quote:Op zaterdag 20 juni 2009 16:50 schreef Raissa het volgende:
[..]
De rillingen lopen over mijn rug bij de gedachte dat er een slak op mijn arm zou zittenDapper hoor!
En laatste foto's:quote:Op zaterdag 20 juni 2009 16:39 schreef poemojn het volgende:
Nog een slakkenvriendinnetjeLief, Myrthe maakt graag slakkenparadijzen altijd
(aarde op 't terras met bloemetjes en blaadjes erin gestoken).
Wat een schattige foto van Storm en Elodie!
Die zonnebrilbaby's
Mila trekt alleen haar jurkjes het liefst over haar hoofdquote:Op zaterdag 20 juni 2009 17:00 schreef LovelyLady het volgende:
Tess en Kobus![]()
*rammel*
Raissa, wat een lekker moppie is Mila toch, leuk jurkje ook.
Maria, met slakje, ze heeft hem toch geen pijn gedaan he? Sander doet altijd liefkozend en trapt ze daarna fijn *ieuw*
Wat een prachtige ogen heeft Amber zeg! *zwijmel*quote:Op zaterdag 20 juni 2009 22:47 schreef Vicky het volgende:
Ieuwww.. Maria.. die slak!!
Milapretlettertje
Kobuswat een mooi koppie!!
Merellekkere bolle toet!
Hihi Seleste, leuke foto!
[ afbeelding ]
mijn meiden![]()
wat een rijkdom!!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 19% gewijzigd door Lishe op 21-06-2009 16:12:32 ]Geluk zit in een klein Wolkje
Wil degene die vroeg om een witte kerst ook even vragen naar een mooie zomer?
Dat wilde ik nou net zeggen!quote:Op zondag 21 juni 2009 19:38 schreef Lois het volgende:
Luuke heeft duidelijk de krullen van papa
Prachtige meiden zijn het Lishe, je zult wel een hoop complimentjes hebben gehad
Leuke foto's weer allemaal, echt teveel om op te noemen sorry.
Pas toen ik had gepost bedacht ik dat je het inderdaad ook makkelijk als luguber plaatje kan zien ja, vooral door de witte lakentjes en kleertjes. Maar je ziet wel duidelijk aan de pootje dat het een bedje is hoor!quote:Op zondag 21 juni 2009 23:29 schreef Jelief het volgende:
Ik vind het een tikkie luguber, zo met dat wit en donkere houtmaar goed het is wel heellief dat hij nu ook in dat wiegje ligt, we hebben hem eerder niet gebruikt omdat er geen plek voor was op onze slaapkamer, nu nog effies en als weverhuisd zijn kan Emma haar poppen er in doen
dat vinden er meerquote:
spillepootjesquote:Op dinsdag 23 juni 2009 11:01 schreef oeke het volgende:
Vicky, wat een vrolijke foto van jullie drie! En die beentjes van Tess![]()
Het zijn echt zussies zeg
quote:
quote:
nu al aan het denkenquote:Op woensdag 24 juni 2009 16:09 schreef XXXKarinXXX het volgende:
whaha die rimpels van Tess!
Mijn mooierd
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 24 juni 2009 17:32 schreef Fuente het volgende:
Dank je welJa ze is echt een blij meisje, we noemen haar vaak 'blijhasses'
![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |