Dan combineren we dat gewoon, eerst stappen en daarna bankhangenquote:Op zaterdag 20 juni 2009 14:51 schreef Duimelot het volgende:
[..]vermoeiend
zo'n weekend alleen doorbrengen is vermoeiender dan hem volplannen met meets en dates
maar t kamertje van mn zoontje lijkt weer ergens op het huis is weer toonbaar (een beetje gheghe) en nu heb ik besloten me even te gaan vervelen.
had ik nu voor vanavond toch maar plannen gemaakt, wilde eigenlijk es bankhangen maar nu heb ik de uitgaans kriebels
en de jouwe?
En hoe is het glijbed geworden?quote:Op zaterdag 20 juni 2009 14:52 schreef Duimelot het volgende:
[..]
zonde hoor heb even fobo gespiekt en qua uiterlijk kan je er prima mee door, qua innerlijk weet ik t natuurlijk niet, maar denk dat je best wel wat waard bent
quote:Op zaterdag 20 juni 2009 14:52 schreef Duimelot het volgende:
[..]
zonde hoor heb even fobo gespiekt en qua uiterlijk kan je er prima mee door, qua innerlijk weet ik t natuurlijk niet, maar denk dat je best wel wat waard bent
quote:Op zaterdag 20 juni 2009 14:53 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
Dan combineren we dat gewoon, eerst stappen en daarna bankhangen
quote:
superrrrrrrrrrrrrrquote:
denk dat net uit is met je vriendje?quote:Op zaterdag 20 juni 2009 14:54 schreef Flena het volgende:
[..]
dank je...ah zal wel weer trug komen als er wat tijd over heen gegaan is
Ik bel je wel.quote:Op zaterdag 20 juni 2009 14:56 schreef Duimelot het volgende:
[..]
superrrrrrrrrrrrrr
twijfel alleen of ik m zal gaan verven want mijn zoontje kennende is ie nogal ruw enzo en zijn er zo stukjes uit zonde van mn werk.... Maar dan ziet t er wel gelakt uit natuurlijk
wanneer kwam je m testen?
ja is nu een maandje ongeveerquote:Op zaterdag 20 juni 2009 14:57 schreef Duimelot het volgende:
[..]
denk dat net uit is met je vriendje?
komt helemaal goed hoor meisje zeker weten!
2 jaar? hoe hou je dat vol?quote:Op zaterdag 20 juni 2009 14:38 schreef Flena het volgende:
[..]
voel ik me kut...euhm..ja en nee...ik weet dat het beter is zo...ben nu alleen weer zo onzeker als de pest maargoed..dat komt ook wel weer goed. Was een relatie van bijna 2jaar
Neem dan opquote:Op zaterdag 20 juni 2009 14:57 schreef Duimelot het volgende:
[..]daar heb ik wat aan, bel je vandaag, morgen over 5 weken of volgend jaar
ah okquote:
Komt wel een beetje desperate overquote:Op zaterdag 20 juni 2009 14:57 schreef Duimelot het volgende:
[..]daar heb ik wat aan, bel je vandaag, morgen over 5 weken of volgend jaar
hahaha mja dan moet je een date gaan regelen!quote:Op zaterdag 20 juni 2009 14:51 schreef Duimelot het volgende:
[..]vermoeiend
zo'n weekend alleen doorbrengen is vermoeiender dan hem volplannen met meets en dates
maar t kamertje van mn zoontje lijkt weer ergens op het huis is weer toonbaar (een beetje gheghe) en nu heb ik besloten me even te gaan vervelen.
had ik nu voor vanavond toch maar plannen gemaakt, wilde eigenlijk es bankhangen maar nu heb ik de uitgaans kriebels
en de jouwe?
ja daarom, komt helemaal goedquote:Op zaterdag 20 juni 2009 14:59 schreef Duimelot het volgende:
[..]
ah ok
maandje is al best een tijd moet je toch langzaam aan weer ietsjes zelfverzekerder gaan voelen
ieder zn eigen tijd natuurlijk
maar hier gezellig kletsen en meeten dan ben je zo weer vol zelfvertrouwen
quote:Op zaterdag 20 juni 2009 15:00 schreef getl0st het volgende:
[..]
vervelen op fok is toch niet mogelijk?
quote:Op zaterdag 20 juni 2009 15:05 schreef Flena het volgende:
zo nu ga ik echt nog ff wat behang eraf trekken, anders is de dag al weer om
Een fijne dag nog allemaal en tot vanavond ofzo![]()
doeiii![]()
Heeft wel nut, hij heeft wel gebeldquote:Op zaterdag 20 juni 2009 14:59 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
Komt wel een beetje desperate over
Ja, zal even lekker zijn dat ie niet belt, had al op je stoep gestaan na zo'n opmerkingquote:Op zaterdag 20 juni 2009 15:09 schreef Duimelot het volgende:
[..]
Heeft wel nut, hij heeft wel gebeld
geregeldquote:Op zaterdag 20 juni 2009 15:00 schreef getl0st het volgende:
[..]
hahaha mja dan moet je een date gaan regelen!
Maar het voelt wel fijn om alles weer even (een beetje) op orde te hebben toch?
Zo ervaar ik het in ieder geval
vervelen op fok is toch niet mogelijk?
plannen kan je altijd nog maken
ik heb net gewerkttot 2 uur.. en ik werk nooit in het weekend.. dan kan jij wel raden hoe ik vanmorgen opstond
wanneer sta je voor mn stoep, nu, over 2 uur, vanavond, over 3 weken, over een jaar?quote:Op zaterdag 20 juni 2009 15:10 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
Ja, zal even lekker zijn dat ie niet belt, had al op je stoep gestaan na zo'n opmerking
Weer zo'n vrouw, die mannen als een stuk vlees behandeldquote:
nu weer je handen vrij gelukkig. toch?quote:Op zaterdag 20 juni 2009 15:00 schreef Flena het volgende:
[..]
haha ja achteraf vraag ik me dat ook wel es af
als ik een adres heb, binnen een uurtjequote:Op zaterdag 20 juni 2009 15:11 schreef Duimelot het volgende:
[..]
wanneer sta je voor mn stoep, nu, over 2 uur, vanavond, over 3 weken, over een jaar?
dat klinkt echt zooooo fout hequote:Op zaterdag 20 juni 2009 14:49 schreef Duimelot het volgende:
[..]tuurlijk kan dat
¤ 0,50 per glijbeurt
of je moet goed kunnen koken.... dan kunnen we wat anders regelen
geloof ik niets van, waar woon je dan!?quote:Op zaterdag 20 juni 2009 15:13 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
als ik een adres heb, binnen een uurtje
in Almere, en nee geloof niet dat je stinktquote:Op zaterdag 20 juni 2009 15:17 schreef Duimelot het volgende:
[..]
geloof ik niets van, waar woon je dan!?
en neeeeeeeee een uurtje kan niet ik stink
Met een Lamborgini op een lege snelweg met 300Km/u haalt hij het wel denk ik.quote:Op zaterdag 20 juni 2009 15:18 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
in Almere, en nee geloof niet dat je stinkt
dan gaat een uur je never nooit niet lukkenquote:Op zaterdag 20 juni 2009 15:18 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
in Almere, en nee geloof niet dat je stinkt
Heb een vliegtuig, o nee was zo gek als een vliegtuigquote:Op zaterdag 20 juni 2009 15:19 schreef Feitosa het volgende:
[..]
Met een Lamborgini op een lege snelweg met 300Km/u haalt hij het wel denk ik.
zelfs met vliegtuig niet eer die is gevuld en voorgereden enzo, inchecken duurt niet voor niets enkele urenquote:Op zaterdag 20 juni 2009 15:20 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
Heb een vliegtuig, o nee was zo gek als een vliegtuig
ach, beetje van dat zweet is wel lekker. en daarna samen douchenquote:Op zaterdag 20 juni 2009 15:17 schreef Duimelot het volgende:
[..]
geloof ik niets van, waar woon je dan!?
en neeeeeeeee een uurtje kan niet ik stink
quote:
Als het ritje wat langer duurt, kan je op je gemak douchenquote:Op zaterdag 20 juni 2009 15:19 schreef Duimelot het volgende:
[..]
dan gaat een uur je never nooit niet lukken
en echt wel, vanmorgen zo uit bed gestapt niks gewassen of gedouched ofzo en net flink gezweet, nee ik ruik even niet naar bloemetjes
zo lekker douchen hmmmmmmmmmmmm
ok we passen de plannen even aan: niet morgen maar vandaag bij mij.....quote:Op zaterdag 20 juni 2009 15:22 schreef Feitosa het volgende:
[..]
Had dat eerder gezegd, ik moet ook nog douchen.
quote:Op zaterdag 20 juni 2009 15:18 schreef Duimelot het volgende:
[..]
dat was de bedoeling
enneuh van jou weet ik dat je kan koken.... interesse?
quote:Op zaterdag 20 juni 2009 15:26 schreef Duimelot het volgende:
[..]
is dat een bevestigende een bedenkende of een je neemt me in de maling hrmmmmmm?
kwaak wel hoor die neemt me wel vaker in de malingquote:Op zaterdag 20 juni 2009 15:27 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
jou in de maling nemen, zo dapper is zelfs kwaak niet
je was behang afdoen toch?quote:Op zaterdag 20 juni 2009 15:27 schreef Flena het volgende:
zoooo ik ben er weer...heb er wel weer genoeg van
tijd om te lamballen
quote:Op zaterdag 20 juni 2009 15:28 schreef Duimelot het volgende:
[..]
kwaak wel hoor die neemt me wel vaker in de maling
best jammer, ik hou wel van een man met lefquote:Op zaterdag 20 juni 2009 15:28 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
had ik niet van hem verwacht, ik zou het niet durven
Je miste me al zekerquote:Op zaterdag 20 juni 2009 15:27 schreef Flena het volgende:
zoooo ik ben er weer...heb er wel weer genoeg van
tijd om te lamballen
ja klopt..heb nu 1 muur zo goed al kaal...:)quote:Op zaterdag 20 juni 2009 15:28 schreef Duimelot het volgende:
[..]
je was behang afdoen toch?
hoeveel heb je gedaan nu dan?
ik zie al dat je evenveel zelfdiscipline hebt als ik
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |