idd ik zie het probleem ook niet echt in , heel het zuiden van de USA is zo ontstaanquote:Op zaterdag 20 juni 2009 18:24 schreef Rosbief het volgende:
Ja, met je broer is toch niet raar ofzo? Dat hebben alle zussen weleens gedaan volgens mij.
Ja ik weet dus niet wat ik moe denken. Ik weet het ook niet helemaal zeker..quote:Op zaterdag 20 juni 2009 18:25 schreef Leanne het volgende:
ik moet er niet aan denken. maarja, dat heb je met die kampers
'tuurlijk wel. In een goede relatie kun zoiets gewoon bespreken.quote:Op zaterdag 20 juni 2009 18:27 schreef tom_das_bom het volgende:
[..]
Ja ik weet dus niet wat ik moe denken. Ik weet het ook niet helemaal zeker..
MAarja ik kan toch niet zomaar vragen of het waar is..?
Nee gewoon echt broer en zusquote:Op zaterdag 20 juni 2009 18:28 schreef babipangang het volgende:
zijn het wel echte broer en zus? of stiefbroer oid?
Mja dat vind ik ook wel, maar dit gaat toch wel ver. Het is niet helemaal normaal natuurlijk!quote:Op zaterdag 20 juni 2009 18:28 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
'tuurlijk wel. In een goede relatie kun zoiets gewoon bespreken.
incest!quote:Op zaterdag 20 juni 2009 18:29 schreef Mejuffrouw het volgende:
Dat heet geen vreemd gaan, dat heeft een andere naam.
Of je praat er niet over en je blijft met dit onzekere gevoel zitten en het nooit zeker weten, óf je gaat gewoon het gepsrek aan waarna je meer zekerheid hebt.quote:Op zaterdag 20 juni 2009 18:29 schreef tom_das_bom het volgende:
[..]
Mja dat vind ik ook wel, maar dit gaat toch wel ver. Het is niet helemaal normaal natuurlijk!
incesttokkiesquote:Op zaterdag 20 juni 2009 18:29 schreef Mejuffrouw het volgende:
Dat heet geen vreemd gaan, dat heeft een andere naam.
Ik ga het vanavond mee maken.quote:Op zaterdag 20 juni 2009 18:32 schreef tom_das_bom het volgende:
[..]
Ja maar wat moet ik doen dan? Heef t niemand dit ooit meegemaakt?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |