abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 22 juni 2009 @ 08:28:39 #91
108648 cattie
lieve moeder
pi_70243241
Wat ellendig dat ze dan toch zo'n last heeft! Beterschap voor je meisje!
pi_70243303
quote:
Op maandag 22 juni 2009 08:18 schreef cattie het volgende:
Maar Fee staat op het punt om naar haar eigen kamer te verhuizen, overdag slaapt ze er al. Ze wordt te groot voor haar wieg.
Dan is het inderdaad wel handig als ze slaapt, anders blijf je heen en weer lopen.
L. heeft om die reden bij ons geslapen tot hij nog maximaal 1x per nacht wakker werd.
pi_70243354
quote:
Op maandag 22 juni 2009 08:34 schreef freecell het volgende:
L. heeft om die reden bij ons geslapen tot hij nog maximaal 1x per nacht wakker werd.
Tsja, bij ons is dat geen optie. Jair is bijna net zo groot als de binnenkant van het ledikantje, dus erg veel rek zit er niet in. En om zijn hele bed nou bij ons in de kamer te plaatsen vind ik ook zo overdreven. Dan maar een tijdje 'snachts heen en terug wandelen.
  maandag 22 juni 2009 @ 08:51:17 #94
9247 texelonia
ploetermoeder
pi_70243469
Hannah past ook niet heel lang meer in de wieg vrees ik... En onze slaapkamer is beneden en die van haar boven. En ik ga echt niet paar keer per nacht naar boven en weer naar beneden Dus dat wordt of hele nacht bij ons in bed (ligt ze nu toch al grootste deel van de nacht, eigenlijk vanaf de eerste keer dat ze 's nachts wakker wordt), of een goedkoop bedje voor bij ons op de kamer. Onze woonkamer is namelijk ook boven, dus overdag slaapt ze wel gewoon op haar kamer. Bedje van haar kamer kan dan dus niet naar onze slaapkamer.

Vicky wat rot allemaal. Als ze echt kma heeft weten jullie nu iig wat het is en kan er hopelijk snel wat aan gedaan worden.
Rest your head close to my heart
Never to part, baby of mine
©Dumbo
While we try to teach our children all about life, our children teach us what life is all about.
  maandag 22 juni 2009 @ 08:54:40 #95
114177 Diaan73
Sinds 31-05-07: Peacewoman!!!
pi_70243504
Vicky, veel succes bij de ha straks, hopelijk verwijst hij jullie door en kunnen snel terecht bij de kinderarts.

Lennon was vanmorgen weer om kwart over 6 wakker, schreeuwen als een gek... wij denken dat hij misschien toch last heeft van doorkomende tandjes. Ze onderkaak waar de tanden komen is helemaal ruw, is dat ook iets wat bij tandjes doorkomen, hoort eigenlijk? Hij heeft geen rode wangen, maar dus wel een paar dagen verhoging en veel poepluiers gehad. Lennon wil trouwens niet bij ons in bed slapen, op zich vind ik dat niet zo erg maar als hij smorgens rond kwart over 6 wakker wordt en ik pas om kwart voor 7 uit bed hoef, is het toch wel lekker dat hij nog even bij ons wil liggen.. maar helaas. Gelukkig is hij maar af en toe zo vroeg wakker.

TheFrankey welkom
Make love, not war ☮
  maandag 22 juni 2009 @ 09:00:30 #96
108648 cattie
lieve moeder
pi_70243582
Onze slaapkamers liggen ook op verschillende verdiepingen en Fee´s ledikant past niet bij ons op de kamer. Dus binnenkort moet ik een paar keer per nacht trap op en af. Nou ja, nog een tijdje en dan slaapt ze wel door. Hoop ik.

Beterschap Lennon!
pi_70243599
Mjah, verschillende verdiepingen is wel even wat anders dan even je bed uit rollen, 5 stappen zetten, de speen er weer in stoppen, kusje geven en 5 stappen terug je eigen kamer in
pi_70243612
Is me nog nooit opgevallen dat de plekjes waar een tandje uitkomt ruw word Diaan...maar het zou kunnen. En zo heeft ieder kindje zowiezo zijn eigen "tekenen" die ook nog eens per keer kunnen verschillen.

Maar wilt ie ook niet gewoon bij jullie in bed spelen of knuffelen dan? Jammer hoor..
pi_70243640
quote:
Op maandag 22 juni 2009 07:40 schreef TheFrankey het volgende:
Nou wij hebben de eerste nacht thuis met Jesse gehad. Hij is zaterdag om 6:35 geboren en omdat mama nog een nachtje in het ziekenhuis moest blijven was hij vannacht voor het eerst thuis.

De voedingen waren om 12u 3u en 6u en dat ging redelijk. Borstvoeding komt niets waarschijnlijk dus rond 12u was hij al wel redelijk overstuur. Maar bijvoeding in de fles zorgde voor een volle luier en 3 uurtjes slaap.

Gaaaaaaaaaaaaaap .... dat dan wel weer
Je geeft bijvoeding bij borstvoeding? Waarom is dat? Ik lees dat er geen borstvoedig komt.. i'm confused.
pi_70243674
quote:
Op maandag 22 juni 2009 09:00 schreef cattie het volgende:
Onze slaapkamers liggen ook op verschillende verdiepingen en Fee´s ledikant past niet bij ons op de kamer. Dus binnenkort moet ik een paar keer per nacht trap op en af. Nou ja, nog een tijdje en dan slaapt ze wel door. Hoop ik.

Beterschap Lennon!
Elin slaapt ook nog steeds niet door.. gelukkig slaapt ze nu wel van 20:30 tot 24:00/ 00:30 eerst deed ze dat in kleine etappes. nu komt ze steevast om die tijd, daarna om 3:00
dus ze begint iig iets concequenter te worden.
feest
pi_70243699
quote:
Op maandag 22 juni 2009 09:04 schreef Kleurdoos het volgende:

[..]

Je geeft bijvoeding bij borstvoeding? Waarom is dat? Ik lees dat er geen borstvoedig komt.. i'm confused.
Ik denk dat ze flesvoeding erbij gaven omdat borstvoeding waarschijnlijk niet lukte en de kleine toch wel erge honger had
  maandag 22 juni 2009 @ 09:08:21 #102
108648 cattie
lieve moeder
pi_70243704
Kleurdoos, fijn dat het wat beter gaat. Hopelijk slaapt Elin nu binnenkort echt door. Fee is de laatste nachten om de 1,5 uur wakker.
pi_70243742
quote:
Op maandag 22 juni 2009 09:08 schreef Bla_Bla_Bla het volgende:

[..]

Ik denk dat ze flesvoeding erbij gaven omdat borstvoeding waarschijnlijk niet lukte en de kleine toch wel erge honger had
ja maar hij is toch zaterdag pas geboren.. de eerste 3 dagen kwam er bij mij niet meer uit dan colostrum.. op de 4e dag kreeg ik stuwing. Ik mocht helemaal niet bijvoeden..omdat ik de natuur zijn beloop moest laten gaan volgens de kh
pi_70243771
quote:
Op maandag 22 juni 2009 09:08 schreef cattie het volgende:
Kleurdoos, fijn dat het wat beter gaat. Hopelijk slaapt Elin nu binnenkort echt door. Fee is de laatste nachten om de 1,5 uur wakker.
Oeh dat is kut.
Elin heeft gisteren en vandaag om 5:00 besloten wakker te worden en te gaan spelen.. ook al zo'n prachtplan
pi_70243801
quote:
Op maandag 22 juni 2009 09:06 schreef Kleurdoos het volgende:

[..]

Elin slaapt ook nog steeds niet door.. gelukkig slaapt ze nu wel van 20:30 tot 24:00/ 00:30 eerst deed ze dat in kleine etappes. nu komt ze steevast om die tijd, daarna om 3:00
dus ze begint iig iets concequenter te worden.
feest
Ik had laatst hardop gezegd dat we zo'n geluk hebben met onze kleine slaapster, prompt ging ze die nacht om het uur huilen voor de speen. Had echt shit geslapen dus die nacht.. Heb best wel diep respect voor de mama's die er nog een paar keer per nacht uit moeten!

Mila slaapt nu alweer een poosje van half 9 tot half 9, ik besef me echt dat dat best wel weelde is
pi_70243837
quote:
Op maandag 22 juni 2009 09:11 schreef Kleurdoos het volgende:

[..]

ja maar hij is toch zaterdag pas geboren.. de eerste 3 dagen kwam er bij mij niet meer uit dan colostrum.. op de 4e dag kreeg ik stuwing. Ik mocht helemaal niet bijvoeden..omdat ik de natuur zijn beloop moest laten gaan volgens de kh
hm, tja geen idee hoe zoiets werkt eerlijk gezegd. ik heb geen bv gegeven
Maar... je kindje moet toch eten? Ik weet dat ze bij Dana echt hebben lopen klote met het flesje omdat ze niet goed dronk en dat was toch wel een vereistte om weg te mogen uit t ziekenhuis..
  maandag 22 juni 2009 @ 09:16:16 #107
108648 cattie
lieve moeder
pi_70243838
Zo Raissa, dat is heerlijk!
Baby's kunnen de eerste 48 uur zonder voeding, als er dan nog niet gedronken is aan de borst moet er een flesje in. Eerder hoeft niet, uitzonderingen daar gelaten.
  maandag 22 juni 2009 @ 09:19:56 #108
114177 Diaan73
pi_70243904
quote:
Op maandag 22 juni 2009 09:02 schreef Bla_Bla_Bla het volgende:
Is me nog nooit opgevallen dat de plekjes waar een tandje uitkomt ruw word Diaan...maar het zou kunnen. En zo heeft ieder kindje zowiezo zijn eigen "tekenen" die ook nog eens per keer kunnen verschillen.

Maar wilt ie ook niet gewoon bij jullie in bed spelen of knuffelen dan? Jammer hoor..
Als hij zo schreeuwend wakker wordt smorgens wil hij dat niet, als ik hem dan mee naar beneden neem en op de bank met hem ga zitten, is het goed. Nadat hij een fles heeft gehad of gewoon rustig wakker wordt, dan wil hij dat wel. Ik kan me herinneren dat Twan dat vroeger ook had.

Morgen naar cb, ga ik daar ook nog even vragen. Ik ga vandaag in ieder geval dentinox of chamident en een bijtring kopen.
Make love, not war ☮
  maandag 22 juni 2009 @ 09:21:47 #109
9247 texelonia
ploetermoeder
pi_70243931
Ik had niet zo'n moeite met de nachtvoedingen. Tussen de voedingen door sliep ik prima en voelde me dus niet een wandelend lijk ofzow Maar sinds een week of 2 begint het me toch een klein beetje op te breken... Ik slaap nu zelf minder goed tussen de voedingen door, geen idee wat er anders is...
©Dumbo
While we try to teach our children all about life, our children teach us what life is all about.
pi_70243950
Jeetje Cattie, om de 1,5 uur wakker is ook pittig zeg!! Hopelijk gaat Fee snel weer beter slapen!
Raissa, wat een luxe zeg!!

Babietjes hebben een reserve waar ze in principe 3 dagen op kunnen teren...

Wij zijn naar de huisarts!
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_70243969
quote:
Op maandag 22 juni 2009 09:16 schreef Bla_Bla_Bla het volgende:

[..]

hm, tja geen idee hoe zoiets werkt eerlijk gezegd. ik heb geen bv gegeven
Maar... je kindje moet toch eten? Ik weet dat ze bij Dana echt hebben lopen klote met het flesje omdat ze niet goed dronk en dat was toch wel een vereistte om weg te mogen uit t ziekenhuis..
mja colostrum was voldoende volgens de lact. al had ik ook wel t idee dat Elin wat voeding kon gebruiken.Ze was meer afgevallen dan mocht maar na de stuwing had ze er alweer 200 gram opgedronken.
  maandag 22 juni 2009 @ 09:27:12 #112
9247 texelonia
ploetermoeder
pi_70244023
colostrum is zelfs heel belangrijk heb ik begrepen...
Hannah is ook meer afgevallen dan mocht, maar gelukkig begon ze op tijd weer aan te komen waardoor ik niet afgekolfde melk hoefde bij te voeden. Afvallen in het begin is normaal, en als een baby geen honger heeft gaan ze toch ook minder moeite doen om die tepel te zoeken en te leren drinken...
©Dumbo
  maandag 22 juni 2009 @ 09:28:26 #113
114177 Diaan73
pi_70244055
ow dan klaag ik dat Lennon zo vroeg wakker is, lees ik vervolgens dat Fee om het 1,5 uur wakker is. Jeetje dat lijkt me heel erg zwaar!!

Raissa, jullie hebben het inderdaad erg getroffen
Make love, not war ☮
pi_70244082
quote:
Op maandag 22 juni 2009 09:22 schreef Vicky het volgende:
Jeetje Cattie, om de 1,5 uur wakker is ook pittig zeg!! Hopelijk gaat Fee snel weer beter slapen!
Raissa, wat een luxe zeg!!

Babietjes hebben een reserve waar ze in principe 3 dagen op kunnen teren...

Wij zijn naar de huisarts!
Succes!
pi_70244169
Succes Vicky!
Hier ook weer dankzij de donkere kamer kwart over 7 wakker, dus ik mag ook niet klagen van 18.30 tot 07.15
Nog ruim een week en dan issie alweer 1
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_70244181
quote:
Op maandag 22 juni 2009 09:27 schreef texelonia het volgende:
colostrum is zelfs heel belangrijk heb ik begrepen...
Hannah is ook meer afgevallen dan mocht, maar gelukkig begon ze op tijd weer aan te komen waardoor ik niet afgekolfde melk hoefde bij te voeden. Afvallen in het begin is normaal, en als een baby geen honger heeft gaan ze toch ook minder moeite doen om die tepel te zoeken en te leren drinken...
dat drinken was hier geen probleem.. ze lag er vanaf de minuut dat ze eruit plopte, constant aan
maar het duurde dus even voor de 'echte' melk op gang kwam.
pi_70244388
zooo heel weekend geen Fok gezien. Het was druk, nu even bijkomen en bijlezen. Overigens kon ik hier vaker vertellen over Seb die om vijf uur wakker is, hij heeft nu al twee dagen tot kwart over zeven geslapen en dan fles en weer naar bed en weer twee uur slapen.
ti amo pił di ieri ma meno di domani
pi_70244465
Koen ook al bijna 1 wanneer vieren jullie het LL
Ik ben er niet heel erg emo onder, maar ze vroegen me op mn werk of ik woensdag middag mee kon naar een presentatie over iets. En dat zou dan betekenen dat ik Dana ruim een uur laten zou kunnen ophalen als normaal... En dus heb ik gezegd dat ik t niet ga halen om daar bij te zijn zou ik normaal nooit zeggen...maar ik wil op dr eerste verjaardag toch wel fijn samen kunnen eten en dr verjaardag een beetje vieren

Dana kwam gister trouwens voor t eerst echt naar me toe kruipen toen ik met dr op de grond aan het spelen was om op schoot te kruipen, zich aan me op te trekken tot staan om me vervolgens een knuffel te geven
pi_70244549
Hoezee Seb!
das lekker voor jullie!
pi_70244581
Ik heb overigens wel afgekolfde melk bij moeten voeden. Seb was na vier dagen gewogen en was toen uiteraard afgevallen drie dagen later was hij nog meer afgevallen en toen vond de VK dat ik maar moest gaan kolven en bij moest voeden. Maar echt uitleg heeft ze niet gegeven want ze was met een bevalling bezig. Ik had gelukkig een handkolf want het was dus zondag. Ik moest toen zoveel mogelijk kolven en alles aan Seb geven. Maar dat was dus 70 cc. Geef alles maar aan Seb zei de vk aan de telefoon. Mijn kraamhulp vond dat belachelijk veel om 70 cc te geven na een voeding aan een 5 dagen oude baby. Dus hebben we 30 of zo gegeven en toen later nog eens 30. Twee dagen later kwam een van de andere Vk's weer wegen en toen was meneer 50 gram aangekomen, die VK zei dat bijvoeden helemaal niet nodig was geweest Ik had het even helemaal gehad met die VK adviezen. Vanaf dat moment heb ik alleen nog maar naar mezelf geluisterd. (en mijn kraamhulp met 20 jaar ervaring)
ti amo pił di ieri ma meno di domani
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')