ja?quote:Op zaterdag 20 juni 2009 19:13 schreef mrbox het volgende:
[..]
Je nieuwe foto's zijn veel leuker dan die oude
Of ik kan gewoon veel hebbenquote:
Dat is ze gelukkig niet af te zienquote:
Een bril is een sieraad! Zo woont er hier een paar deuren verderop een leuke meid die ik met bril knapper vind dan zonderquote:ja der staan ook 2 nieuwe van mij jahebben jullie weer wat te lachen
![]()
die bril is verschrikkelijk man, hoef em gelukkig alleen maar op met computeren en tv kijken enzo
Ik moest lachen om die zinquote:Op zaterdag 20 juni 2009 19:14 schreef Lub_ya het volgende:
[..]
hahaha, zo erg was t blijkbaar niet, heb genoten![]()
![]()
![]()
jaaa ze zijn zoo schattig...en dan te bedenken dat t je eigen kindjes zijn....![]()
quote:Op zaterdag 20 juni 2009 19:13 schreef mrbox het volgende:
[..]
Je nieuwe foto's zijn veel leuker dan die oude
ja sommige mensen staat een bril kei leuk...maar ik heb gewoon geen brillenhoofdquote:Op zaterdag 20 juni 2009 19:14 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Dat is ze gelukkig niet af te zien
[..]
Een bril is een sieraad! Zo woont er hier een paar deuren verderop een leuke meid die ik met bril knapper vind dan zonder
Jaa haal die oude maar snel wegquote:Op zaterdag 20 juni 2009 19:14 schreef Flena het volgende:
[..]
ja?![]()
die 2 die er het laatste op gezet zijn (van mij dan) die zijn van vandaag
Doe nie zo negatief over jezelf!quote:Op zaterdag 20 juni 2009 19:12 schreef Flena het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
ben helemaal weg van ze
![]()
![]()
![]()
naar mijn foto's ook?das nie slim he...word nachtmerrie vanacht voor je
Zijn bijna net zo leuk, als die foto's van jouquote:Op zaterdag 20 juni 2009 19:15 schreef Duimelot het volgende:
[..]zie dat jij ook een nieuwe drin hebt gheghe
wel beter dan de vorige![]()
Hoiquote:
Dacht dat jij altijd zo verwelkomt wordquote:
ik heb gewoon naar je geluisterdquote:Op zaterdag 20 juni 2009 19:17 schreef mrbox het volgende:
[..]
Jaa haal die oude maar snel wegDie van vandaag zijn echt stukken beter
Je lijkt daar positiever
Nou vind ik niet. Misschien had je een ander model moeten nemen maar ik vind m leuk staan hoor!quote:Op zaterdag 20 juni 2009 19:16 schreef Flena het volgende:
[..]
ja sommige mensen staat een bril kei leuk...maar ik heb gewoon geen brillenhoofd
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |