het blijven GLUTEN!! voor een kind wat nog geen 6 maanden is...quote:foto Op zaterdag 20 juni 2009 17:35 schreef DJMO het volgende:
en ach als hij die biscuitsmaak lekker vind? hij krijgt het niet elke dag he
Ik zou het niet weten maar het is in ieder geval lekkerder en knaagbestendigerquote:foto Op zaterdag 20 juni 2009 19:21 schreef Kleurdoos het volgende:
ik las ook iets over zuurdesembrood..dat dat beter is?
Oh, als we hier toch weer verder gaan, dan doe ik mijne ook nog een keer. Hoevaak heb je wel niet gezegd dat ze het zelf moet weten? Laat dat mens met rust als ze het toch allemaal niet goed doet. Het is toch al te laat en nou weten we het welquote:Op zaterdag 20 juni 2009 19:01 schreef p_iglet het volgende:
even nog een keer mijn reactie
[..]
het blijven GLUTEN!! voor een kind wat nog geen 6 maanden is...
ik verbaas me zowieso al enorm over wat je JJ al geeft, maar gluten onder de 6 maanden is ook niet voor niets bij wet verboden!!!
flinke kans op darmbeschadigingen en verhoogde kans op coeliakie etc...
maar ja je moet het allemaal zelf weten
Hij mag alles hebben wat een "normaal" kind ook mag.quote:Op zaterdag 20 juni 2009 19:23 schreef p_iglet het volgende:
ingrid, misschien kun je bij Tyler het nog even met het CB of de kinderarts overleggen?
Ik weet niet hoe het met gluten zit aangezien Tyler problemen met zijn darmen had.
psiesquote:Op zaterdag 20 juni 2009 19:37 schreef k_i_m het volgende:
[..]
Oh, als we hier toch weer verder gaan, dan doe ik mijne ook nog een keer. Hoevaak heb je wel niet gezegd dat ze het zelf moet weten? Laat dat mens met rust als ze het toch allemaal niet goed doet. Het is toch al te laat en nou weten we het wel.
Fijn dat je nergens rekening mee hoeft te houden.quote:foto Op zaterdag 20 juni 2009 19:37 schreef _Ingrid_ het volgende:
[..]
Hij mag alles hebben wat een "normaal" kind ook mag.
Niet dat ik nu meteen broodkorsten ga geven. Maar handig om te weten dat het mag nu.
Groente wil nog niet best, fruit gaat goed. Leuk dat je vooruitgang kunt merken in het eten van de lepel.
Het slapen zonder bakerzak overdag gaat trouwens steeds beter!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop