quote:Op zaterdag 20 juni 2009 20:47 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
Getl0st vol maken die hap
idd jaquote:Op zaterdag 20 juni 2009 20:49 schreef Cuegirllie het volgende:
en dat heeft invloed op je typkunsten..
HAHAHAquote:Op zaterdag 20 juni 2009 20:49 schreef Cuegirllie het volgende:
Ik zie het nu pasquote:Op zaterdag 20 juni 2009 20:49 schreef Cuegirllie het volgende:
lukt het?quote:Op zaterdag 20 juni 2009 20:50 schreef Lub_ya het volgende:
was ik ffe opzoek naar blauwe enveloppen, en alweer een nieuw topic
Voor de extra touchquote:Op zaterdag 20 juni 2009 20:49 schreef Cuegirllie het volgende:
jaja je moet goed blijven opletten hieroquote:Op zaterdag 20 juni 2009 20:50 schreef Lub_ya het volgende:
was ik ffe opzoek naar blauwe enveloppen, en alweer een nieuw topic
Onder het mom van ' slow is het tenminste niet 'quote:
Maak hem voor jou, aan ga jij even veder neem ik even een breakquote:
wil je verkering?quote:Op zaterdag 20 juni 2009 20:51 schreef CherryLips het volgende:
Even ontopic:
Iemand al single af?
Zo, we kunnen weer verder.
ja en lukt dat nog bij jou? En je moet ffe aangeven wanneer je wijn op isquote:Op zaterdag 20 juni 2009 20:50 schreef Flena het volgende:
[..]
jaja je moet goed blijven opletten hiero
ga je ons nou verlaten?quote:Op zaterdag 20 juni 2009 20:51 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
Maak hem voor jou, aan ga jij even veder neem ik even een break
ik heb nog geen druppel drank gehadquote:Op zaterdag 20 juni 2009 20:51 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
Maak hem voor jou, aan ga jij even veder neem ik even een break
ja het gaat redelijk....ben nu met me laatste glaasje wijn bezig..dan over op de amaretto colaquote:Op zaterdag 20 juni 2009 20:52 schreef Lub_ya het volgende:
[..]
ja en lukt dat nog bij jou? En je moet ffe aangeven wanneer je wijn op is
Nope! Jij?quote:Op zaterdag 20 juni 2009 20:51 schreef CherryLips het volgende:
Even ontopic:
Iemand al single af?
Zo, we kunnen weer verder.
okey danquote:Op zaterdag 20 juni 2009 20:53 schreef Flena het volgende:
[..]
ja het gaat redelijk....ben nu met me laatste glaasje wijn bezig..dan over op de amaretto cola
Respect! Jij bent ons aller voorbeeld.quote:Op zaterdag 20 juni 2009 20:55 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Nee, goed he? Ik ben echt een volhouder.
je hebt vast ook een goede reden, verjaardag tegen je zinquote:
"Yeeeeeeeeeeeeey"quote:Op zaterdag 20 juni 2009 20:53 schreef CherryLips het volgende:
[..]
And there was much rejoicing.
[ afbeelding ]
Duh. Dat ding staat hier in mijn kast.quote:Op zaterdag 20 juni 2009 20:58 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Kijk, ik wist wel dat jij hem zou snappen.
Wow, wat een feestjequote:Op zaterdag 20 juni 2009 20:53 schreef Flena het volgende:
ja het gaat redelijk....ben nu met me laatste glaasje wijn bezig..dan over op de amaretto cola
Ik ben niet aangeschoten oidquote:Op zaterdag 20 juni 2009 20:57 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
je hebt vast ook een goede reden, verjaardag tegen je zin[sub]*dan zet je het wel op het zuipen[/sub]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |