ooh wel cool zeg!quote:Op zaterdag 20 juni 2009 17:58 schreef Duimelot het volgende:
[..]neeeeeeeeeee alleen flirten ik ben verder niet zo'n grte held in echt gesprekken aanknopen in de supermarkt enzo
we kwamen elkaar vaak tegen, lief lachen toen kreeg ik er een knipoog bij en daarna zei hij: de volgende keer moet je trakteren!
Ik zei deal! en ben naar de kassa gegaanwahahaha (sja hey ik was echt al helemaal klaar en was de winkel al op alle mogelijke manieren door gelopen.....)
ach dan kook ik toch wat voor je, dansen kunnen we altijd nog doenquote:Op zaterdag 20 juni 2009 17:59 schreef Duimelot het volgende:
[..]
dan ga lekker dansen!
ik heb t dansen laten varen en ga heerlijk bankhangen
moet eigenlijk eerst zo koken (en wat gezonds binnen krijgen voor ik aan t lekkers begin) maar zo geen zin
oh daar zorg jij wel voor zeker?quote:Op zaterdag 20 juni 2009 17:59 schreef getl0st het volgende:
[..]
Dan keldert het niveau in singles weer naar 'neuken?'
oohhh dus ben niet de enige, yeeeeeeehquote:Op zaterdag 20 juni 2009 17:54 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
Niet bepaaldeen hele saaie zaterdag
quote:Op zaterdag 20 juni 2009 17:59 schreef getl0st het volgende:
[..]
Dan keldert het niveau in singles weer naar 'neuken?'
Somsquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I've got more game than Monopoly.
ja iddquote:Op zaterdag 20 juni 2009 18:00 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
zijn alleen maar praatjes
uhuhquote:Op zaterdag 20 juni 2009 18:00 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
zijn alleen maar praatjes
Wil het spreekwoord wel afmaken, maar dan ben ik net zo slecht bezigquote:
quote:Op zaterdag 20 juni 2009 18:03 schreef Duimelot het volgende:
[..]
jij gaat straks kroelen met D_H dus niet zeuren
quote:Op zaterdag 20 juni 2009 18:04 schreef mrbox het volgende:
Ik voel me gewoon ff helemaal![]()
![]()
(niet verliefd ofzo)
Waarom dan wel?quote:Op zaterdag 20 juni 2009 18:04 schreef mrbox het volgende:
![]()
(niet verliefd ofzo)
nou miss dat het komt omdat ik em niet durfde uit te nodigen...:Pquote:Op zaterdag 20 juni 2009 18:04 schreef Duimelot het volgende:
[..]
geloof ik niets van D_H laat zoiets niet voor bij gaan
Hoe komt t dat je je zo voelt?quote:Op zaterdag 20 juni 2009 18:04 schreef mrbox het volgende:
![]()
(niet verliefd ofzo)
Elke gezond denken vent, laat zoiets niet voorbij gaanquote:Op zaterdag 20 juni 2009 18:04 schreef Duimelot het volgende:
[..]
geloof ik niets van D_H laat zoiets niet voor bij gaan
ohhhhhhhhh kijk das een heel ander verhaal, nah je kan m nog snel je adres pmmen....quote:Op zaterdag 20 juni 2009 18:05 schreef Flena het volgende:
[..]
nou miss dat het komt omdat ik em niet durfde uit te nodigen...:P
hahahaquote:Op zaterdag 20 juni 2009 18:06 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
Elke gezond denken vent, laat zoiets niet voorbij gaan*net of ik verstand heb
Net of jij dat wel zou doenquote:Op zaterdag 20 juni 2009 18:06 schreef Duimelot het volgende:
[..]
ohhhhhhhhh kijk das een heel ander verhaal, nah je kan m nog snel je adres pmmen....
ja zou kunnen....maar ik geloof niet dat dat gaat gebeurenquote:Op zaterdag 20 juni 2009 18:06 schreef Duimelot het volgende:
[..]
ohhhhhhhhh kijk das een heel ander verhaal, nah je kan m nog snel je adres pmmen....
waarom durf je dat niet?quote:Op zaterdag 20 juni 2009 18:07 schreef Flena het volgende:
[..]
ja zou kunnen....maar ik geloof niet dat dat gaat gebeurenik durf dat niet
ja ook dat durf ik nietquote:Op zaterdag 20 juni 2009 18:08 schreef Duimelot het volgende:
[..]
waarom durf je dat niet?
je kan ook gewoon op een neutrale plek afspreken mss verstandiger
Gewoon een aantal mensen geven me dat gevoel en zeggen grappige dingenquote:Op zaterdag 20 juni 2009 18:05 schreef getl0st het volgende:
[..]
Waarom dan wel?![]()
deel het eens met ons!
idd een goed plan, bv beginnen met een bakkie koffie bij de hemaquote:Op zaterdag 20 juni 2009 18:08 schreef Duimelot het volgende:
[..]
waarom durf je dat niet?
je kan ook gewoon op een neutrale plek afspreken mss verstandiger
tja sja nee eigenlijk niet blijktquote:Op zaterdag 20 juni 2009 18:07 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
Net of jij dat wel zou doen
Even een ahhhw how cute momentjequote:Op zaterdag 20 juni 2009 18:09 schreef mrbox het volgende:
[..]
Gewoon een aantal mensen geven me dat gevoel en zeggen grappige dingenbeetje vreemd effect. Maar ach ik klaag niet tis wel tof
D_H en involvedquote:
quote:Op zaterdag 20 juni 2009 18:09 schreef Flena het volgende:
[..]
ja ook dat durf ik nietik ben maar een schijterd
Principesquote:Op zaterdag 20 juni 2009 18:10 schreef Duimelot het volgende:
[..]
tja sja nee eigenlijk niet blijkt
heb wel al evel gemeet hoor dat wel
maar nu iemand die ik zooooooooo cute vind en die wil zooooooooo graag langs komen en ik hou m mooi af
ik heb mezelf weer principes aangemeten, beetje kut moment maar sja wel beter hijs toch echt te jong....
zo jong ben ik niet meerquote:Op zaterdag 20 juni 2009 18:10 schreef Duimelot het volgende:
[..]
tja sja nee eigenlijk niet blijkt
heb wel al evel gemeet hoor dat wel
maar nu iemand die ik zooooooooo cute vind en die wil zooooooooo graag langs komen en ik hou m mooi af
ik heb mezelf weer principes aangemeten, beetje kut moment maar sja wel beter hijs toch echt te jong....
is D_H Den_Haag?quote:Op zaterdag 20 juni 2009 18:09 schreef Flena het volgende:
[..]
ja ook dat durf ik nietik ben maar een schijterd
ja daar heb je gelijk in jaquote:Op zaterdag 20 juni 2009 18:11 schreef Duimelot het volgende:
[..]
jammer hoor zo mis je toch een heleboel leuke dingen, niets leukers dan nieuwe mensen ontmoeten toch
Ik heb niets gezegdquote:Op zaterdag 20 juni 2009 18:10 schreef mrbox het volgende:
[..]
D_H en involved![]()
![]()
Ben dan wel benieuwd met wie
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |