En dat over msn natuurlijkquote:Op zaterdag 27 juni 2009 19:20 schreef Rechterbal het volgende:
Gebruik gewoon alle cliches achter elkaar.
Ik vind je heel leuk, maar het gevoel is er niet meer, ik hoop wel dat we vrienden kunnen blijven, maar ik ben ook op een plek nu, waar ik me moet concentreren op me werk, en een relatie hoort daar niet bij, verder ligt het niet aan jouw, maar aan mij![]()
Offline messages.quote:
Dat heb ik één keer gezegd, toen begon ze nog harder te huilen dan ze al deed.quote:Op zaterdag 27 juni 2009 19:20 schreef Rechterbal het volgende:
verder ligt het niet aan jouw, maar aan mij![]()
Vergist? Ligt aan jou, niet aan mij.quote:Op zaterdag 27 juni 2009 20:10 schreef Baas91 het volgende:
[..]
Dat heb ik één keer gezegd, toen begon ze nog harder te huilen dan ze al deed.![]()
Helaas niet, maar ze voelde zich gebruikt omdat het aan mij lag.quote:Op zondag 28 juni 2009 15:35 schreef Rechterbal het volgende:
[..]
Vergist? Ligt aan jou, niet aan mij.
Ach, je doet het toch nooit goed.quote:Op zondag 28 juni 2009 15:41 schreef Baas91 het volgende:
[..]
Helaas niet, maar ze voelde zich gebruikt omdat het aan mij lag.![]()
inderdaad...quote:Op woensdag 1 juli 2009 03:03 schreef Feitosa het volgende:
In ieder gaval niet per sms of telefoon, dat is echt laf.
En dan gewoon vertellen wat er dwars zit. It,s a bitch, maar je bent wel een vent.
Hee schatje, je wist niet dat ik op FoK! zat he?quote:Op vrijdag 26 juni 2009 15:38 schreef Suusje-V het volgende:
[..]
Dat kwam pas nog uit de mond van m'n vriend![]()
Of nouja, niet letterlijk.. Maar het kwam er wel op neer
Komende tijd nog maar even aan kijken of het écht niet meer kan, en over een tijdje samen een definitieve beslissing maken(samen ja, ik pik het toch niet dat iemand het uit maakt met me zonder het eerst met me te bespreken?
)
quote:Op maandag 6 juli 2009 00:16 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Hee schatje, je wist niet dat ik op FoK! zat he?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |