Dit had bij verwachte reakties moeten staan.quote:Op zaterdag 20 juni 2009 17:35 schreef Daffodil31LE het volgende:
Alles kan. Zelfs een fatsoenlijke OP maken. Als je er maar in gelooft.
Ik heb het aanpast....quote:Op zaterdag 20 juni 2009 17:35 schreef beelz het volgende:
Wat? Geen subklacht en antiklacht? Kuttopic.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja oké maar ik bedoel meer dat mensen denken dat écht alles kan zolang je er maar in gelooft. Snap je?quote:Op zaterdag 20 juni 2009 17:41 schreef PhifeDawg het volgende:
Mwoah op zich zit er wel wat in. Als ik hier nu zeg dat ik later in een Mercedes S-Klasse wil rond rijden dan lukt dat echt wel als ik er alles voor geef.
Zolang ze erin geloven denken ze dat ze echt alles kunnen jaquote:Op zaterdag 20 juni 2009 17:43 schreef Nieuweling. het volgende:
[..]
Ja oké maar ik bedoel meer dat mensen denken dat écht alles kan zolang je er maar in gelooft. Snap je?
Dat hangt er vanaf wat je met écht alles bedoelt. Specifieker, graag.quote:Op zaterdag 20 juni 2009 17:43 schreef Nieuweling. het volgende:
[..]
Ja oké maar ik bedoel meer dat mensen denken dat écht alles kan zolang je er maar in gelooft. Snap je?
Ik hoop hetquote:Op zaterdag 20 juni 2009 18:18 schreef Paul het volgende:
Ik geloof erin dat ik ooit mod ga worden![]()
Dus het gaat ooit gebeuren, want ik geloof erin
Lekker overzichtelijk.quote:Op zaterdag 20 juni 2009 21:42 schreef Seam het volgende:
Subklachten
Anti-klachten
Verwachte reacties
Geloven is een ding, maar met geloof alleen kom je er nietquote:Op zaterdag 20 juni 2009 17:35 schreef Daffodil31LE het volgende:
Alles kan. Zelfs een fatsoenlijke OP maken. Als je er maar in gelooft.
quote:Op zondag 21 juni 2009 12:08 schreef Paul het volgende:
Met hetzelfde gemakt gooi je het in de afvalbak
quote:Op zondag 21 juni 2009 12:43 schreef Biels het volgende:
"Ik had wel WO kunnen doen, maar ik deed mijn best gewoon niet!"
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |