toyota rijdt net zo goed en daar kom ik net zo ver mee hoor.quote:Maarja blijf jij maar lekker bij xp, mij heb je er niet mee. Jij hebt er zo te zien wel problemen mee dat mensen iets nieuws proberen. Laat mij intussen maar genieten van mijn nieuwe ferrari.
Geen idee waar dat aan ligt, Als Xp het niet ondersteunt zou Sony dat toch wel moeten doen.quote:Edit: Ik kan het je trouwens nog sterker vertellen: Ik krijg met geen enkele mogelijkheid mijn fn toetsen aan het werk in xp (echt van alles geprobeerd, 3 dagen lang). In vista en 7 werkt dit perfect! (sony fw21z).
Wat hij zegt!quote:
Inderdaad! Xp installeren zelf duurt hoogstens 40 minuten.. Maar daarna moet je dus alle drivers gaan downloaden en installeren en daar ben je wel een uurtje zoet mee..quote:
quote:
http://www.microsoft.com/windows/windows-7/download.aspxquote:Op maandag 22 juni 2009 20:43 schreef Gitaarmat het volgende:
Die is toch alleen illegaal verkrijgbaar tot nu toe?
Nee hoor, want die drivers heb ik keurig gebackuped van de vorige installatie. Maar dan nog, waarom zou het downloaden van drivers onder windows 7 sneller gaan dan onder windows Xp? Voor die ene gare videokaart die je erin hebt zitten?quote:Op maandag 22 juni 2009 20:28 schreef GieJay het volgende:
[..]
Inderdaad! Xp installeren zelf duurt hoogstens 40 minuten.. Maar daarna moet je dus alle drivers gaan downloaden en installeren en daar ben je wel een uurtje zoet mee..
Heb hier anders een DVD van win XP leggen waar alle drivers inzitten kost me wel 20 minuten hartstikke tof met Nlitequote:Op maandag 22 juni 2009 20:28 schreef GieJay het volgende:
[..]
Inderdaad! Xp installeren zelf duurt hoogstens 40 minuten.. Maar daarna moet je dus alle drivers gaan downloaden en installeren en daar ben je wel een uurtje zoet mee..
En dan hebben we het niet over geslipstreamde cd's oid.
Een image terugzetten kost nog geen 10 minuten en dan staat ALLES weer perfect zoals ik het wil.quote:Op woensdag 24 juni 2009 17:13 schreef SpookY22 het volgende:
[..]
Heb hier anders een DVD van win XP leggen waar alle drivers inzitten kost me wel 20 minuten hartstikke tof met Nlite
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |