jah dat en t feit dat ie 22 is hequote:Op zaterdag 20 juni 2009 18:33 schreef getl0st het volgende:
[..]
Als je je daardoor echt laat weerhouden.. dan moet je eerlijk zijn tegen hem
Niet meteen, eerst etenquote:Op zaterdag 20 juni 2009 18:34 schreef Duimelot het volgende:
[..]
ja en wie bepaald dat!?
volgens 'cijfers liegen niet' is sex op date 6 heel normaal....
vroeger toen we pubers waren hadden we toch ook weken lang genoeg aan kusjes geven en handje vasthouden, waarom moet er nu meteen geneukt worden!?!?
quote:Op zaterdag 20 juni 2009 18:35 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
Niet meteen, eerst eten
quote:Op zaterdag 20 juni 2009 18:35 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
Niet meteen, eerst eten
ik ben al 4 jaar lang 28 lentes jongquote:Op zaterdag 20 juni 2009 18:36 schreef Lub_ya het volgende:
[..]
hoe oud ben jij dan als ik vragen mag?
Moet nog beginnen, heb al die tijd op je gewachtquote:Op zaterdag 20 juni 2009 18:36 schreef Duimelot het volgende:
[..]
![]()
eten is al op, was lekker had meer moeten maken
quote:Op zaterdag 20 juni 2009 18:37 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
Moet nog beginnen, heb al die tijd op je gewacht
oh okquote:
Maak nu maar een bak nasi, die 4 gangen maaltijd laat ik maar zittenquote:Op zaterdag 20 juni 2009 18:37 schreef Duimelot het volgende:
[..]
oh nu voel ik me schuldig
wat ga je eten?
4 gangen nog welquote:Op zaterdag 20 juni 2009 18:38 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
Maak nu maar een bak nasi, die 4 gangen maaltijd laat ik maar zitten
nee saai hequote:
oooh vervelend zijn is leukquote:Op zaterdag 20 juni 2009 18:39 schreef Flena het volgende:
[..]
nee saai he![]()
en ik verveel me echt gigantisch! dus ik zit nu aan de wijn...dus dan ben ik straks aangeschoten en dan word ik vervelend
Waar maak je een probleem vanquote:Op zaterdag 20 juni 2009 18:38 schreef Duimelot het volgende:
[..]
oh ok
maar hij is zooooooooooooo cute he
en wel volwassen voor zn leeftijd enzo dat wel
maar tja t blijft 22 he
*meld*quote:Op zaterdag 20 juni 2009 18:40 schreef Duimelot het volgende:
[..]
oh je hebt een dochtertjeleuk
tja nee dan wordt t thuis tipsy en vervelend worden
ja 2 zelfsquote:Op zaterdag 20 juni 2009 18:40 schreef Duimelot het volgende:
[..]
twee dochtertjes toch Flena?quote:Op zaterdag 20 juni 2009 18:40 schreef Duimelot het volgende:
[..]
omdat ie 22 is!!! ik ben 32 en heb 3!!!! kinderenquote:Op zaterdag 20 juni 2009 18:41 schreef getl0st het volgende:
[..]
Waar maak je een probleem van
Als ie nou alleen om te neuken zou komen.. prima..
maar als er meer in zit.. why the hell not?!
Simpel omdat iedere man die met jou op date mag dat hoopt. Al eens goed in de spiegel gekeken? Wat ben jij een plaatje!quote:Op zaterdag 20 juni 2009 18:34 schreef Duimelot het volgende:
[..]
ja en wie bepaald dat!?
volgens 'cijfers liegen niet' is sex op date 6 heel normaal....
vroeger toen we pubers waren hadden we toch ook weken lang genoeg aan kusjes geven en handje vasthouden, waarom moet er nu meteen geneukt worden!?!?
Kan je niet in de buurt ergens na toe, daar hebben ze tenslotte de babyfoon voor uitgevondenquote:Op zaterdag 20 juni 2009 18:41 schreef Flena het volgende:
[..]
ja 2 zelfs
ja dan zit er niks anders op he dan thuis blijven
leuk, hoe oud zijn ze?quote:Op zaterdag 20 juni 2009 18:41 schreef Flena het volgende:
[..]
ja 2 zelfs
ja dan zit er niks anders op he dan thuis blijven
Niet mee eens, als jij denkt dat hij dat wel kan..quote:Op zaterdag 20 juni 2009 18:42 schreef Duimelot het volgende:
[..]
omdat ie 22 is!!! ik ben 32 en heb 3!!!! kinderen
zoiets kan gewoonweg niet.
nee niks in de buurt hierquote:Op zaterdag 20 juni 2009 18:43 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
Kan je niet in de buurt ergens na toe, daar hebben ze tenslotte de babyfoon voor uitgevonden
En nu ben je weer 32, kan het niet volgen zoquote:Op zaterdag 20 juni 2009 18:42 schreef Duimelot het volgende:
[..]
Ik ga ook niet voor een 22 jarigequote:Op zaterdag 20 juni 2009 18:42 schreef Duimelot het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 20 juni 2009 18:43 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Simpel omdat iedere man die met jou op date mag dat hoopt. Al eens goed in de spiegel gekeken? Wat ben jij een plaatje!![]()
![]()
Goed als je je aan die standpunten houden kan![]()
quote:Op zaterdag 20 juni 2009 18:44 schreef Sinceria het volgende:
Belt net mijn vader op, dat hij zijn kat net dood in de tuin heeft gevonden. Zijn stem brak helemaal, echt vreselijk om te horen.
eeerst meemaken, dan pas gelovenquote:Op zaterdag 20 juni 2009 18:42 schreef Flena het volgende:
[..]
nee ik ben niet leuk als ik vervelend ben
quote:Op zaterdag 20 juni 2009 18:45 schreef Lub_ya het volgende:
[..]
Ik ga ook niet voor een 22 jarige![]()
dus snap je wel, alhoewel jouw situatie anders is
quote:Op zaterdag 20 juni 2009 18:44 schreef Sinceria het volgende:
Belt net mijn vader op, dat hij zijn kat net dood in de tuin heeft gevonden. Zijn stem brak helemaal, echt vreselijk om te horen.
quote:Op zaterdag 20 juni 2009 18:45 schreef Lub_ya het volgende:
[..]
Ik ga ook niet voor een 22 jarige![]()
dus snap je wel, alhoewel jouw situatie anders is
ik denk dat er meer in m zit hij is behoorlijk volwassenquote:Op zaterdag 20 juni 2009 18:44 schreef getl0st het volgende:
[..]
Niet mee eens, als jij denkt dat hij dat wel kan..
Maar volgens mij weet je al dat hij dat niet kan en wil je hem verder alleen als toyboy
leuk leuk, zijn ze altijd bij jou? of gaan ze ook naar papa?quote:Op zaterdag 20 juni 2009 18:44 schreef Flena het volgende:
[..]
nee niks in de buurt hier![]()
ze zijn 5 jaar en 3 jaar duim
Jonger mag ook wel, alleen ben het wel gewend om een oudere vriendin te hebbenquote:
Snap je gevoel wel, maar is dat niet zijn keuze?quote:Op zaterdag 20 juni 2009 18:46 schreef Duimelot het volgende:
[..]
ik denk dat er meer in m zit hij is behoorlijk volwassen
maar ik kan en wil m die kans niet eens geven omdat IK me er dan schuldig onder zou voelen, iemand van 22 moet leven en genieten en niet zn leven 'verdoen' aan een 32 jarige mama!
hahaha ja kleuter gedrag is idd een afknapperquote:Op zaterdag 20 juni 2009 18:46 schreef Flena het volgende:
[..]
wrom niet? als tie leuk is
![]()
hij mag alleen niet jonger zijn dan 20...en moet niet zo'n kleuter zijn qua gedragheb er al 2 en das genoeg
4 jaar lang 28 zijn of gewoon 32 is t zelfde klinkt alleen andersquote:Op zaterdag 20 juni 2009 18:44 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
En nu ben je weer 32, kan het niet volgen zo
nee altijd bij mij..hij is compleet out of the picturequote:Op zaterdag 20 juni 2009 18:47 schreef Duimelot het volgende:
[..]
leuk leuk, zijn ze altijd bij jou? of gaan ze ook naar papa?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |