oohh okey, maar mogen ze ook langer op in het weekend?quote:Op zaterdag 20 juni 2009 21:36 schreef Flena het volgende:
[..]
de oudste wel...de jongste net nog niet ze lag nog liedjes te zingenmaar het is nu al ff paar minuten stil dus ik heb het vermoedden dat zij nu ook slaapt
Je moet ook niet over stoeptegels skatenquote:Op zaterdag 20 juni 2009 21:36 schreef Cuegirllie het volgende:
Zolang je maar blijft staan wel
Ik haat stoeptegels al na 1x
MAar ik ga m'n best doen
Niet aandenken dan ga je juist op je plaatquote:Op zaterdag 20 juni 2009 21:36 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Zolang je maar blijft staan wel
Ik haat stoeptegels al na 1x
MAar ik ga m'n best doen
ja int weekend mogen ze altijd wat later naar bed...dus daar kijken ze ook altijd wel naar uitquote:Op zaterdag 20 juni 2009 21:37 schreef Lub_ya het volgende:
[..]
oohh okey, maar mogen ze ook langer op in het weekend?
latersssquote:Op zaterdag 20 juni 2009 21:38 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
Niet aandenken dan ga je juist op je plaat![]()
moet even weg tot later
oohhh jammer........tot strakkies dan maarquote:Op zaterdag 20 juni 2009 21:38 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
Niet aandenken dan ga je juist op je plaat![]()
moet even weg tot later
Maar maar.. ik moet over de stoep om bij een lekker pad te kunnen komen..quote:Op zaterdag 20 juni 2009 21:38 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Je moet ook niet over stoeptegels skaten![]()
Ik heb wel een kerel zwaar pissed achter me aan gehad omdat ik over de weg aan het skaten was
Jaa mijn zusje slaapt altijd heel erg laat, wat eigenlijk niet de bedoeling isquote:Op zaterdag 20 juni 2009 21:38 schreef Flena het volgende:
[..]
ja int weekend mogen ze altijd wat later naar bed...dus daar kijken ze ook altijd wel naar uit
Oow ja logisch, dat moet ik ook.. Gewoon rustig aan doen. Ik blijf altijd in die randjes "steken" (als ze niet om en om liggen, zeg maar) en dan ga ik vet snel op mijn plaatquote:Op zaterdag 20 juni 2009 21:39 schreef Cuegirllie het volgende:
Maar maar.. ik moet over de stoep om bij een lekker pad te kunnen komen..altijd lachen!
De weg laat ik nog even voor wat het is, eerst even dit goed onder de knie krijgen
wel goed.. dan hoef ik tenminste niet meer om iets te vragenquote:Op zaterdag 20 juni 2009 21:41 schreef Lub_ya het volgende:
[..]
goed toch? Alhoewel ik hier wel actief bezig ben
Fijne avond noukquote:Op zaterdag 20 juni 2009 21:42 schreef Nouk84 het volgende:
Ik ga de laptop aan de kant zetten en zo de deur uit. Fijne avond allemaal!
Ciao!
Veel plezier!!quote:Op zaterdag 20 juni 2009 21:42 schreef Nouk84 het volgende:
Ciao!
wat te vragen?quote:Op zaterdag 20 juni 2009 21:41 schreef getl0st het volgende:
[..]
wel goed.. dan hoef ik tenminste niet meer om iets te vragen
De deur uit? Wat is dat voor nieuwerwetsch gedoe?quote:Op zaterdag 20 juni 2009 21:42 schreef Nouk84 het volgende:
Ciao!
hieroquote:Op zaterdag 20 juni 2009 21:44 schreef Lub_ya het volgende:
[..]
wat te vragen?
en zijn wij de enigen nog? waar is de rest?
ik snap het ook niet, dat is toch kei eng!quote:Op zaterdag 20 juni 2009 21:44 schreef Q. het volgende:
[..]
De deur uit? Wat is dat voor nieuwerwetsch gedoe?
Zeg ik niet.. dan doe ik weer moeilijkquote:Op zaterdag 20 juni 2009 21:44 schreef Lub_ya het volgende:
[..]
wat te vragen?
en zijn wij de enigen nog? waar is de rest?
okey fijn, vind t namelijk eng om alleen te zijn met getl0stquote:Op zaterdag 20 juni 2009 21:44 schreef Flena het volgende:
[..]
hiero![]()
ik was ff met teveel dingen tegelijk bezig
Werken in de kroegquote:Op zaterdag 20 juni 2009 21:44 schreef Q. het volgende:
oh hij is nie eng hoorquote:Op zaterdag 20 juni 2009 21:46 schreef Lub_ya het volgende:
[..]
okey fijn, vind t namelijk eng om alleen te zijn met getl0st
Dacht ik weer dat t ArtiC was, totdat ik een andere post van ArtiC zag.....en toen d8 ik ooh dat was Q?quote:Op zaterdag 20 juni 2009 21:44 schreef Q. het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |