abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_70194018
Ok zo zit het.

Ik ging op kamers, ik woonde met enkele huisgenoten in een huis. Echter, onze huisbaas kreeg geen vergunning maar die zou er snel komen. Wij moesten ons tijdelijk inschrijven in een ander pand, deze vergunning zou snel komen. Uiteindelijk kwam deze vergunning maar niet, na lang te hebben gewacht en steeds aan het lijntje te worden gehouden. Ik was ondertussen al verhuist.

Echter, nu krijg ik een boel rekeningen van het waterbedrijf van het pand waar ik ingeschreven was, maar nooit gewoond heb. Ik heb deze rekeningen natuurlijk ook nooit gezien aangezien ik daar NOOIT kwam, en dus ook niet de post heb geopend.

Eerst was het een rekening van rond de 390 euro (deze heb ik ondertussen voorgeschoten, nadat ik had gesproken met accountant van huisbaas, die zei deze te betalen, was een laatst aanmaling) Nu krijg ik weer een paar rekeningen van ongeveer 700 euro in totaal.

Ik hoop natuurlijk dat de huisbaas/accountant het weer deze rekening wil betalen, ook al die die vorige keer wel moeilijk over hoogte van het bedrag. Daarom open ik dit topic wat zijn hier precies mijn rechten? Voordat ik weer in discussie beland met mijn huisbaas etc.

Bedankt
  zaterdag 20 juni 2009 @ 14:14:26 #2
259788 Bakkerbier
Overactief, Irritant, Kansloos
pi_70194140
Ik denk dat wanneer jij kan aantonen dat je daar idd niet hebt gewoond, zij niet veel te zeggen hebben.
Bovenstaand bericht kan hoge mate van sarcasme, ironie, cynisme of sadisme bevatten. Spelfouten voorbehouden.
pi_70194368
Nou, als jij er stond ingeschreven sta je niet zo stevig in je schoenen denk ik
Edgar Davids over Danny Buijs na Ajax-Feyenoord (4-1, 4/2/07): Luister eens, het is niet de eerste keer dat jongetjes zich willen bewijzen en zeker ook niet de laatste keer.
pi_70194420
quote:
Op zaterdag 20 juni 2009 14:22 schreef Black-Death het volgende:
Nou, als jij er stond ingeschreven sta je niet zo stevig in je schoenen denk ik
Het gaat mij om mijn huisbaas. Ik betaalde natuurlijk water etc. allemaal voor de kamer waar ik woonde. Ik moest mij tijdelijk (het zou 1 maand worden, toen 2 maanden toen 3 maand etc.) Dat ik mij moest inschrijven in een ander pand van hun. Nu krijg ik echter rekeningen van dit pand.
  zaterdag 20 juni 2009 @ 14:32:48 #5
152894 Ex-Lekkerlander
Nee, ik woon er niet meer
pi_70194621
je ben gewoon genaaid door je huisbaas
"In sinopel 3 vogels van goud, geplaatst 2 en 1."
Het is niet alleen maar onzin wat ik verkondig !!!!
  zaterdag 20 juni 2009 @ 14:44:49 #6
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_70194948
Al zou je er wel hebben gewoond, de huur was inclusief neem ik aan, dus dan stuur je zo'n rekening gewoon naar de huisbaas.

Dus gewoon doorsturen.

En als hij niet betaalt is dat een wijs lesje dat je niet moet frauderen.
Ik in een aantal worden omschreven: Ondernemend | Moedig | Stout | Lief | Positief | Intuïtief | Communicatief | Humor | Creatief | Spontaan | Open | Sociaal | Vrolijk | Organisator | Pro-actief | Meedenkend | Levensgenieter | Spiritueel
pi_70197458
quote:
Op zaterdag 20 juni 2009 14:24 schreef honderd het volgende:

Het gaat mij om mijn huisbaas. Ik betaalde natuurlijk water etc. allemaal voor de kamer waar ik woonde. Ik moest mij tijdelijk (het zou 1 maand worden, toen 2 maanden toen 3 maand etc.) Dat ik mij moest inschrijven in een ander pand van hun. Nu krijg ik echter rekeningen van dit pand.
Er is ook nog zoiets als eigen verantwoordelijkheid. Hoe handig is het om officieel ingeschreven te staan als bewoner van een adres waar je nooit geweest bent? Wees blij dat de politie er geen methlab heeft gevonden.
  Redactie Frontpage / Spellchecker zaterdag 20 juni 2009 @ 16:22:20 #8
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_70197727
Staan die rekeningen op jouw naam?
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
pi_70198412
quote:
Op zaterdag 20 juni 2009 14:10 schreef honderd het volgende:
Echter, nu krijg ik een boel rekeningen van het waterbedrijf van het pand waar ik ingeschreven was, maar nooit gewoond heb. Ik heb deze rekeningen natuurlijk ook nooit gezien aangezien ik daar NOOIT kwam, en dus ook niet de post heb geopend.
Hoe sterk je staat hangt onder andere af van wat voor rekeningen het zijn. Gaan ze over verbruik of over waterschapsbelastingen? En op wiens naam staan ze? Als ze op jouw naam staan is er een grote kans dat het om een belastingaanslag gaat (aangezien je zelf actief iets met het waterbedrijf moet doen om de verbruiksnota op jouw naam te krijgen - al kan de verhuurder dat geregeld hebben). Als het inderdaad om een belastingaanslag gaat is dat een rekening die je waarschijnlijk (is afhankelijk van welke medebewoners) ook gekregen zou hebben als je op het andere adres stond ingeschreven.
Het feit dat je jezelf wel op dat andere adres hebt ingeschreven is in ieder geval niet in je voordeel.
You are not a beautiful and unique snowflake. You are the same decaying organic material as everyone else.
Choose sitting on that couch watching mind-numbing sprit-crushing game shows, stuffing fucking junk food into your mouth.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')