quote:Op zaterdag 20 juni 2009 23:11 schreef Jimbo het volgende:
[..]
doe eens lief ja ,ik gebruik godverruhdommuh wel firefoc joa !
HEY KIJK EEN DINOSAURUS! HUP SNEL TERUG NAAR ICQ EN IE6!quote:Op zaterdag 20 juni 2009 21:59 schreef vogeltjesdans het volgende:
Eigenlijk best wel een kuttopic.
En Xp rocks. Vista en Windows 7 zuigen.
Dan is goed, kusje om het goed te maken?quote:Op zaterdag 20 juni 2009 23:11 schreef Jimbo het volgende:
[..]
doe eens lief ja ,ik gebruik godverruhdommuh wel firefoX joa !
Oh je bent een vrouw laat maar...quote:Op zaterdag 20 juni 2009 23:13 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
wat begrijp je niet aan "windows 7" ?
Ik draai toch écht Windows 7, flapdrol.quote:Op zaterdag 20 juni 2009 23:13 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
Oh je bent een vrouw laat maar...
Handig joh, dat Google.quote:METHOD 1:
1. Paste following code in Notepad and save the file with name "Show Desktop.scf" (including quotes):
[Shell]
Command=2
IconFile=explorer.exe,3
[Taskbar]
Command=ToggleDesktop
2. Now you have to copy this new file and paste in "Quick Launch" toolbar. You can do it in 2 ways:
A. Drag-n-drop the new file to Quick Launch toolbar.
B. Type "%appdata%\Microsoft\Internet Explorer\Quick Launch" in RUN dialog box and press Enter. It'll open Quick Launch folder. Paste the file in this folder.
METHOD 2:
1. Open RUN dialog box and provide following command:
regsvr32 /n /i:U shell32.dll
2. It'll restore the Show Desktop icon in Quick Launch toolbar. You might need to restart your system to take effect.
/care, post liever foto's van je tietenquote:
Zie fobo.quote:Op zaterdag 20 juni 2009 23:27 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
/care, post liever foto's van je tieten
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Mijn post is zo goed dat verdere onderbouwing overbodig isquote:
Koop jij ook telkens een nieuwe auto als er een nieuw model van wordt uitgebracht?quote:Op zaterdag 20 juni 2009 23:11 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
HEY KIJK EEN DINOSAURUS! HUP SNEL TERUG NAAR ICQ EN IE6!
XP is verdomme 8 jaar oud... voor computers is dat prehistorie... Jij rijdt nu toch ook niet meer in een Ford T omdat je denkt dat je over moet stappen van iedereen?quote:Op zaterdag 20 juni 2009 23:30 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Mijn post is zo goed dat verdere onderbouwing overbodig is![]()
[..]
Koop jij ook telkens een nieuwe auto als er een nieuw model van wordt uitgebracht?
Xp werkt gewoon prima, en naar iets "moeten" overstappen alleen maar omdat het nieuw is is volstrekte bullshit
OMG Microsoft stopt de support voor Xp! Ja heb je wel eens gebeld naar Microsoft voor support dan?
WTF Microsoft ontwikkelt geen drivers meer voor hardware! Tja, hardwareleveranciers leveren natuurlijk zelf geen drivers he?
Nee, overgaan naar een veel logger en resourcesopslurpend OS dat ook nog eens de helft van de hardware niet ondersteunt bij de introductie, dat moeten we hebben
.quote:Op zaterdag 20 juni 2009 23:40 schreef switchboy het volgende:
TS faalt @ windows 7
Draai het hier al een tijdlang min of meer probleem loos. Het enige kutte is dat ik nu iets anders dan deamontools moet gebruiken. Verder werkt het, alleen af en toe een overklaarbare crash van de mediaplayer als hij heel lang op pauze staat.
Als je vriendin boven een bepaalde leeftijd komt maar wel nog lekker neukt ruil je haar toch ook niet in voor een jonger model?quote:Op zaterdag 20 juni 2009 23:33 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
XP is verdomme 8 jaar oud... voor computers is dat prehistorie... Jij rijdt nu toch ook niet meer in een Ford T omdat je denkt dat je over moet stappen van iedereen?
Hier stopte ik met lezen, kanker maar op naar geenstijl met je zeauquote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |