Oeps.quote:Op vrijdag 26 juni 2009 20:19 schreef Suzanna het volgende:
Ik vraag me af of mijn foto's wel geplaatst zijn?
quote:Op zaterdag 27 juni 2009 11:44 schreef Suzanna het volgende:
Spuuglokje, bedankt voor je reactie, lief dat je nog even terugkeek.
Misschien stom, maar ik krijg doordat ik al een tijdje niks meer heb gepost en nu wel wat actiever weer wat op Fok! geplaats had in verschillende topics, maar eigenlijk totaal geen reacties kreeg, een beetje het idee dat ik onzichtbaar ben...dat voelt heel erg raar en vervelend om eerlijk te zijn.
Dus lief dat je toch even reageerde.
Jelief, Emma is echt een lekkere meid en die van jou ook zo te zien op de foto's!
quote:Op zaterdag 27 juni 2009 12:23 schreef tessie het volgende:
Suzanna, ik had jouw foto´s ook ff gemist, ook te snel naar de laatste pagina gegaan. Wel super leuk, die kleine indiaantjes!![]()
En Jolie en Elin, zulke mooie meiden allebei!![]()
[ afbeelding ]
Dat handje(en check die koele kleurdoos kikkermuts op de achtergrond
)
[ afbeelding ]
Relaxen bij papa op schoot
Ik dacht al dat het aan mij lag...quote:Op zaterdag 27 juni 2009 15:21 schreef Moonah het volgende:
Daar Magneet mij adviseerde me te laten behandelen toen ik hem (goedbedoeld) per PM adviseerde die foto met banaan weg te halen, ben ik toch wel benieuwd of ik de enige ben die het niet zo slim vindt een dergelijke foto openbaar te plaatsen...
ik eet zelf geen banaan in het openbaar om die redenquote:Op zaterdag 27 juni 2009 15:21 schreef Moonah het volgende:
Daar Magneet mij adviseerde me te laten behandelen toen ik hem (goedbedoeld) per PM adviseerde die foto met banaan weg te halen, ben ik toch wel benieuwd of ik de enige ben die het niet zo slim vindt een dergelijke foto openbaar te plaatsen...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |