quote:Op zaterdag 20 juni 2009 16:11 schreef Duimelot het volgende:
ik heb besloten dat ik me dalijk ga douchen en naar de winkel ga
maar wil eerst bedenken wat voor lekkers ik mee ga nemen......
hmmmm waar heb ik zin in!?
eh wat voor genre kijk je het liefstquote:Op zaterdag 20 juni 2009 16:14 schreef Duimelot het volgende:
[..]
[..]
iemand nog goeie dvd tips ook??
paar leuke nsfw-titels om samen te kijken?quote:Op zaterdag 20 juni 2009 16:14 schreef Duimelot het volgende:
[..]
[..]
iemand nog goeie dvd tips ook??
jij zit al bij flenaquote:Op zaterdag 20 juni 2009 16:15 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
paar leuke nsfw-titels om samen te kijken?
goeie horror, (psychologische) thrillers en romantische comedyquote:Op zaterdag 20 juni 2009 16:15 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
eh wat voor genre kijk je het liefst
quote:Op zaterdag 20 juni 2009 16:18 schreef Duimelot het volgende:
[..]
goeie horror, (psychologische) thrillers en romantische comedy
ook wel avontuur of WO films maar vanavond niet....
welke titel?quote:Op zaterdag 20 juni 2009 16:20 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
beangstigend leuke romatische comdey, kan geregeld worden
sja heb enorm getwijfeld tussen feestje bij snuit of dvd.....quote:Op zaterdag 20 juni 2009 16:22 schreef Snuitebolletje het volgende:
Ja! Films, daar heb ik geen tijd voor vanavond!
Thrustmaster_Specialquote:
Daar maak je maar tijd voor!quote:Op zaterdag 20 juni 2009 16:22 schreef Snuitebolletje het volgende:
Ja! Films, daar heb ik geen tijd voor vanavond!
Hebben de dames, ook weer even rustquote:Op zaterdag 20 juni 2009 16:23 schreef Q. het volgende:
[..]
Daar maak je maar tijd voor!
Ik ga vanavond helemaal niets doen, ben nog niet 100% weer, nog even een avondje uitzieken zodat ik deze week weer helemaal er tegenaan kan.
Ja inderdaad. Ze zei ook dat ik mijzelf niet druk moet maken...quote:Op zaterdag 20 juni 2009 16:02 schreef Duimelot het volgende:
[..]
spannend! maar zal wel in orde zijn, is toch meestal zo, maar beter t zekere voor t onzekere!
ANOVA krijgen wij volgend jaarquote:Op zaterdag 20 juni 2009 16:05 schreef Ofresca het volgende:
[..]
Ga ook econometrie doen.Maar bij de ANOVA-tabellen wordt het wel veel werk. Gelukkig worden die op het tentamen gegeven.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |