ooh wel cool zeg!quote:Op zaterdag 20 juni 2009 17:58 schreef Duimelot het volgende:
[..]neeeeeeeeeee alleen flirten ik ben verder niet zo'n grte held in echt gesprekken aanknopen in de supermarkt enzo
we kwamen elkaar vaak tegen, lief lachen toen kreeg ik er een knipoog bij en daarna zei hij: de volgende keer moet je trakteren!
Ik zei deal! en ben naar de kassa gegaanwahahaha (sja hey ik was echt al helemaal klaar en was de winkel al op alle mogelijke manieren door gelopen.....)
ach dan kook ik toch wat voor je, dansen kunnen we altijd nog doenquote:Op zaterdag 20 juni 2009 17:59 schreef Duimelot het volgende:
[..]
dan ga lekker dansen!
ik heb t dansen laten varen en ga heerlijk bankhangen
moet eigenlijk eerst zo koken (en wat gezonds binnen krijgen voor ik aan t lekkers begin) maar zo geen zin
oh daar zorg jij wel voor zeker?quote:Op zaterdag 20 juni 2009 17:59 schreef getl0st het volgende:
[..]
Dan keldert het niveau in singles weer naar 'neuken?'
oohhh dus ben niet de enige, yeeeeeeehquote:Op zaterdag 20 juni 2009 17:54 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
Niet bepaaldeen hele saaie zaterdag
quote:Op zaterdag 20 juni 2009 17:59 schreef getl0st het volgende:
[..]
Dan keldert het niveau in singles weer naar 'neuken?'
Somsquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I've got more game than Monopoly.
ja iddquote:Op zaterdag 20 juni 2009 18:00 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
zijn alleen maar praatjes
uhuhquote:Op zaterdag 20 juni 2009 18:00 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
zijn alleen maar praatjes
Wil het spreekwoord wel afmaken, maar dan ben ik net zo slecht bezigquote:
quote:Op zaterdag 20 juni 2009 18:03 schreef Duimelot het volgende:
[..]
jij gaat straks kroelen met D_H dus niet zeuren
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |