Ok zo zit het.
Ik ging op kamers, ik woonde met enkele huisgenoten in een huis. Echter, onze huisbaas kreeg geen vergunning maar die zou er snel komen. Wij moesten ons tijdelijk inschrijven in een ander pand, deze vergunning zou snel komen. Uiteindelijk kwam deze vergunning maar niet, na lang te hebben gewacht en steeds aan het lijntje te worden gehouden. Ik was ondertussen al verhuist.
Echter, nu krijg ik een boel rekeningen van het waterbedrijf van het pand waar ik ingeschreven was, maar nooit gewoond heb. Ik heb deze rekeningen natuurlijk ook nooit gezien aangezien ik daar NOOIT kwam, en dus ook niet de post heb geopend.
Eerst was het een rekening van rond de 390 euro (deze heb ik ondertussen voorgeschoten, nadat ik had gesproken met accountant van huisbaas, die zei deze te betalen, was een laatst aanmaling) Nu krijg ik weer een paar rekeningen van ongeveer 700 euro in totaal.
Ik hoop natuurlijk dat de huisbaas/accountant het weer deze rekening wil betalen, ook al die die vorige keer wel moeilijk over hoogte van het bedrag. Daarom open ik dit topic wat zijn hier precies mijn rechten? Voordat ik weer in discussie beland met mijn huisbaas etc.
Bedankt