ik d8 als ik dan eenmaal de moed heb t Q te vertellen dan is er al iets van een band tussen die 2quote:Op zaterdag 20 juni 2009 19:45 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
ach heb je hem toch naar ze vader vernoemd
quote:Op zaterdag 20 juni 2009 19:38 schreef Duimelot het volgende:
[..]
nou lieverd eigenlijk he, weet je nog die ene nacht toen samen enzo. sja nou euhLijkt sprekend! Ook kaal!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.!
For great justice!
huh?quote:Op zaterdag 20 juni 2009 19:45 schreef Lub_ya het volgende:
[..]
Neuuh eigenlijk niet.......ik mis de rest waarmee ik net zat te praten
Is het een jongentje dan?quote:Op zaterdag 20 juni 2009 19:45 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
ach heb je hem toch naar ze vader vernoemd
Later gewoon doen, als het wat rustiger isquote:Op zaterdag 20 juni 2009 19:45 schreef Lub_ya het volgende:
[..]
Neuuh eigenlijk niet.......ik mis de rest waarmee ik net zat te praten
Kloptquote:Op zaterdag 20 juni 2009 19:44 schreef getl0st het volgende:
[..]
zegt genoeg over de rest van de films
Zo leuk als het is, krijg het er toch benauwd vanquote:Op zaterdag 20 juni 2009 19:46 schreef Duimelot het volgende:
[..]
ik d8 als ik dan eenmaal de moed heb t Q te vertellen dan is er al iets van een band tussen die 2
zie je wel, je bent er nu van overtuigd dat hij van jou is?quote:
Dat zei ik toch!quote:
Thrust begrijpt mequote:Op zaterdag 20 juni 2009 19:46 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
Later gewoon doen, als het wat rustiger is
Euh, dat eerzame... hard wegrennen. Even mijn renschoenen zoeken.quote:Op zaterdag 20 juni 2009 19:47 schreef Duimelot het volgende:
[..]
zie je wel, je bent er nu van overtuigd dat hij van jou is?
moet je nu niet dat ene eerzame iets doen wat een man behoort te doen als hij een kind heeft verwekt bij een vrouw..... HINT
Dat kan mij niet gebeuren zoietsquote:Op zaterdag 20 juni 2009 19:47 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
Zo leuk als het is, krijg het er toch benauwd van
ik ben er nog welquote:
quote:Op zaterdag 20 juni 2009 19:48 schreef Q. het volgende:
[..]
Euh, dat eerzame... hard wegrennen. Even mijn renschoenen zoeken.
quote:
tuurlijk wel, dat kan je best!quote:Op zaterdag 20 juni 2009 19:48 schreef Flena het volgende:
[..]
ik ben er nog wel
lees nu alleen vooral mee...omdat ik het anders nie kan bijhouden
ja ik heb weekendquote:Op zaterdag 20 juni 2009 19:49 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
je hebt dus al wat meer op
je moet ook niet in alle verhaal lijnen mee beppen, gewoon je eigen praatje houden en reageren op wat mensen tegen je zeggen of als je ergens wat op kwijt wil.quote:Op zaterdag 20 juni 2009 19:48 schreef Flena het volgende:
[..]
ik ben er nog wel
lees nu alleen vooral mee...omdat ik het anders nie kan bijhouden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |