quote:Op zaterdag 20 juni 2009 19:50 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Dit topic is nu van Adelante. Veel plezier ermee
quote:
Kwam die ook zo moeilijk uit d'r woorden?quote:
Het topic! Succes er mee!quote:
Wat ben je gemeen vanavondquote:Op zaterdag 20 juni 2009 20:00 schreef LudoSanders het volgende:
Hopelijk komen er nog wat van die huisvrouwtjes die hele dagen streams volgen van hun favo reality show.
Wiezo? Ik zeg toch nergens dat ik dat treurig vind?quote:
AOEquote:Op zaterdag 20 juni 2009 20:03 schreef FL_Freak het volgende:
En nog steeds niemand heeft door dat ik refereer naar de priesters in age of empires?
quote:Op zaterdag 20 juni 2009 20:00 schreef LudoSanders het volgende:
Hopelijk komen er nog wat van die huisvrouwtjes die hele dagen streams volgen van hun favo reality show.
Dat is wololoooquote:Op zaterdag 20 juni 2009 20:03 schreef FL_Freak het volgende:
En nog steeds niemand heeft door dat ik refereer naar de priesters in age of empires?
Held!quote:Op zaterdag 20 juni 2009 20:39 schreef Maisnon het volgende:
hololoooooooo
[ afbeelding ]
hololoooooooo
quote:Op zaterdag 20 juni 2009 20:39 schreef Maisnon het volgende:
hololoooooooo
[ afbeelding ]
hololoooooooo
Ohja al die rotgeluidenquote:Op zaterdag 20 juni 2009 21:14 schreef Xandrar het volgende:
11!
AoE II deed ik altijd met huisgenoten via LAN, als je dan in de lobby zat te wachten, en je typte 11 in de chat, kregen de anderen hysterisch gelach te horen. Echt epic.
Teveel, ik heb ze ook allemaal gespeeld, incluis AoM!quote:Op zaterdag 20 juni 2009 21:25 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Ohja al die rotgeluidener waren er toch superveel dan?
Omdat je er zojuist nog een klacht in zet, dus deze staat prima.quote:Op zondag 21 juni 2009 02:32 schreef stamppot het volgende:
GODVER WAAROM STAAT DEZE NOG NIET IN TRU?
LEG ME DAT IS UIT
Dat dusquote:Op zaterdag 20 juni 2009 21:31 schreef Bob-B het volgende:
[..]
Ik vind II incl add-ons nog altijd het beste
idd ook best vet spelquote:Op zaterdag 20 juni 2009 21:31 schreef Bob-B het volgende:
[..]
Ik vind II incl add-ons nog altijd het beste
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |