Dat doe ik eigenlijk ook meestal, ook bij die van jou dus...quote:Op zaterdag 27 juni 2009 20:16 schreef Suzanna het volgende:
Ik geniet ook vaak van de foto's van de kleintjes hier zonder op iedereen te reageren dus ik snap het eigenlijk wel heel goed.
Die broccoli of die tong?quote:Op zaterdag 27 juni 2009 20:21 schreef lcicle het volgende:
Bass-Miss, die broccoli kan echt niet he.
quote:Op zaterdag 27 juni 2009 20:19 schreef Bass-Miss het volgende:
[..]
Dat doe ik eigenlijk ook meestal, ook bij die van jou dus......
Gewoon ff glimlachen achter de computer maar dan dikwijls niks posten...
Niet kwaad bedoeld dus.
Ja, er is maar 1 groep per dag en het hangt van de dag af waar een kindje terechtkomt. Ze maken geen verschil in leeftijden dus de kinderen van 2 jaar 3 maanden zitten in de zelfde groep als kindjes van bijna 4. Gaat eigenlijk heel goed! Emma en Julia samen gaat ook prima, Julia voelde zich zelfs veel sneller thuis doordat ze bij haar zus kwam en huilde de eerste keer wel toen ik wegging, maar toen ze Emma zag was het gelijk weer goed. Heel erg schattig!quote:Op zaterdag 27 juni 2009 22:29 schreef poemojn het volgende:
Zitten Emma en Julia in dezelfde peuterspeelzaalgroep? Wat een leuke foto's Suzanne
Gister was ie jarig...grappig trouwens, je man heb ik nu wel gezien maar jou nog nooitquote:Op zondag 28 juni 2009 17:14 schreef bixister het volgende:
stout, is je zoon vandaag jarig?(had G wel een kadootje mee kunnen nemen..
) gefeliciteerd nog in elk geval, hij kijkt er erg blij bij!
In alle aspecten: Wat een fantastische foto!quote:
Kady is zo'n mooi meisjequote:Op zondag 28 juni 2009 20:32 schreef DIGGER het volgende:
[..]
In alle aspecten: Wat een fantastische foto!
(Glenn zou zeggen, orechiette erbij en klaar is m'n lievelingsgerecht)
Lang geleden dat ik van mijn (onze) kids iets geplaatst heb, doe het ook bewust niet vaak, maar dagen zoals deze zorgen voor een mooie belichting en mooie buitentaferelen:
[ afbeelding ]
Glenn
[ afbeelding ]
Kady
Laten we maar zeggen dat mijn moeder nogal enthousiast is en het niet door had dat ik dat toch wel speciaal vondquote:Op maandag 29 juni 2009 08:33 schreef freecell het volgende:
En hoezo waren ze zonder jou aan de taart begonnen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |