Heb je aids TS?quote:Op zaterdag 20 juni 2009 18:29 schreef electronique het volgende:
topic titel zegt genoeg denk ik
klacht: mensen die zeggen dat ik bleek ben
klacht 2: mensen die me geloven als ik zeg dat ik uit rusland kom en daarom zo bleek ben
klacht 3: mensen die me niet geloven als ik zeg dat ik zo bleek ben omdat ik een vampier ben
anti-klacht: sukkels van t-mobile hebben een fout gemaakt en daardoor heb ik 3 maanden gratis kunnen bellen
anti-klacht?quote:Op zaterdag 20 juni 2009 18:31 schreef Djahani het volgende:
Moet je teveel betalen ga je zeuren, krijg je het gratis ga je er een klacht over maken.
Metal.quote:Op zaterdag 20 juni 2009 18:33 schreef Wootism het volgende:
Gebruik make-up! Meteen resultaat!
[ afbeelding ]
Moet je nog echt meer plaatjes gaan posten dan.quote:
Sexy bleke meisjes zou ik wel geven hoorquote:Op zaterdag 20 juni 2009 19:16 schreef CantFazeMe het volgende:
[..]
Moet je nog echt meer plaatjes gaan posten dan.
Meuk.
Als ze nou ene beetje zou bij bruinen zou ze veel lekkerder zijn.quote:Op zaterdag 20 juni 2009 19:16 schreef Meddo het volgende:
[..]
Sexy bleke meisjes zou ik wel geven hoor
Ik denk dat we wel een paar dozen nodig gaan hebben voor jequote:Op zaterdag 20 juni 2009 19:15 schreef Lotusss het volgende:
Helpt bij mij... ik heb ook een hele bleke huid!
[ afbeelding ]
(Is een Bronzer btw... maar dan wél heel subtiel)
Of containers.quote:Op zaterdag 20 juni 2009 19:18 schreef Bob-B het volgende:
[..]
Ik denk dat we wel een paar dozen nodig gaan hebben voor je
Uhm... ken je me dan?quote:Op zaterdag 20 juni 2009 19:18 schreef Bob-B het volgende:
[..]
Ik denk dat we wel een paar dozen nodig gaan hebben voor je
Een bleke huid kan best mooi zijn, maar dit is wel heel erg bleek!quote:
<flauw modus> Dus het is waar: het is een engelquote:
flauw hoorquote:Op zaterdag 20 juni 2009 19:33 schreef termuis het volgende:
[..]
<flauw modus> Dus het is waar: het is een engel</flauw modus>
Jammer dat ik daar toch niet in geloof
Ja, jammer. Want nu kun je er zelfs in het donker niet fatsoenlijk overheenquote:
*Mental imagequote:Op zaterdag 20 juni 2009 19:35 schreef Adelante het volgende:
[..]
Ja, jammer. Want nu kun je er zelfs in het donker niet fatsoenlijk overheen
Ik neem je mee uit eten als jij je hele lichaam significant donkerder kan maken met één zo'n doosje.quote:Op zaterdag 20 juni 2009 19:24 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Uhm... ken je me dan?![]()
En kleding verhult ook al een hoop
Als ik mezelf constant anders moet voordoen dan dat ik ben, dan ben je :quote:Op zaterdag 20 juni 2009 19:43 schreef Bob-B het volgende:
[..]
Ik neem je mee uit eten als jij je hele lichaam significant donkerder kan maken met één zo'n doosje.
Jij begonquote:Op zaterdag 20 juni 2009 19:56 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Als ik mezelf constant anders moet voordoen dan dat ik ben, dan ben je :
[X] Ongeschikt
Ik wacht wel op iemand die me wel neemt zoals ik ben
Ik wil je wel nemen.quote:Op zaterdag 20 juni 2009 19:56 schreef Lotusss het volgende:
[..]
[X] Ongeschikt
Uhm.... nee. I respectfully decline.quote:
Ik weet allang dat je "[X] geschikt" bent.quote:Op zaterdag 20 juni 2009 19:58 schreef Bob-B het volgende:
[..]
Jij begon
Tevens ben ik al lang geschikt.
significant donkerder?quote:Op zaterdag 20 juni 2009 19:43 schreef Bob-B het volgende:
[..]
Ik neem je mee uit eten als jij je hele lichaam significant donkerder kan maken met één zo'n doosje.
pics ?quote:Op zaterdag 20 juni 2009 19:56 schreef Lotusss het volgende:
[..]
[X] Ongeschikt
quote:Op zaterdag 20 juni 2009 20:01 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Ik weet allang dat je "[X] geschikt" bent.
Alleen niet voor mij!
Ha!quote:Op zaterdag 20 juni 2009 19:24 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Uhm... ken je me dan?![]()
En kleding verhult ook al een hoop
Ik weet wat het betekent, vandaar mijn punt..quote:
Haha!quote:
dat zijn wo-termenquote:Op zaterdag 20 juni 2009 20:05 schreef fs180 het volgende:
[..]
Ik weet wat het betekent, vandaar mijn punt..
sig·ni·fi·cant bn, bw (statistiek) niet aan toeval toe te schrijven en dus betekenisvol
Ze moet dus belangerijk donkerder worden?
ja ikquote:Op zaterdag 20 juni 2009 20:06 schreef Quir het volgende:
Zijn er überhaupt nog mensen die op PI's letten?
Ok dus je kan lezen, maar niet interpreteren (www.vandale.nl voor je weer begint). Ik zeg dus eigenlijk dat het kleurverschil met één doosje significant moet zijn, of te wel betekenisvol, oftewel dat je het moet zien, oftewel dat er duidelijk verschil moet zijn. Ik kan even geen jip en janneke vertaal machine vinden, hier doe je het maar mee.quote:Op zaterdag 20 juni 2009 20:05 schreef fs180 het volgende:
[..]
Ik weet wat het betekent, vandaar mijn punt..
sig·ni·fi·cant bn, bw (statistiek) niet aan toeval toe te schrijven en dus betekenisvol
Ze moet dus belangerijk donkerder worden?
Als een vent kán je niet weten dat je met zo'n (klote)doosje toch wel aardig wat huid kan bedekken hoor...quote:Op zaterdag 20 juni 2009 20:10 schreef Bob-B het volgende:
[..]
Ok dus je kan lezen, maar niet interpreteren (www.vandale.nl voor je weer begint). Ik zeg dus eigenlijk dat het kleurverschil met één doosje significant moet zijn, of te wel betekenisvol, oftewel dat je het moet zien, oftewel dat er duidelijk verschil moet zijn. Ik kan even geen jip en janneke vertaal machine vinden, hier doe je het maar mee.
http://www.google.nlquote:Op zaterdag 20 juni 2009 20:08 schreef Fortitudo het volgende:
[..]
dat zijn wo-termen
die leer je niet op mbo
maakt niet uit
Nu maak je me echt nieuwsgierigquote:Op zaterdag 20 juni 2009 20:14 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Als een vent kán je niet weten dat je met zo'n (klote)doosje toch wel aardig wat huid kan bedekken hoor...
Maar dan nog, ik doe het alleen op mijn gezicht om niet ziekelijk bleek over te komen.
En met ziekelijk bedoel ik dat mensen letterlijk aan me vragen of ik me ziek voel, vooral 's winters...
Dat zal ik dan maar van jou aannemen.quote:Op zaterdag 20 juni 2009 20:08 schreef Fortitudo het volgende:
[..]
dat zijn wo-termen
die leer je niet op mbo
maakt niet uit
Okay, dan begrijpen wij elkaar.quote:Op zaterdag 20 juni 2009 20:10 schreef Bob-B het volgende:
[..]
Ok dus je kan lezen, maar niet interpreteren (www.vandale.nl voor je weer begint). Ik zeg dus eigenlijk dat het kleurverschil met één doosje significant moet zijn, of te wel betekenisvol, oftewel dat je het moet zien, oftewel dat er duidelijk verschil moet zijn. Ik kan even geen jip en janneke vertaal machine vinden, hier doe je het maar mee.
For the Union.quote:Op zaterdag 20 juni 2009 18:29 schreef electronique het volgende:
klacht 2: mensen die me geloven als ik zeg dat ik uit rusland kom en daarom zo bleek ben
Da!quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |