LOL Ik begon te lachenquote:Op zaterdag 20 juni 2009 21:03 schreef edwin999 het volgende:
en error je rukt je zeker ook nog steeds af elke dag? ha ha
quote:Op zaterdag 20 juni 2009 21:08 schreef edwin999 het volgende:
normaal opeer ik onder mn eigen naam ( zelfs als ik illigale dingen verkondig ) en als je dan mn naam googled dan is er maar een op deze aardbol .... mischien verander ik mn naam morgen wel op dit forum onder mn eigen naam
Want het is onze plicht om kleine kinderen die nog niet voor zich zelf kunnen denken aan de hard drugs te zettenquote:Op zaterdag 20 juni 2009 21:13 schreef edwin999 het volgende:
ja of piere weet je wat nu ook echt zo een kinderpilsje is? het belgische " peckeresse lindemans " ( een soort bierlimonade is dat )
Combinatie van die 2.quote:Op zaterdag 20 juni 2009 21:14 schreef DutchErrorist het volgende:
Hey edwin heb jij wel eens een vrouw geneukt? En dan bedoel ik niet je moeder of een hoer, en ook geen combinatie van die 2
Dikke faalzinquote:Op zaterdag 20 juni 2009 21:15 schreef Ruzie het volgende:
Edwin, ik wil niet lullig overkomen ofzo. Maar ondanks je leeftijd en "ik ben volwassen maar kan geen nederlands taalgebruik" heeft DutchErrorist een punt.
Precies! Gewoon bammetjes met coke voeren, is goed voor zequote:Op zaterdag 20 juni 2009 21:15 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
Want het is onze plicht om kleine kinderen die nog niet voor zich zelf kunnen denken aan de hard drugs te zetten
Toppie man
knapper dan...quote:Op zaterdag 20 juni 2009 21:17 schreef edwin999 het volgende:
nou dutch vrouwen zat gehad ( knapper als die van jou durf ik niet te zeggen ) ...maar um ik val op omaatjes als je snapt wat ik bedoel ...mensen doen daar heel erg vaak moeilijk over
nl.wikipedia.org/wiki/Necrofiliequote:Necrofilie, Grieks: νεκρος lijk of dode, is een seksuele voorkeur voor het bedrijven van seks met een lijk
ha ha! Dolle boel ed! Wat 1 grap ha ha! Ik kom niet meer bij! ha haquote:Op zaterdag 20 juni 2009 21:26 schreef edwin999 het volgende:
dutch als ik jou nu eens pijp dan zijn we toch weer vrienden of niet soms ha ha
Wodka met in de magnetron opgewarmde pizza van de dag ervoor is anders zo af en toe best een lekker ontbijtquote:Op zaterdag 20 juni 2009 20:31 schreef gabberklaas het volgende:
Wijn is toch ranzig man, ekte bazen drinken wodka bij het ontbijt.
Dat vind ik een ongepaste opmerking.quote:Op zaterdag 20 juni 2009 21:26 schreef edwin999 het volgende:
dutch als ik jou nu eens pijp dan zijn we toch weer vrienden of niet soms ha ha
Doeiquote:Op zaterdag 20 juni 2009 21:43 schreef edwin999 het volgende:
wat is er nou weer mis mee als ik hem pijp voor een tientje?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |